Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (5)Документи про Рівненщину (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетингові дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-25 
1.


    Дадо, Я.
    Маркетинг управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі [Текст] / Я. Дадо, В. Віктор Ян // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 47-55

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
зауваження -- методологія -- інтерпретація -- результати -- випробування
Дод.точки доступу:
Ян, В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Решетилова, Т.
    Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара [Текст] / Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 56-63

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
підприємства -- випуск товарів -- товари інноваційні
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Ландар, Р.
    Основные тренды маркетинга 2018 года [Текст] / Р. Ландар // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 24-25

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
тренд -- 2018 р.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Лилик, І.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 4-26

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
ринок інформації -- обсяг ринку -- компанії дослідницькі
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Зозульов, О.
    Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / О. Зозульов, О. Москаленко // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 29-36

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
прийняття рішень -- нейрофізіологія -- психологія когнітивна
Дод.точки доступу:
Москаленко, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Факти про веб сайти в 2018 році (і чому токенізація є гарною ідеєю для цієї галузі) [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 37-41

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
веб мережа -- веб сайт -- використання -- діяльність маркетингова
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Ткаченко, В. В.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні [Текст] / В. В. Ткаченко, А. М. Громова // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 84-87

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
компанії маркетингових досліджень -- обсяг ринку маркетингових досліджень -- вартість -- проблеми ринку -- тенденції ринку
Дод.точки доступу:
Громова, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Ангелова, С.
    Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство [Текст] / С. Ангелова // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 26-31

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- послуги -- медіа
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Щирін, Ю.
    Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії) [Текст] / Ю. Щирін // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 28-30

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
методики -- компанії
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Как преодолеть крупнейшие SMM-вызовы [Текст] // Маркетинг и реклама. - 2018. - 7/8. - С. 62-69

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
стратегія
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Чайка, Є.
    Ринок кіберспорту: стан та структура [Текст] / Є. Чайка // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 64-71

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
електроніка -- комунікація -- ринок кіберспорту
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Красовська, О.
    Алгоритм процесу маркетингового дослідження [Текст] / О. Красовська // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2018. - № 21. - С. 34-39

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг -- методи -- етапи
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 16-27

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧИХ НАСТРОЇВ -- КЛІЄНТСЬКИЙ ДОСВІД
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Ромат, Є.
    Сучасні тенденції конвергенції публічного управління та маркетингу [Текст] / Є. Ромат // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 11/12. - С. 50-52

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
управління -- маркетинг публічний -- послуги публічні
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Маркетинг в искусстве или как измерить творчество? [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 11-21

Рубрики: Театр

   Маркетингові дослідження


Кл.слова (ненормовані):
СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ТЕАТРУ -- ТЕАТРАЛЬНИЙ РИНОК
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Бернович, П.
    Маркетинговые исследования без затрат денег [Текст] / П. Бернович // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 46-51

Рубрики: Маркетингові дослідження

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Лилик, І.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 4-23

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
ринок інформації -- методи і типи досліджень
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Дослідження до дня маркетолога: що пропонують сьогодні та що чекає завтра [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 63-65

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
професія маркетолога -- послуги для бізнесу
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Ільїна, С.
    Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи ProZorro [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 4-10

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
система ProZorro -- електронна система держзакупівель
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Лилик, І.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 1. - С. 4-29

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
методи -- прогнози
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-25