Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг інформаційний<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
|
Солнцев, М. Человек в современном мире: проблемы идентификации, самовосприятия и отношения с окружающим миром [Текст] / М. Солнцев> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 55-61
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Кл.слова (ненормовані): торгівля і людина
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>2.
|
Новая эра маркетинговых технологий: что нас ожидает? [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 62-67
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані): ІТ технології
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>3.
|
Венгер, Е. Спецпроекты в инстаграм - ключевой тренд 2018 года [Текст] / Е. Венгер> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 58-59
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Кл.слова (ненормовані): інтернет -- ІТ технології
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>4.
|
Винокурова, Н. Как собрать команду для разработки OMNI-канального решения? [Текст] / Н. Винокурова> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 60-62
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Комп’ютерна наука і технології
Кл.слова (ненормовані): інтернет
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>5.
|
Папашев, О. Маркетинговая стратегия развития автомобилеразвития в Украине [Текст] / О. Папашев, М. Сокол> // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 45-55
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Кл.слова (ненормовані): технології маркетингові -- промисловість автомобільна
Дод.точки доступу: Сокол, М.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>6.
|
Голівець, В. Редакторське опрацювання соціальних мереж: підходи до створення контенту з метою формування позитивного іміджу компанії [Текст] / В. Голівець, Р. Сегол> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 17-20
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Кл.слова (ненормовані): аспект комунікативний -- імідж компанії
Дод.точки доступу: Сегол, Р.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>7.
|
Кирилишен, Я. В. Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу [Текст] / Я. В. Кирилишен, К. Денисова> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 90-97
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Комунікація--Масова комунікація
Кл.слова (ненормовані): інтернет-бізнес -- суспільство інформаційне
Дод.точки доступу: Денисова, К.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>8.
|
Ширина, А. В Украине меняется подход к стратегическим коммуникациям [Текст] / А. Ширина> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 26-27
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Кл.слова (ненормовані): МЕДІА -- стратегічні комунікації -- HelpSMI
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>9.
|
Панченко, О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку [Текст] / О. Панченко> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 47-54
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Кл.слова (ненормовані): соціальні мережі -- інтернет-банкінг
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>10.
|
Виноградова, О. В. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг [Текст] / О. В. Виноградова> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 1. - С. 26-32
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Кл.слова (ненормовані): конвергенція -- цифровізація
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>11.
|
Перевозова, І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця [Текст] / І. Перевозова> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 40-44
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Кл.слова (ненормовані): маркетинг традиційний -- інтернет-маркетинг -- сервіс -- реклама
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>12.
|
Дорошкевич, Д. Алгоритм цифрового просування продукції високотехнологічного виробництва [Текст] / Д. Дорошкевич> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 13/14. - С. 23-32
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Кл.слова (ненормовані): корпоративний сайт
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>13.
|
Недопако, Н. Інструмент цифрового маркетингу : теоретичний аспект [Текст] / Н. Недопако> // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 43-49
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Маркетинг послуг--Інтернет
Кл.слова (ненормовані): канали комунікації
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>14.
|
Шапоренко, О. Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку [Текст] / О. Шапоренко> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 25-26
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Кл.слова (ненормовані): івент-маркетинг -- органічний ринок
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>15.
|
Пилипенко, В. Яким має бути резюме в епоху ремоуту? [Текст] / В. Пилипенко> // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 4. - С. 53-58
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Кл.слова (ненормовані): проактивність -- ставленя до життя
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>16.
|
Янковець, Т. Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст] / Т. Янковець> // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 61-80
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Маркетинг послуг
Кл.слова (ненормовані): економіка вражень -- мережі кінотеатрів -- бренд -- цифрові точки контакту -- конкурентоспроможність
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
|