Пошуковий запит: (<.>K=PR<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| > (Немає відомостей про примірники) Шифр: Н14/2017/3 Журнал Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 - 2017р. № 3
Зміст: Задорожна-Княгницька, Л. Самостійна робота як чинник підвищення ефективності деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти / Л. Задорожна-Княгницька. - С.3-7 Захарченко, Ю. Педагогічні умови фрормування дослідницької компетентності майбутніх фахівців із маркетингу / Ю. Захарченко. - С.7-10 Ненько, Ю. Модель системи професійно орієнтованої комунікативної підготовки майбутніх офіцерів служби цивільного захисту / Ю. Ненько. - С.10-14 Толочко, С. Науково-дослідний компонент науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. Толочко. - С.14-17 Удовиченко, І. Принципи та умови розроблення й використання методичного забезпечення вчителями старшої профільної школи / І. Удовиченко. - С.18-21 Шацька, Н. Особливості форм самоосвіти педагога в системі неперервної освіти / Н. Шацька. - С.22-24 Динько, В. Інформатизація професійно-технічних навчальних закладів як один із чинників їх розвитку та модернізації / В. Динько. - С.25-27 Калінська, О. Упровадження освітніх інновацій як шлях до формування професіоналізму та педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу / О. Калінська. - С.28-30 Юденкова, О. Деякі аспекти формування єдиного освітньо-інформаційного середовища міжрегіонального вищого професійного училища з поліграфії та інформаційних технологій / О. Юденкова. - С.31-34 Нуржинська, А. Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності / А. Нуржинська. - С.35-38 Бронзенко, Т. Методика індивідуалізації творчої постаті В. Винниченка в уявленнях учнів старшої школи на уроках української літератури / Т. Бронзенко. - С.39-42 Вовчаста, Н. Методика іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців цивільного захисту / Н. Вовчаста. - С.42-44 Мелешко, Л. Мовна гра як лінгводидактична проблема / Л. Мелешко. - С.45-48 Ковтонюк, Г. До питання формування інформатичної компетентності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін / Г. Ковтонюк. - С.49-51 Драшко, О. Ефективність інноваційних методик у підготовці майбутніх учителів трудового навчання / О. Драшко. - С.52-55 Кудря, О. Науково-методичні аспекти формування національної самосвідомості в учнів у процесі трудового навчання / О. Кудря. - С.55-58 Сліпчишин, Л. До питання художньо-технічної творчості майбутніх робітників технічних професій / Л. Сліпчишин. - С.59-62 Рукопашний бій українських козаків як вид бойового мистецтва та особливості термінології школи козацьких єдиноборств. - С.63-65 Криштанович, С. Процес формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту / С. Криштанович ; І. Оксенюк, С. Семенович; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.65-70 Оксенюк, І. Значення факторів психологічної сумісності у взаємовідносинах між тренером та гравцями футбольної команди / І. Оксенюк ; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.71-73 Бухальська, С. Значимість професійно зорієнтованого виховання у формуванні професійної компетентності студентів в освітньому процесі вищих медичних навчальних закладів / С. Бухальська ; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.74-78 Халемендик, Н. Необхідність формування громадянської компетенції молоді - виклик сучасності / Н. Халемендик ; О. Калустьян. - С.78-80 Калустьян, О. Методичні особливості організації музичних звукових одиниць у системі нормативних конструктивних положень / О. Калустьян. - С.81-85 Немає відомостей про примірники Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>2.
|
Нуржинська, А. Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності [Текст] / А. Нуржинська> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №3. - С. 35-38
Рубрики: Вища освіта--Професійна
Засоби масової інформації
Кл.слова (ненормовані): підхід інтегративний -- самореалізація професійна
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>3.
