Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг послуг -- Інтернет<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    , Пойта І. О.
    Технології інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку [Текст] / Пойта І. О. ; Пойта І. О. ; Пойта І. О. ; Пойта І. О. , К. О. Папалюк // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - №1. - С. 90-93

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг-мікс -- маркетинг електронний -- пошукова оптимізація -- копірайтинг
Дод.точки доступу:
Папалюк, К. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Сфера интернет маркетинг: динамика изменений и современное состояние [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 65-67

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
економіка знань -- аналітика -- канали комунікації
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Басулто, Ж.
    Тренды социальных медиа 2018 [Текст] / Ж. Басулто // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 13-18

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- реклама -- PR -- медіа
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Діджитал липень: рейтинг сайтів та мобільних додатків від Kantar TNS [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 23-25

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
дослідження маркетингові -- сайти -- додатки
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Цуд, В.
    Интернет-маркетинг в 2019-м: прогнозы и тенденции от SEO-studio.ua [Текст] / В. Цуд // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 10. - С. 44-49

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-маркетинг -- прогнози -- тенденції -- інтернет-бізнес
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Бармотина, К.
    На сегоднящий день в Украине используются преимущественно традиционные каналы коммуникаций [Текст] / К. Бармотина // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 20-23

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
директ-маркетинг -- маркетингові комунікації
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Корчинський, В.
    Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / В. Корчинський // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 54-56

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
довіра споживачів -- привернення уваги
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Філіна, О. В.
    Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах [Текст] / О. В. Філіна // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 75-81

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
соціальні медіа -- контентна стратегія
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Недопако, Н.
    Інструмент цифрового маркетингу : теоретичний аспект [Текст] / Н. Недопако // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 43-49

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Маркетинг послуг--Інтернет


Кл.слова (ненормовані):
канали комунікації
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Балюн, О.
    Особливості просування розважальних проєктів на платформі Instagram [Текст] / О. Балюн, Д. Трубіна, Т. Фісенко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - № 6. - С. 19-26

Рубрики: Інтернет--Реклама

   Маркетинг послуг--Інтернет


Кл.слова (ненормовані):
комунікативна ефективність -- контент -- просування -- реклама -- розважальний проєкт -- соціальні мережі
Дод.точки доступу:
Трубіна, Д.
Фісенко, Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі