Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Підприємництво<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ширина, А. Основа положительной репутации - это достойное поведениеи компании [Текст] / А. Ширина> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 36-37
Рубрики: Маркетинг--Підприємництво
Кл.слова (ненормовані): імідж
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>2. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Даниленко, М. Пошуковий маркетинг готелів [Текст] / М. Даниленко> // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 90-102
Рубрики: Підприємництво
Маркетинг--Підприємництво
Кл.слова (ненормовані): оптимізація пошукова -- бізнес готельний -- інструменти інтернет-маркетингу
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>3. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Діденко, Н. І. Інформаційні ресурси у забезпеченні реалізації продукції дрібнотоварного виробництва [Текст] / Н. І. Діденко> // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2019. - № 1. - С. 56-69
Рубрики: Маркетинг--Підприємництво
Кл.слова (ненормовані): ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ІНФОРМАЦІЙНА МЕРЕЖА -- ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ -- ОБ'ЄДНАНІ ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ -- ДРІБНОТОВАРНЕ ВИРОБНИЦТВО -- ТОРГОВЕЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>4. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Серпухов, М. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств [Текст] / М. Серпухов, А. Нестеренко> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 63-69
Рубрики: Маркетинг--Підприємництво
Кл.слова (ненормовані): івент-маркетинг -- інтернет-маркетинг -- вірусний маркетинг
Дод.точки доступу: Нестеренко, А.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>5. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Самофал, О. Вплив пандемічної кризи на систему маркетингу дрібнотоварних виробників сільськогосподарської продукції в Україні [Текст] / О. Самофал> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2021. - № 9/10. - С. 69-74
Рубрики: Маркетинг--Підприємництво
Кл.слова (ненормовані): сільськогосподарська продукція -- збут -- пандемічна криза
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>6. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Поясник, Г. В. Методика забезпечення процесу формування маркетингової стратегії розвитку підприємства [Текст] / Г. В. Поясник> // Економіка, фінанси, право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2021. - № 10. - С. 13-15
Рубрики: Маркетинг--Підприємництво
Кл.слова (ненормовані): стратегічний розвиток -- системний підхід -- імітаційне моделювання
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
|