| > (Немає відомостей про примірники) Шифр: Б13/2017/4 Журнал Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал. - Київ, 2004 - . - Виходить кожного кварталу 2017р. № 4
Зміст: Бездрабко, В. В. Історичне документознавство в Україні: сучасний стан і перспективи / В. В. Бездрабко. - С.4-23 Шевченко, О. В. Теоретико-методологічні основи дослідження системи документаційного забезпечення торговельної галузі України / О. В. Шевченко. - С.24-31 Збанацька, О. М. Документна евристика як наука / О. М. Збанацька. - С.31-36 Стронська, Н. Т. Електронна бібліотека як структурна частина інформаційної моделі "Українська бібліографія в особах" : постановка проблеми / Н. Т. Стронська. - С.37-43 Тєвікова, О. В. Бібліотеки як соціальні інститути в українському суспільстві періоду 1953-1964 рр. (на матеріалах Державного архіву Полтавської області) / О. В. Тєвікова. - С.43-50 Єрмолаєва, Г. А. Кадрово-управлінський склад українських бібліотек в сучасному вимірі / Г. А. Єрмолаєва. - С.51-56 Прокопенко, Л. С. Ретроспективна національна бібліографія Швеції: 17-21 ст. / Л. С. Прокопенко. - С.57-63 Островська, О. М. Аналіз зарубіжного досвіду створення сайтів військових бібліотек / О. М. Островська. - С.64-71 Комова, М. В. Документально-інтерпретаційне поле як інтегроване масовокомунікаційне середовище / М. В. Комова. - С.72-80 Яценко, С. С. Сучасна концепція ділової комунікації / С. С. Яценко. - С.81-86 Ісаєнко, О. О. Соціокомунікативна модель медіаспоживання / О. О. Ісаєнко. - С.86-91 Сошинська, В. Є. Формування комунікаційних компетенцій майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи / В. Є. Сошинська. - С.92-96 Зацерківна, М. О. Специфіка відносин вишів з основними контактними групами / М. О. Зацерківна. - С.97-103 Варцаба, Н. В. Стратегічні напрямки PR-діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні / Н. В. Варцаба. - С.104-109 Немає відомостей про примірники Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>4.
|
Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 : експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 16-21
Рубрики: Комунікація
Кл.слова (ненормовані): реклама -- PR -- TV -- преса -- радіо -- інтернет
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>5.
|
Штепа, А. От слайда к слову или как выступить єффективно [Текст] / А. Штепа; Рітсон Марк> // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 22-25
Рубрики: Комунікація
Кл.слова (ненормовані): реклама -- PR -- виступи -- публіка -- презентації
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>6.
|
Марк, Рітсон RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років [Текст] / Рітсон Марк; Я. Дадо, В. Віктор Ян> // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 30-32
Рубрики: Комунікація
Кл.слова (ненормовані): реклама -- PR -- ЗМІ -- споживачі
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>7.
|
Шинкаренко, Н. Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій [Текст] / Н. Шинкаренко; Т. Решетилова> // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 33-37
Рубрики: Комунікація
Кл.слова (ненормовані): реклама -- PR -- інтернет -- масштаб виставки -- персоналізація -- контакти
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>8.
|
В борьбе за Украину без сексизма [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 38-41
Рубрики: Комунікація
Кл.слова (ненормовані): реклама -- PR -- акції -- знищення особистості
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>9.
|
Варцаба, Н. В. Стратегічні напрямки PR-діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні [Текст] / Н. В. Варцаба> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2017. - №4. - С. 104-109
Рубрики: Культура України
Паблик рілейшнз
Кл.слова (ненормовані): PR-стратегії -- інструментарій PR -- культурна політика
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>10.
|
Что год грядущий нам готовит? Итог 2017 года, прогноз мами развития рынка маркетинговых сервисов на 2018 [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 42-44
Рубрики: Комунікація
Кл.слова (ненормовані): сервіси маркетингові -- реклама -- PR
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>11.
| > (Немає відомостей про примірники) Шифр: М6/2018/4 Журнал Маркетинг и реклама [Текст] : професиональный. - К, 1996 - . - Виходить щомісячно 2018р. № 4
Зміст: Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если Вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов). - С.9-23 Деревянко, Е. Репутация: реальность и спекуляции / Е. Деревянко ; Т. Попова. - С.24-26 Попова, Т. Репутация компании - один из ее основных нематериальных активов / Т. Попова ; Л. Загнитко. - С.27-29 Загнитко, Л. Продуманная репутация - действенный инструмент для развития и процвктания компании / Л. Загнитко ; А. Шевченко. - С.30-32 Шевченко, А. Грамотный PR - это диалог компании с вашей целевой аудиторией / А. Шевченко ; А. Ширина. - С.34-35 Ширина, А. Основа положительной репутации - это достойное поведениеи компании / А. Ширина ; А. Степанова. - С.36-37 Степанова, А. Репутация бизнеса - ключевое конкурентное преимущество / А. Степанова ; М. Білявський. - С.38-39 Білявський, М. Для розвитку репутаційного капіталу слід реалізовувати системний підхід / М. Білявський. - С.40-41 Немає відомостей про примірники Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>12.
|
Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если Вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов) [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 9-23
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані): опитування
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>13.
|
Шевченко, А. Грамотный PR - это диалог компании с вашей целевой аудиторией [Текст] / А. Шевченко> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 34-35
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
Анотація: засоби масової комунікації
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>14.
| > Шифр: Б13/2018/1 Журнал Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал. - Київ, 2004 - . - Виходить кожного кварталу 2018р. № 1
Зміст: Про затвердження Порядку формування Переліку наукових фахових видань України : наказ Міністерства освіти і науки України № 32 від 15.01.2018. - С.6-10 Комова, М. В. Документальна реконструкція як різновид наукового ретростпективного моделювання / М. В. Комова. - С.11-19 Тур, О. М. Термінологічна діяльність ISO/TC 37 LANGUAGE AND TERMINOLOGY / О. М. Тур. - С.19-25 Філіппова, Н. П. Система медичної документації України в структурі галузевого документознавства М. С. Слорбодяника / Н. П. Філіппова. - С.26-34 Ржеуський, А. В. Інноваційні підходи до бібліотечного обслуговування користувачів електронними книгами / А. В. Ржеуський. - С.35-42 Стронська, Н. Т. Електронна бібліотека в контексті інформаційної моделі "Українська бібліографія в особах" / Н. Т. Стронська. - С.43-49 Сидоренко, Т. В. Трансформація культурно-дозвіллєвої діяльності публічних бібліотек півдня України 90-х років ХХ ст. / Т. В. Сидоренко. - С.50-57 Палеха, Ю. І. Рейтинг української науки в міжнародному науково-інформаційному просторі / Ю. І. Палеха. - С.58-66 Верезомська, І. Г. Соціальні комунікації в готельно-ресторанній справі / І. Г. Верезомська. - С.66-71 Зацерківна, М. О. Застосування PR-технології у формуванні іміджу вишу соціокультурної сфери / М. О. Зацерківна. - С.72-79 Попадюк, Н. І. Видавнича діяльність польського "Towarzystwa naukowego" У Львові (за матеріалами фондів Львівської національної наукової бібліотеки України імені Василя Стефаника) / Н. І. Попадюк. - С.80-89 Подоляка, Н. С. Харківське кооперативне виавництво "Рух" в документах Центрального державного архіву-музею літератури і мистецтва України / Н. С. Подоляка. - С.90-97 Тишкевич, К. І. Компаративний аналіз видань бібліотек України для юнацтва у період соціальних трансформацій / К. І. Тишкевич. - С.97-103 Добровольська, В. В. Нормативно-правове забезпечення діяльності органів управління культурою у сфері розвитку культурного простору України / В. В. Добровольська. - С.104-115 Горова, С. В. Новітні інформаційні технології в суспільних та культурних процесах сучасної України / С. В. Горова. - С.116-120 Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>15.
|
Зацерківна, М. О. Застосування PR-технології у формуванні іміджу вишу соціокультурної сфери [Текст] / М. О. Зацерківна> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 72-79
Рубрики: Вища освіта--Нові технології
Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- імідж
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>16.
|
Огиенко, Е. Чтобы сформировать желаемую репутацию, ее нужно формировать [Текст] / Е. Огиенко> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 42-43
Рубрики: Маркетинг послуг
Кл.слова (ненормовані): PR-діяльність -- клієнт -- PR-інструменти
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>17.
|
Мартынова, Н. Управление репутацией - это непрерывный процесс [Текст] / Н. Мартынова> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 44-45
Рубрики: Менеджмент--Управлінські технології
Кл.слова (ненормовані): клієнт -- PR-стратегія
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>18.
| > Шифр: М3/2018/3 Журнал Маркетинг в Україні [Текст]. - Киiв, 1998 - . - Виходит раз на два місяця 2018р. № 3
Зміст: Бучинська, О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку / О. Бучинська. - С.5-12 Басулто, Ж. Тренды социальных медиа 2018 / Ж. Басулто. - С.13-18 Діджитал липень: рейтинг сайтів та мобільних додатків від Kantar TNS. - С.23-25 Споживчі настрої в Україні, червень 2018: індекс склав 65,6. - С.26-27 Щирін, Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії) / Ю. Щирін. - С.28-30 Головні тенденції ринку праці України І півріччя 2018 року. - С.32-35 На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці. - С.41-45 Зозульов, О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії / О. Зозульов. - С.47-54 Діяльність сертифікаційного центру при Одеському Національному політехнічному університеті. - С.55 Максименко, О. Вимоги часу до оцінювання кваліфікаційного рівня фахівців в житловій сфері. Історії питання / О. Максименко. - С.56-59 Стариков, С. Тренінги Української асоціації маркетингу / С. Стариков. - С.60-62 Діяльність ІГКР у ЗНУ відбувся семінар із попередження проявів сексистської реклами. - С.66-69 Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>19.
|
Бучинська, О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 5-12
Рубрики: Маркетинг послуг
Кл.слова (ненормовані): комунікації -- реклама -- PR
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>20.
|
Басулто, Ж. Тренды социальных медиа 2018 [Текст] / Ж. Басулто> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 13-18
Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет
Кл.слова (ненормовані): комунікації -- реклама -- PR -- медіа
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
|
|