Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (9)Документи про Рівненщину (1)Книги іноземними мовами (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=самовиховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Ніщенко, М.
    Тематичні домінанти соціокультурної компетентності у процесі навчання синтаксису простого речення [Текст] / М. Ніщенко // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал . - 2018. - № 6. - С. 16-20

Рубрики: Мова українська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа -- самовиховання -- творче самовираження громадянина -- самовдосконалення учня -- 8 клас
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: Н14/2019/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019р. № 3
Зміст:
Бех, І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-6
Бондаренко, Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи / Н. Бондаренко. - С.6-9
Гребінь, С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих / С. Гребінь. - С.10-12
Королюк, А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського / А. Королюк. - С.12-15
Міхно, О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського») / О. Міхно. - С.15-19
Павленко, Ю. Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського / Ю. Павленко. - С.20-23
Пустовіт, Г. Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.23-27
Черній, А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей / А. Черній, В. Долід. - С.27-32
Барадія, Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності / Н. Барадія. - С.33-36
Люшин, М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / М. Люшин. - С.36-40
Наточій, А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність / А. Наточій. - С.41-45
Петренко, І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища / І. Петренко. - С.45-48
Швидун, В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні / В. Швидун. - С.48-51
Хабюк, А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни» / А. Хабюк. - С.51-54
Васильченко, Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти / Л. Васильченко. - С.55-57
Марченко, О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики / О. Марченко. - С.58-61
Музичук, К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання / К. Музичук. - С.61-65
Паніна, Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти / Л. Паніна. - С.65-67
Рижковський, В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті / В. Рижковський, О. Маркович. - С.68-73
Бричок, С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі / С. Бричок. - С.74-77
Давидюк, Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського / Н. Давидюк. - С.77-80
Кононко, О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати / О. Кононко. - С.80-85
Луцюк, А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи / А. Луцюк. - С.86-88
Савчук, Л. Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського / Л. Савчук. - С.88-91
Смольська, Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи / Л. Смольська. - С.92-94
Цимбал-Слатвінська, С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету / С. Цимбал-Слатвінська. - С.95-98
Яценюк, Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя / Л. Яценюк, Р. Козак. - С.99-101
Квасецька, Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів / Н. Квасецька, І. Рудь. - С.102-104
Козіцька, Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах / Т. Козіцька. - С.105-107
Шульжук, Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект / Н. Шульжук. - С.108-110
Шевчук, Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук / Т. Шевчук. - С.111-113
Бессараб, Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів / Н. Бессараб. - С.114-118
Жорова, І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / І. Жорова. - С.119-122
Міщеня, О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи / О. Міщеня, О. Третяк. - С.122-127
Мельник, Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / Н. Мельник. - С.127-133
Олешко, П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині / П. Олешко. - С.133-135
Соколовська, О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського / О. Соколовська. - С.136-140
Тарабасова, Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження / Л. Тарабасова, Н. Олефір. - С.140-144
Буденкова, Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості / Н. Буденкова, О. Мисіна. - С.145-148
Калініченко, Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи / Н. Калініченко. - С.148-152
Хмеляр, І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів / І. Хмеляр, О. Мялок. - С.152-156
Коляда, Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського / Н. Коляда. - С.157-160
Малецька, Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи / Т. Малецька. - С.160-163
Глінчук, Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення / Ю. Глінчук. - С.164-166
Мазур, Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки / Д. Мазур. - С.167-170
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Пустовіт, Г.
    Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського [Текст] / Г. Пустовіт // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 23-27

Рубрики: Виховна робота--Методи виховання

   Педагогіка--Персоналії


Кл.слова (ненормовані):
заклад позашкільний -- учнівська молодь
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В. О. \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: О008038/2020/1
   Журнал

Образотворче мистецтво [Текст]. - К., 2003 -
2020р. № 1
Зміст:
Жеплинська, О. Корнило Устиянович. Художник українського відродження в Галичині / О. Жеплинська. - С.10-13
Юденко, В. Творчість бойчукіста Онуфрія Бізюкова в стилістиці неопримітивізму в 1960-1970-х роках / В. Юденко. - С.22-24
Клімашевський, А. Альфа і омега українського стилю Івана Левинського / А. Клімашевський. - С.28-31
Денисюк, О. Графіка Григорія Крука (з фондів Національного художнього музею України) / О. Денисюк. - С.34-37
Петрашик, В. Історія однієї експозиції, або "секрети геніальності: 100 невідомих творів Івана Марчука" / В. Петрашик. - С.38-43
Сидор-Гібелинда, О. Хмарки, дзигар. Плин часу, або життя як ковзанка (кілька слів про Костянтина Калиновича) / О. Сидор-Гібелинда. - С.48-53
Федорук, О. Мистецький продукт самовиховання і самодисципліни / О. Федорук. - С.66-69
Гринюк, М. Косівську мальовану кераміку визнав світ! / М. Гринюк. - С.88-90
Яців, Р. Ольга Погрібна-Кох. Колекція бажань / Р. Яців. - С.96-97
Стельмащук, Г. Круті віражі долі князя Всеволода-Владислава Кармазина-Каковського / Г. Стельмащук. - С.100-103
Сторчай, О. Художній критик і естет - Василь Золтанович Шандор: автобіографія (110 років від дня народження) / О. Сторчай. - С.104-107
Рублевська, Р. Культурна спадщина української еміграції / Р. Рублевська. - С.117-119
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Федорук, О.
    Мистецький продукт самовиховання і самодисципліни [Текст] / О. Федорук // Образотворче мистецтво. - 2020. - № 1. - С. 66-69

Рубрики: Мистецтво українське

Кл.слова (ненормовані):
живопис -- малярська одеська школа
Дод.точки доступу:
Горбенко, А. \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Шпичак, І.
    Психолого-педагогічні умови компетентнісно орієнтованого розвитку особистості [Текст] / І. Шпичак // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 4. - С. 45-49

Рубрики: Психологія педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
самовиховання -- мотивація -- спілкування
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Сорочинська, Т.
    Ідеал учителя: порівняння освітніх ідей радянського періоду та сучасності [Текст] / Т. Сорочинська // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 2. - С. 12-15

Рубрики: Педагогічні кадри

   Школознавство--Педагогічна майстерність


Кл.слова (ненормовані):
педагогічні ідеї -- вітчизняний досвід -- професійна майстерність -- самовиховання -- педагогічна культура
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Бордюк, В.
    Психолого-педагогічний зміст поняття «Професійний саморозвиток педагога Нової української школи» [Текст] / В. Бордюк, Т. Ковбасюк // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 3. - С. 52-58

Рубрики: Психологія педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
феноменологія саморозвитку -- самовиховання
Дод.точки доступу:
Ковбасюк, Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Завалевський, Ю.
    Формування громадянськості як інтегрованої якості особистості учня в умовах закладу загальної середньої освіти [Текст] / Ю. Завалевський // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 3. - С. 100-107

Рубрики: Виховання громадянське

Кл.слова (ненормовані):
учнівське самоврядування -- самовиховання
Вільних прим. немає

Знайти схожі