Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ширина<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
Сигли бібліотек за посиланням
1.
4
В-535


    Луценко, С.
    Дослідження взаємозв’язку ширини робочого майданчика і довжини фронту гірничих робіт / С. Луценко // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2016. - Вип. 2 (74) : Технічні науки . - С. 140-147
ББК 4

Рубрики: Геологія

Кл.слова (ненормовані):
ширина робочого майданчика -- продуктивність кар’єрів
Примірників всього: 1
КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі

2.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: М6/2018/4
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : професиональный. - К, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 4
Зміст:
Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если Вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов). - С.9-23
Деревянко, Е. Репутация: реальность и спекуляции / Е. Деревянко ; Т. Попова. - С.24-26
Попова, Т. Репутация компании - один из ее основных нематериальных активов / Т. Попова ; Л. Загнитко. - С.27-29
Загнитко, Л. Продуманная репутация - действенный инструмент для развития и процвктания компании / Л. Загнитко ; А. Шевченко. - С.30-32
Шевченко, А. Грамотный PR - это диалог компании с вашей целевой аудиторией / А. Шевченко ; А. Ширина. - С.34-35
Ширина, А. Основа положительной репутации - это достойное поведениеи компании / А. Ширина ; А. Степанова. - С.36-37
Степанова, А. Репутация бизнеса - ключевое конкурентное преимущество / А. Степанова ; М. Білявський. - С.38-39
Білявський, М. Для розвитку репутаційного капіталу слід реалізовувати системний підхід / М. Білявський. - С.40-41
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Ширина, А.
    Основа положительной репутации - это достойное поведениеи компании [Текст] / А. Ширина // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 36-37

Рубрики: Маркетинг--Підприємництво

Кл.слова (ненормовані):
імідж
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Тимкин, Ю.
    Переворот [Текст] / Ю. Тимкин // За рулем. - 2018. - № 11. - С. 36-38

Рубрики: Автомобілі легкові--Mercedes-Benz

Кл.слова (ненормовані):
об'єм багажника -- довжина -- ширина
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Захаренков, Н.
    На все ноги мастер [Текст] / Н. Захаренков // За рулем. - 2018. - № 11. - С. 40-43

Рубрики: Автомобілі

Кл.слова (ненормовані):
об'єм багажника -- довжина -- ширина
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
Шифр: М6/2019/3
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : професиональный. - К, 1996 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 3
Зміст:
Главые тенденции бренд коммуникаций: покупателистановятся Smart, а бренды становятся человечней (материалы блиц-опроса экспертов). - С.8-16
Блощинский, Д. Формируется основа бренд-коммуникаций нового поколения / Д. Блощинский. - С.17-19
Бармотина, К. На сегоднящий день в Украине исполюзуются преимущественно традиционные каналы коммуникаций / К. Бармотина. - С.20-23
Панченко, Н. В бренд-коммуникациях с небольшими бюджетами важная роль принадлежит DIGITAL / Н. Панченко. - С.24-25
Ширина, А. УВ Украине меняется подход к стратегическим коммуникациям / А. Ширина. - С.26-27
Васильєва, О. Основной современній тренд в бренд-коммуникациях - диджитализация / О. Васильєва. - С.28-30
Кац, Э. Бренд-коммуникации: планирование общения и способность присти пользу клиенту / Э. Кац. - С.31-33
Мениович, К. Коммуникационная стратегия бренда / К. Мениович. - С.34-36
Ромат, Є. Роль реклами в формуванні бренду / Є. Ромат. - С.37-45
Бернович, П. Маркетинговые исследования без затрат денег / П. Бернович. - С.46-51
Зинкевич, А. Песочные часы маркетинга, или Как происходит клиентогенерация / А. Зинкевич. - С.52-55
Мандычева, О. Управление аудиовизуальным фоном: аудиомаркетинг и системы Digital Signade / О. Мандычева. - С.58-65
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Ширина, А.
    В Украине меняется подход к стратегическим коммуникациям [Текст] / А. Ширина // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 26-27

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
МЕДІА -- стратегічні комунікації -- HelpSMI
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.
62(062.552)
В-535


    Луценко, С.
    Дослідження взаємозв’язку параметрів системи розробки при концентрації гірничих робіт [Текст] / С. Луценко // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2017. - Вип. 4 (80) : Технічні науки . - С. 194-203
УДК

Рубрики: Геологія

Кл.слова (ненормовані):
гірнича справа -- ширина робочого майданчика -- довжина фронту гірничих робіт -- продуктивність кар’єру
Примірників всього: 1
КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі