Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Шапоренко, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: а3/2017/9
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : науковий економічний журнал. - Київ, 2000 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 9
Зміст:
Куліков, Ю. Антикризова парадигма моделі соціально-економічного розвитку України : методологія та механізм реалізації / Ю. Куліков, М. Кривцова. - С.13-23
Тлеубердинова, А. Асоцыиативный образ Казахстана глазами экспертов / А. Тлеубердинова. - С.24-32
Полторак, А. Трансформація системи оподаткування майна в умовах фіскальної децентралізації в Україні / А. Полторак. - С.79-91
Шапоренко, О. Фіскальні правила в Україні та шляхи удосконалення механізму їх застосування / О. Шапоренко. - С.92-101
Хоружий, Л. Образование системы управленческого учета на основе теории ограничений / Л. Хоружий. - С.113-122
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Шапоренко, О.
    Фіскальні правила в Україні та шляхи удосконалення механізму їх застосування [Текст] / О. Шапоренко // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2017. - №9. - С. 92-101

Рубрики: Податки

Кл.слова (ненормовані):
політика фіскальна -- борг державний
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: М3/2020/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Киiв, 1998 - . - Виходит раз на два місяця
2020р. № 5
Зміст:
Сокол, М. Классификация рынка грузовых автомобилей / М. Сокол. - С.14-20
Шапоренко, О. Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку / О. Шапоренко. - С.25-26
Ларіна, Я. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення / Я. Ларіна. - С.27-35
Ковальчук, С. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції / С. Ковальчук. - С.36-50
Баша, І. Засоби он-лайн комунікації у вищій школі: переваги, недоліки та перспективи розвитку / І. Баша, О. Плачковська. - С.57-62
Серпухов, М. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств / М. Серпухов, А. Нестеренко. - С.63-69
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Шапоренко, О.
    Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку [Текст] / О. Шапоренко // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 25-26

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
івент-маркетинг -- органічний ринок
Вільних прим. немає

Знайти схожі