Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг інформаційний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Солнцев, М.
    Человек в современном мире: проблемы идентификации, самовосприятия и отношения с окружающим миром [Текст] / М. Солнцев // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 55-61

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
торгівля і людина
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Новая эра маркетинговых технологий: что нас ожидает? [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 62-67

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Маркетинг


Кл.слова (ненормовані):
ІТ технології
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Венгер, Е.
    Спецпроекты в инстаграм - ключевой тренд 2018 года [Текст] / Е. Венгер // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 58-59

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
інтернет -- ІТ технології
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Винокурова, Н.
    Как собрать команду для разработки OMNI-канального решения? [Текст] / Н. Винокурова // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 60-62

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Комп’ютерна наука і технології


Кл.слова (ненормовані):
інтернет
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Папашев, О.
    Маркетинговая стратегия развития автомобилеразвития в Украине [Текст] / О. Папашев, М. Сокол // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 45-55

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
технології маркетингові -- промисловість автомобільна
Дод.точки доступу:
Сокол, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Голівець, В.
    Редакторське опрацювання соціальних мереж: підходи до створення контенту з метою формування позитивного іміджу компанії [Текст] / В. Голівець, Р. Сегол // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 17-20

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
аспект комунікативний -- імідж компанії
Дод.точки доступу:
Сегол, Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Кирилишен, Я. В.
    Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу [Текст] / Я. В. Кирилишен, К. Денисова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 90-97

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Комунікація--Масова комунікація


Кл.слова (ненормовані):
інтернет-бізнес -- суспільство інформаційне
Дод.точки доступу:
Денисова, К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Ширина, А.
    В Украине меняется подход к стратегическим коммуникациям [Текст] / А. Ширина // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 26-27

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
МЕДІА -- стратегічні комунікації -- HelpSMI
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Панченко, О.
    Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку [Текст] / О. Панченко // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 47-54

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- інтернет-банкінг
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Виноградова, О. В.
    Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг [Текст] / О. В. Виноградова // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 1. - С. 26-32

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
конвергенція -- цифровізація
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Перевозова, І.
    Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця [Текст] / І. Перевозова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 40-44

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг традиційний -- інтернет-маркетинг -- сервіс -- реклама
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Дорошкевич, Д.
    Алгоритм цифрового просування продукції високотехнологічного виробництва [Текст] / Д. Дорошкевич // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 13/14. - С. 23-32

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
корпоративний сайт
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Недопако, Н.
    Інструмент цифрового маркетингу : теоретичний аспект [Текст] / Н. Недопако // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 43-49

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Маркетинг послуг--Інтернет


Кл.слова (ненормовані):
канали комунікації
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Шапоренко, О.
    Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку [Текст] / О. Шапоренко // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 25-26

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
івент-маркетинг -- органічний ринок
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Пилипенко, В.
    Яким має бути резюме в епоху ремоуту? [Текст] / В. Пилипенко // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 4. - С. 53-58

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
проактивність -- ставленя до життя
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Янковець, Т.
    Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст] / Т. Янковець // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 61-80

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Маркетинг послуг


Кл.слова (ненормовані):
економіка вражень -- мережі кінотеатрів -- бренд -- цифрові точки контакту -- конкурентоспроможність
Вільних прим. немає

Знайти схожі