Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Паблик рілейшнз<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Варцаба, Н. В.
    Стратегічні напрямки PR-діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні [Текст] / Н. В. Варцаба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2017. - №4. - С. 104-109

Рубрики: Культура України

   Паблик рілейшнз


Кл.слова (ненормовані):
PR-стратегії -- інструментарій PR -- культурна політика
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Миколайчук, Н.
    Реалізація проектів на замовлення органів місцевого самоврядування сприяє якісній освіті студентів [Текст] / Н. Миколайчук // Голос України. - 2018. - № 137/27 лип./. - С. 10

Рубрики: Вищі навчальні заклади--Університети

   Паблик рілейшнз


   Місцеві органи виконавчої влади--Бюджет


Кл.слова (ненормовані):
ОСВІТА В УНІВЕРСИТЕТІ -- ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ -- НАВЧАННЯ В ДІЇ -- ЗАМОВЛЕННЯ СМИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ -- БРОШУРА ПРО СЕЛИЩНИЙ БЮДЖЕТ -- БЮДЖЕТ ДЛЯ ГРОМАДЯН -- ВІДДІЛ ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Зацерківна, М. О.
    Напрями організації зв'язків з громадськістю ВНЗ [Текст] / М. О. Зацерківна // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 109-114

Рубрики: Паблик рілейшнз

   Вища освіта--Організація, управління, економіка


Кл.слова (ненормовані):
освітня галузь -- громадська думка
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Варцаба, Н. В.
    Розвиток PR у сфері культури: до історіографії питання [Текст] / Н. В. Варцаба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 3. - С. 118-126

Рубрики: Паблик рілейшнз

   Культура масова


Кл.слова (ненормовані):
пропаганда -- PR-діяльність
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Бучинська, О.
    Чорна п’ятниця: міф чи реальність [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 34-42

Рубрики: Паблик рілейшнз

Кл.слова (ненормовані):
РИНОК образотворчого мистецтва -- зв’язки з громадскістю
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Стельмахова, О.
    Лобізм без резонансу : вийшла нова вітчизняна книга про PR [Текст] / О. Стельмахова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 53-54
Рец. на Стельмахова О. . Піаритись не можна зупинитись / О. Стельмахова. - К. : Вид-во Ліра, 2019.


Рубрики: Паблик рілейшнз

Кл.слова (ненормовані):
РИНОК PR -- ЗМІ -- робота піарника
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Луцяк, В. В.
    Особливості управління практикою дослідження зв'язків з громадськістю [Текст] / В. В. Луцяк, А. Д. Остапчук // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2020. - № 12. - С. 89-103

Рубрики: Паблик рілейшнз

Кл.слова (ненормовані):
управління -- зв'язки з громадськістю
Дод.точки доступу:
Остапчук, А.Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі