Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Радковська, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
Сигли бібліотек за посиланням
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: Н14/2017/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2017р. № 4
Зміст:
Ваколя, З. Формування громадянської компетентності вчителів та учнів у контексті розбудови нової школи на Закарпатті на початку 20-х років 20 століття / З. Ваколя. - С.3-7
Демченко, В. Функціональна неграмотність - гуманітарна загроза людству? / В. Демченко. - С.7-9
Адамович, І. Інформаційна підтримка навчально-виховного процесу освітнього закладу / І. Адамович. - С.10-13
Вознюк, Л. Експертно-аналітична функція менеджера шкільної освіти / Л. Вознюк. - С.13-17
Лінник, Ю. Імплементація реформи освіти 2017 року : європейський досвід, проблеми та перспективи / Ю. Лінник : 18-21
Ткаченко, Г. Урахування профілю підготовки фахівців у викладанні філософії: з досвіду роботи Рівненського державного базового медичного коледжу / Г. Ткаченко. - С.21-23
Гуріна, А. Медіаграмотність як життєво необхідна навичка в сучасному соціально-політичному та культурному просторі України / А. Гуріна. - С.24-26
Зубик, Л. Технології реалізації спеціалізованих ANDROID- додатків / Л. Зубик. - С.26-29
Лехіцький, Т. Особливості підготовки вчителів до створення і використання електронних підручників / Т. Лехіцький. - С.30-32
Овчарук, О. Сучасні вимоги до цифрової грамотності в системі шкільної освіти: на основі рамки цифрової компетентності / О. Овчарук. - С.32-35
Тимощук, О. Використання сервісів мережі інтернет у контурі ДЕР "Освітньо-інформаційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості" / О. Тимощук, Ю. Новак. - С.36-41
Філоненко, К. Метод побудови когнітивних карт із метою визначення параметрів впливу на рівень академічної успішності студентів змішаного навчання / К. Філоненко. - С.41-45
Артемова, О. Креативність як базисна характеристика вчителя сучасної школи / /О. Артемова. - С.46-49
Федорова, Н. Діагностика сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки / Н. Федорова. - С.50-53
Цимбалюк, О. Методологічні підходи до вивчення професійно-комунікативної діяльності фахівця соціальної роботи / О. Цимбалюк. - С.54-57
Юрчук, Л. Особливості арт-терапії в соціальній інклюзії / Л. Юрчук. - С.57-60
Криницька, О. Професійна орієнтація навчально-методичних матеріалів у ході викладання української мови як іноземної / О. Криницька, Е. Варениця. - С.60-64
Лавренчук, В. Художньо-естетичне освоєння життя та діяльності гетьмана Івана Мазепи в українській літературі 19 століття / В. Лавренчук. - С.65-69
Паніна, Л. Розвиток римо-католицької церкви в сучасній Україні : особливості партикулярної реорганізації 1990-х - початку 2000-х років / Л. Паніна. - С.70-73
Приймак, О. Розвиток алгоритмічного мислення учнів початкових класів у процесі засвоєння ними математичного матеріалу / О. Приймак. - С.74-78
Онищук, І. Роль культури самовираження в особистісно-професійному становленні майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти / І. Онищук. - С.78-81
Черешнюк, О. Економічне виховання дітей дошкільного віку за кордоном / О. Черешнюк. - С.82-85
Войтович, О. Технологічна компетентність у структурі професійної підготовки фахівців-екологів / О. Войтович. - С.86-88
Побидайло, Н. Особливості реалізації краєзнавчого принципу в процесі екскурсій фізико-географічного спрямування / Н. Побидайло. - С.89-91
Бухальська, С. Розвиток комунікативних умінь студентів медичних навчальних закладів засобами навчального тренінгу / С. Бухальська, С. Бухальська. - С.92-96
Гавлітіна, Т. Системно-ціннісний підхід до виховання учнів у сучасному закладі освіти / Т. Гавлітіна. - С.97-100
Даюк, Ж. Фортепіанна мініатюра як теоретична дефініція / Ж. Даюк, А. Бубало. - С.103-105
Димченко, С. Диригентська спадщина Арнольда Маргуляна в історичному аспекті української музичної культури / С. Димченко. - С.106-109
Левчук, Я. Соціальний вимір музичних субкультур / Я. Левчук. - С.109-112
Нарожна, Н. Педагогічний концепт професійних здібностей майбутніх диригентів хорових колективів / Н. Нарожна, Л. Остапенко. - С.113-115
Радковська, Л. До питання організації вокально-хорової роботи з молодшими школярами в позакласній музичній діяльності / Л. Радковська. - С.116-118
Радковська, Л. Особливості організації роботи музиканта-акомпаніатора / Л. Радковська, Ю. Янкович. - С.119-121
Сверлюк, Я. Професійна рефлексія диригента як психологічний феномен / Я. Сверлюк, Л. Остапенко. - С.121-124
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Радковська, Л.
    До питання організації вокально-хорової роботи з молодшими школярами в позакласній музичній діяльності [Текст] / Л. Радковська // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №4. - С. 116-118

Рубрики: Позашкільна та позакласна робота

   Початкова школа


Кл.слова (ненормовані):
задатки виконавські -- здібності диригентські
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Радковська, Л.
    Особливості організації роботи музиканта-акомпаніатора [Текст] / Л. Радковська, Ю. Янкович // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №4. - С. 119-121

Рубрики: Музика інструментальна

Кл.слова (ненормовані):
концертмейстер -- вокаліст -- інструменталіст
Дод.точки доступу:
Янкович, Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: Н14/2018/1
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2018р. № 1
Зміст:
Бхіндер, Н. Вплив глобалізаційних процесів на професійну підготовку прикордонників у республіці Індії / Н. Бхіндер. - С.3-8
Полоцька, О. Засоби запобігання і боротьби з проявами академічної та наукової недоброчесності в університетах Австралії: вивчення позитивного досвіду / О. Полоцька. - С.8-13
Черній, А. Управління освітою в ОТГ Рівненщини: технологічні аспекти / А. Черній. - С.14-18
Лютко, О. Активізація професійного потенціалу педагогів засобами мотиваційного менеджменту / О. Лютко. - С.18-22
Тригубець, Г. Стратегічні орієнтири професійного розвитку педагогічних працівників в умовах закладу освіти / Г. Тригубець. - С.22-26
Гузенко, О. Виробниче навчання студентів вищих педагогічних навчальних закладів в умовах сучасних освітніх реформ / О. Гузенко, С. Марчук. - С.27-30
Черкашина, Т. Діяльність навчально-практичного центру самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення педагогічних працівників у контексті реалізації ідей Концепції Нової української школи / Т. Черкашина. - С.30-33
Шадий, С. Сучасний педагог : шляхи розв’язання проблеми адекватного оцінювання рівня професійної діяльності педагогів / С. Шадий. - С.34-36
Власюк, О. Електронні засоби навчання як чинник підвищення ефективності дизайн-освіти / О. Власюк. - С.37-39
Гузій, І. Інтерактивний підхід до формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи / І. Гузій. - С.40-42
Живюк, І. Вікіпедія як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності учня в умовах української школи / І. Живюк. - С.43-45
Козловський, Ю. Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю: інтерактивний підхід / Ю. Козловський. - С.46-49
Кристопчук, Т. Медіаосвітні технології як засіб підвищення якості освітньої діяльності коледжу / Т. Кристопчук, І. Якимчук. - С.50-53
Остапчук, Н. Електронні навчальні видання як засіб освітньої діяльності студентів / Н. Остапчук, Л. Матвійчук. - С.59-62
Петренко, О. Педагогічний коучинг у діяльності вчителя в контексті реалізації Концепції "Нова українська школа" / О. Петренко. - С.62-66
Позднякова, Т. Використання сервісу Learningapps для створення інтерактивних дидактичних вправ до уроків біології / Т. Позднякова, В. Тимчина. - С.67-75
Поплавська, Г. Web 2.0 У формуванні досвіду застосування інформаційно-комунікаційних технологій студентами педагогічних спеціальностей / Г. Поплавська. - С.76-78
Сидорчук, Н. Теоретичний аналіз феномена "рефлексія" / Н. Сидорчук, І. Огорнійчук. - С.79-82
Сушик, Н. Соціальна профілактика девіантної поведінки підлітків / Н. Сушик. - С.83-86
Тарадюк, Д. Професійна підготовка тьюторів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі як педагогічна проблема / Д. Тарадюк. - С.87-89
Антончук, О. Комунікативна компетентність у структурі соціального інтелекту вчителя-словесника / О. Антончук. - С.90-92
Вєтрова, І. Методична підготовка майбутнього вчителя англійської мови / І. Вєтрова. - С.92-95
Костолович, Т. Експерементальна методика формування професійної комунікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення фонетики й орфоепії української мови / Т. Костолович. - С.95-99
Лавренчук, В. Реалізація ціннісних концептів мовно-літературної освіти в аспекті Нової української школи / В. Лавренчук. - С.100-105
Магрламова, К. Іншомовна освіта майбутнього лікаря у Великій Британії / К. Магрламова. - С.106-109
Мандрик, Н. Передумови виникнення слов’янської писемності / Н. Мандрик. - С.110-113
Мушировська, Н. Побудова моделі фахівця в галузі іноземної філології в межах курсу української мови за професійним спрямуванням / Н. Мушировська. - С.113-118
Крівцов, В. Деякі аспекти алгоритмізації навчального процесу / В. Крівцов, В. Крівцов, Г. Приймачук. - С.119-123
Бессараб, Н. Виховання толерантності та міжкультурної комунікації в учнів початкової школи на уроках іноземної мови / Н. Бессараб. - С.124-126
Шутяк, В. Ознайомлення молодших школярів зі згинанням і складанням паперу, технікою орігамі / В. Шутяк. - С.127-129
Лисиця, Д. Методичні рекомендації щодо організації підготовки майбутніх зубних гігієністів до професійної діяльності / Д. Лисиця. - С.130-133
Пайкуш, М. Формування інтегрованої системи природничо-наукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря / М. Пайкуш. - С.133-136
Шегеда, А. Кваліметричний підхід до оцінювання якості процесів в освітніх системах / А. Шегеда, О. Стефанович. - С.136-141
Пустовіт, Г. Формування компетентностей міжкультурної комунікації дітей та учнівської молоді у закладах позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.142-146
Жулковський, Б. Ігор Стравінський і православна церква / Б. Жулковський. - С.147-150
Калустьян, О. Деякі аспекти комплексної систематизації навчального процесу в ході підготовки фахівців спеціальності "Музичне мистецтво" / О. Калустьян, М. Ковлева. - С.151-153
Крижановська, Т. Емоційний розвиток підлітків у процесі сприймання творів барокової музики / Т. Крижановська, М. Данилюк. - С.153-157
Музиченко, Л. Володимир Музиченко: викладач, композитор, письменник, громадський діяч / Л. Музиченко. - С.157-161
Нарожна, Н. Основні напрями фахового навчання в хоровій педагогіці / Н. Нарожна. - С.162-166
Радковська, Л. Роль викладача-інструменталіста у подоланні сценічного хвилювання учнів-піаністів дитячої музичної школи / Л. Радковська, О. Єсіпова. - С.166-168
Столярчук, Б. Петро Степанюк: збирач і виконавець народних пісень / Б. Столярчук. - С.169-170
Ганжа, М. Мистецтво дизайну в освітньому середовищі як засфб виховання особистості / М. Ганжа. - С.171-174
Гатеж, Н. Емпіричне дослідження готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів / Н. Гатеж. - С.175-177
Денисенко, Н. Крос-функціональна мобільність як складова формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури / Н. Денисенко. - С.178-180
Северіна, Л. Формування компетентностей здоров’язбереження в студентів педагогічного коледжу / Л. Северіна. - С.180-183
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Радковська, Л.
    Роль викладача-інструменталіста у подоланні сценічного хвилювання учнів-піаністів дитячої музичної школи [Текст] / Л. Радковська, О. Єсіпова // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - №1. - С. 166-168

Рубрики: Виховання музичне

Кл.слова (ненормовані):
виступи сценічні -- стан психоемоційний
Дод.точки доступу:
Єсіпова, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
Шифр: Н14/2018/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2018р. № 2
Зміст:
Андрощук, І. E-learning як ефективна форма самоуправління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти / І. Андрощук. - С.3-6
Загородня, А. Компоненти професійної підготовки фахівців економічної галузі в закладах вищої освіти України та Республіки Польщі / А. Загородня. - С.7-10
Надєждіна, І. Національна складова просвітницько-педагогічної діяльності інтелігенції на півдні України у другій половині 19 - на початку 20 століть / І. Надєждіна. - С.10-13
Лунячек, В. Професійний розвиток керівників освіти в Україні: методологічна складова / В. Лунячек. - С.14-23
Литвиненко, Г. Система менеджменту освіти та сервісного обслуговування закладів освіти в умовах ОТГ / Г. Литвиненко. - С.22-24
Черніговець, Т. Формування креативності майбутніх офісних працівників у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти / Т. Черніговець. - С.25-29
Івашньова, С. Проектування змісту навчання в системі післядипломної освіти: освітні запити і потреби / С. Івашньова. - С.29-34
Фаєвська, А. Організація мультипрофільного навчання учнів на шляху до нової української школи / А. Фаєвська. - С.35-38
Герасименко, Л. Специфічні особливості інноваційних підходів у сучасних форматах освіти / Л. Герасименко. - С.39-42
Кос, М. Досвід імітаційного моделювання тактичних дій у професійній підготовці офіцерів на прикладі військовослужбовців провідних армій світу / М. Кос. - С.42-45
Крутова, Н. Визначення та оцінювання рівня розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів / Н. Крутова. - С.46-50
Стернік, В. Порівняльна характеристика традиційних та інтерактивних методів методів навчання / В. Стернік, О. Бурачик. - С.51-53
Сушик, Н. Сутність, структура, зміст науково-дослідницької компетентності викладачів закладів вищої освіти / Н. Сушик. - С.53-56
Пайкуш, М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійно-практичній підготовці майбутнього лікаря / М. Пайкуш. - С.56-60
Таборовець, Л. Методичні поради щодо використання інтерактивних технологій у роботі зі студентами / Л. Таборовець. - С.61-63
Шидловський, А. Формування інформаційної культури педагогів за допомогою технічних гіпермедійних можливостей / А. Шидловський. - С.63-66
Шмирук, Н. Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання технології розвитку критичного мислення / Н. Шмирук. - С.66-70
Бляшевська, А. Поліфонія трактування проблеми цінностей у наукових студіях / А. Бляшевська. - С.71-74
Васильченко, Л. Особливості організації моніторингових досліджень розбудови інклюзивного освітнього середовища / Л. Васильченко. - С.75-78
Мойсеенко, І. Теоретичні аспекти дослідження проблем сенсорної діяльності дітей дошкільного віку із порушенням аутичного спектра / І. Мойсеенко. - С.79-81
Яценюк, Л. Сучасні підходи щодо організації навчального процесу дітей із особливими освітніми потребами / Л. Яценюк. - С.82-84
Березовська, Л. Специфіка мовленнєво-комунікативної діяльності майбутніх соціальних працівників / Л. Березовська. - С.85-87
Савицька, А. Готовність майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності: порівняльний аналіз / А. Савицька. - С.88-90
Мосійчук, І. Б. Використання ігрової дидактики на уроках зарубіжної літератури з метою формування комунікативної компетентності школярів / І. Б. Мосійчук. - С.94-97
Озарчук, І. Роль мультилінгвізму в становленні іншомовної освіти постсоціалістичних країн Балтії / І. Озарчук. - С.97-100
Шацька, Н. Міжпредметні зв’язки на уроках української літератури як засіб формування ключових компетентностей школярів в умовах упровадження Концепції Нової української школи / Н. Шацька. - С.100-104
Герасименко, О. Ярмарки і торги в системі міської культури Волині 16-17 століть / О. Герасименко. - С.105-109
Гладун, В. Використання ігрових технологій на уроках історії як засіб підвищення ефективності освітнього процесу / В. Гладун. - С.109-114
Белешко, Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Основне формулювання теореми косинусів / Д. Белешко. - С.115-118
Кирилецька, Г. Тестова перевірка знань із математики / Г. Кирилецька. - С.119-122
Козяр, М. Графічна підготовка майбутнього фахівця засобами САПР / М. Козяр. - С.122-126
Боровець, О. Діагностична діяльність сучасного вчителя початкової школи / О. Боровець. - С.127-129
Муляр, Н. Проектна технологія як один із методів інтегрування галузей "Суспільствознавство" та "Мистецтво" в освітньому процесі початкової школи / Н. Муляр. - С.130-133
Онищук, І. Експерементальне дослідження особливостей розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / І. Онищук. - С.133-136
Лисиця, Д. Результати експерементальної перевірки педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх зубних гігієністів у медичних коледжах / Д. Лисиця. - С.137-140
Удовиченко, І. Навчання географії учнів старшої профільної школи засобами формування громадянської компетентності / І. Удовиченко. - С.140-143
Кирильчук, Ю. Розвиток технічного мислення старшокласників: проблемні методи навчання / Ю. Кирильчук. - С.144-146
Ковальчук, І. Освітній туризм як різновид неформальної освіти: сутність та основні завдання / І. Ковальчук. - С.147-150
Якухно, І. Духовно-моральне виховання в закладах освіти / І. Якухно. - С.151-154
Шумська, О. Зміст і завдання позакласної виховної діяльності / О. Шумська. - С.154-156
Шинкаренко, В. Критерії та показники патріотичної вихованості старшокласників в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти / В. Шинкаренко. - С.156-159
Крижановська, Т. На урок скрипки - з цікавістю: окремі аспекти проблеми розвитку навчального інтересу учнів-початківців дитячої музичної школи / Т. Крижановська. - С.160-163
Радковська, Л. "Музична казка" в роботі музичного керівника закладу дошкільної освіти: з досвіду роботи / Л. Радковська. - С.164-166
Столярчук, Б. Штрихи до творчого портрета / Б. Столярчук
Столярчук, Б. Штрихи до творчого портретаОлександра Гайдабури: піаніста, диригента, аранжувальника, джазового музиканта / Б. Столярчук. - С.167-171
Одробінський, Ю. Сучасні атр-форми в системі організації житлового простору / Ю. Одробінський. - С.171-175
Федорець, В. Хронотоп здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як методологічний контект, спрямований на організацію і гармонізацію професійного буття педагога / В. Федорець. - С.176-190
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Радковська, Л.
    "Музична казка" в роботі музичного керівника закладу дошкільної освіти: з досвіду роботи [Текст] / Л. Радковська // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 164-166

Рубрики: Дошкільна освіта

   Виховання музичне


Кл.слова (ненормовані):
заняття інтегровані
Вільних прим. немає

Знайти схожі