Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Документи про Рівненщину (6)Історична Волинь (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гавлітіна, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
Сигли бібліотек за посиланням
 1-10    11-18 
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: Н14/2017/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2017р. № 4
Зміст:
Ваколя, З. Формування громадянської компетентності вчителів та учнів у контексті розбудови нової школи на Закарпатті на початку 20-х років 20 століття / З. Ваколя. - С.3-7
Демченко, В. Функціональна неграмотність - гуманітарна загроза людству? / В. Демченко. - С.7-9
Адамович, І. Інформаційна підтримка навчально-виховного процесу освітнього закладу / І. Адамович. - С.10-13
Вознюк, Л. Експертно-аналітична функція менеджера шкільної освіти / Л. Вознюк. - С.13-17
Лінник, Ю. Імплементація реформи освіти 2017 року : європейський досвід, проблеми та перспективи / Ю. Лінник : 18-21
Ткаченко, Г. Урахування профілю підготовки фахівців у викладанні філософії: з досвіду роботи Рівненського державного базового медичного коледжу / Г. Ткаченко. - С.21-23
Гуріна, А. Медіаграмотність як життєво необхідна навичка в сучасному соціально-політичному та культурному просторі України / А. Гуріна. - С.24-26
Зубик, Л. Технології реалізації спеціалізованих ANDROID- додатків / Л. Зубик. - С.26-29
Лехіцький, Т. Особливості підготовки вчителів до створення і використання електронних підручників / Т. Лехіцький. - С.30-32
Овчарук, О. Сучасні вимоги до цифрової грамотності в системі шкільної освіти: на основі рамки цифрової компетентності / О. Овчарук. - С.32-35
Тимощук, О. Використання сервісів мережі інтернет у контурі ДЕР "Освітньо-інформаційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості" / О. Тимощук, Ю. Новак. - С.36-41
Філоненко, К. Метод побудови когнітивних карт із метою визначення параметрів впливу на рівень академічної успішності студентів змішаного навчання / К. Філоненко. - С.41-45
Артемова, О. Креативність як базисна характеристика вчителя сучасної школи / /О. Артемова. - С.46-49
Федорова, Н. Діагностика сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки / Н. Федорова. - С.50-53
Цимбалюк, О. Методологічні підходи до вивчення професійно-комунікативної діяльності фахівця соціальної роботи / О. Цимбалюк. - С.54-57
Юрчук, Л. Особливості арт-терапії в соціальній інклюзії / Л. Юрчук. - С.57-60
Криницька, О. Професійна орієнтація навчально-методичних матеріалів у ході викладання української мови як іноземної / О. Криницька, Е. Варениця. - С.60-64
Лавренчук, В. Художньо-естетичне освоєння життя та діяльності гетьмана Івана Мазепи в українській літературі 19 століття / В. Лавренчук. - С.65-69
Паніна, Л. Розвиток римо-католицької церкви в сучасній Україні : особливості партикулярної реорганізації 1990-х - початку 2000-х років / Л. Паніна. - С.70-73
Приймак, О. Розвиток алгоритмічного мислення учнів початкових класів у процесі засвоєння ними математичного матеріалу / О. Приймак. - С.74-78
Онищук, І. Роль культури самовираження в особистісно-професійному становленні майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти / І. Онищук. - С.78-81
Черешнюк, О. Економічне виховання дітей дошкільного віку за кордоном / О. Черешнюк. - С.82-85
Войтович, О. Технологічна компетентність у структурі професійної підготовки фахівців-екологів / О. Войтович. - С.86-88
Побидайло, Н. Особливості реалізації краєзнавчого принципу в процесі екскурсій фізико-географічного спрямування / Н. Побидайло. - С.89-91
Бухальська, С. Розвиток комунікативних умінь студентів медичних навчальних закладів засобами навчального тренінгу / С. Бухальська, С. Бухальська. - С.92-96
Гавлітіна, Т. Системно-ціннісний підхід до виховання учнів у сучасному закладі освіти / Т. Гавлітіна. - С.97-100
Даюк, Ж. Фортепіанна мініатюра як теоретична дефініція / Ж. Даюк, А. Бубало. - С.103-105
Димченко, С. Диригентська спадщина Арнольда Маргуляна в історичному аспекті української музичної культури / С. Димченко. - С.106-109
Левчук, Я. Соціальний вимір музичних субкультур / Я. Левчук. - С.109-112
Нарожна, Н. Педагогічний концепт професійних здібностей майбутніх диригентів хорових колективів / Н. Нарожна, Л. Остапенко. - С.113-115
Радковська, Л. До питання організації вокально-хорової роботи з молодшими школярами в позакласній музичній діяльності / Л. Радковська. - С.116-118
Радковська, Л. Особливості організації роботи музиканта-акомпаніатора / Л. Радковська, Ю. Янкович. - С.119-121
Сверлюк, Я. Професійна рефлексія диригента як психологічний феномен / Я. Сверлюк, Л. Остапенко. - С.121-124
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Гавлітіна, Т.
    Системно-ціннісний підхід до виховання учнів у сучасному закладі освіти [Текст] / Т. Гавлітіна // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №4. - С. 97-100

Рубрики: Виховання--Теорія

   Школознавство


Кл.слова (ненормовані):
система цінностей
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: Н14/2018/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2018р. № 3
Зміст:
Андрощук, І. Умови забезпечення професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту польських університетів / І. Андрощук. - С.3-7
Толмачова, І. Благодійництво в педагогіці: напрямок чи парадигма? / І. Толмачова. - С.10-16
Кіян, О. Творча компетентність педагога в рамках реалізації концепції "Нова українська школа" / О. Кіян. - С.17-20
Мельник, Н. Сучасні тенденції щодо ролі методичних служб в удосконаленні професійної компетентності педагогічних працівників / Н. Мельник. - С.21-25
Москалець, М. Розвиток професійних компетентностей учителів в умовах реформування української школи в системі післядипломної педагогічної освіти / М. Москалець, В. Швидун. - С.25-29
Толочко, С. Модернізація компетентнісного підходу в системі післядипломної педагогічної освіти України для сталого розвитку / С. Толочко. - С.29-36
Дем’янюк, В. Професійно-ціннісна підготовка майбутніх фахівців у контексті модернізації вищої освіти в Україні / В. Дем’янюк. - С.36-39
Кристопчук, Т. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти / Т. Кристопчук. - С.40-43
Носенко, Ю. Технологія підтримки персоніфікованого навчального середовища / Ю. Носенко, М. Шишкіна. - С.44-50
Павлова, Н. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі професійної підготовки / Н. Павлова. - С.50-55
Савченко, В. Модернізація процесу навчання завдяки застосуванню інтерактивних освітніх технологій / В. Савченко. - С.55-57
Кожушкіна, Т. Встановлення взаємозв’язків культури міжособистісної взаємодії із сучасними галузями знань / Т. Кожушкіна. - С.58-61
Воробйова, Л. Мовна особистість школярів: формування в системі Малої академії наук / Л. Воробйова, Т. Сергіюк. - С.62-65
Бондар, І. Креативні завдання як засіб формування компетентностей старшокласників на уроках всесвітньої історії / І. Бондар. - С.66-69
Белешко, Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Друге та інші формулювання теореми косинусів / Д. Белешко. - С.70-73
Ковтонюк, Г. До питання вивчення структур даних у курсі інформатики майбутніми вчителями фізико-математичних дисциплін / Г. Ковтонюк. - С.74-77
Шутяк, В. Особливості підготовки вчителя початкових класів до уроків трудового навчання / В. Шутяк. - С.78-82
Поплавська, Г. Особливості вивчення інформатики в початковій школі / Г. Поплавська. - С.82-84
Литвиненко, С. Соціально-педагогічні аспекти діяльності вихователя закладу дошкільної освіти / С. Литвиненко. - С.85-87
Юрчук, О. Сформованість готовності майбутніх вихователів до здійснення рухового режиму в закладі дошкільної освіти / О. Юрчук. - С.88-92
Бухальська, С. Здоров’язбережувальні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього медичного фахівця та особистості в освітньому середовищі / С. Бухальська. - С.93-96
Удовиченко, І. Педагогічні умови навчання географії в старшій школі на профільному рівні на прикладі вивчення процесів глобалізації / І. Удовиченко. - С.96-110
Крусь, О. Національне виховання як педагогічна домінанта / О. Крусь. - С.128-131
Мазурок, І. Роль куратора в контексті особистісно орієнтованої технології виховання студентів / І. Мазурок, Л. Столярчук. - С.131-134
Войтович, О. Студійна робота аранжувальника на прикладі запису вокалу із застосуванням інноваційної мікрофонної звукотехніки / О. Войтович. - С.135-139
Левчук, Я. Молодіжні субкультури в контексті суспільно-історичного розвитку / Я. Левчук. - С.139-142
Семенюк, Н. Педагогічна спадщина Феофана Щегельського / Н. Семенюк. - С.143-147
Сінельников, І. Самостійна робота як складова формування професійної майстерності студента-вокаліста / І. Сінельников, Л. Остапенко. - С.148-151
Гаоян, С. Методи, форми та алгоритми поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін / С. Гаоян. - С.151-154
Тарчинська, Ю. Сутність сучасних принципів формування виконавської техніки піаніста / Ю. Тарчинська, Ю. Дубан. - С.155-159
Берека, В. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для навчання та розвитку обдарованих дітей / В. Берека. - С.160-163
Гавлітіна, Т. Мистецтво родинного виховання за В. О. Сухомлинським / Т. Гавлітіна. - С.163-166
Городецька, О. Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку / О. Городецька. - С.166-169
Демченко, В. Виявлення і розвиток креативних можливостей учнів: від педагогічної спадщини В. Сухомлинського до сучасних поглядів К. Робінсона / В. Демченко. - С.169-171
Гринькова, Н. Використання ідей В. О. Сухомлинського у моральному вихованні учнів молодшого шкільного віку / Н. Гринькова. - С.172-174
Екологічне виховання студента-медика Рівненської медичної академії на засадах викладання біології. - С.175-179
Ковбасюк, Т. Виховання особистості в аспекті педагогічного виміру Василя Сухомлинського / Т. Ковбасюк. - С.179-182
Лютко, О. Інтеграція ідей М. Ліпмана та В. Сухомлинського в освітньому процесі нової української школи / О. Лютко. - С.182-187
Михасюк, Т. Система етичних бесід Василя Сухомлинського як джерело розвитку мовленнєво-творчих здібностей молодшого школяра / Т. Михасюк. - С.188-192
Павлюк, В. Безпека освітнього процесу як важливе завдання нової української школи / В. Павлюк. - С.193-195
Пустовіт, Г. Проблеми освіти дітей з особливими потребами в педагогічній системі Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.196-199
Шпичак, І. Духовно-ціннісний розвиток особистості у спадщині В. Сухомлинського / І. Шпичак. - С.204-206
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Гавлітіна, Т.
    Мистецтво родинного виховання за В. О. Сухомлинським [Текст] / Т. Гавлітіна // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 163-166

Рубрики: Виховання сімейне--Народна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
заповіді батькам -- рекомендації психолого-педагогічні
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: Н14/2020/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2020р. № 2
Зміст:
Зварич, І. Булінг у закладах освіти України і США / І. Зварич. - С.3-7
Савчук, Б. Феномен коучингу в зарубіжному дискурсі / Б. Савчук, Г. Білавич. - С.7-11
Багрій, М. Письменники-педагоги XIX – 30-х років XX ст. – автори навчально-методичного забезпечення освітніх закладів Західної України / М. Багрій. - С.11-14
Бондарець, М. Діяльність педагогічного інституту соціального виховання, нормальної і дефективної дитини при психоневрологічній академії (20-і роки хх ст.) / М. Бондарець. - С.15-19
Шеретюк, Р. Внесок у європейську природничу науку випускників піарських колегіумів Волині (XVIII– початок XIX ст.) / Р. Шеретюк, Н. Стоколос. - С.19-22
Безена, І. Трансформація ролі вчителя гуманітарних дисциплін у сучасній післядипломній освіті / І. Безена. - С.23-28
Бойчук, Н. Управлінський контекст у процесах художньо-естетичного розвитку особистості учня закладу загальної середньої освіти (із досвіду роботи Малої академії народних мистецтв та ремесел Березнівської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 Рівненської області) / Н. Бойчук. - С.29-33
Завалевський, Ю. Місія вчителя в реалізації ціннісних пріоритетів Нової української школи / Ю. Завалевський. - С.33-37
Лунячек, В. Компетентнісний підхід як методологія професійного розвитку працівника освіти / В. Лунячек. - С.37-45
Мельник, Н. Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект / Н. Мельник. - С.45-50
Мищишин, І. Чинники професійного самовизначення сучасних старшокласників / І. Мищишин, Ю. Дмитрів. - С.51-54
Бондаренко, Н. Україна під «новою парасолькою грамотності» / Н. Бондаренко. - С.55-59
Майданенко, С. Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти / С. Майданенко. - С.59-63
Сологуб, О. Методична складова розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників засобами пролонгованих дистанційних тренінгів / О. Сологуб. - С.63-67
Войтовська, О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного й молодшого шкільного віку методами арттерапії / О. Войтовська. - С.68-71
Олефір, Н. Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Н. Олефір. - С.72-75
Романовська, Д. Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності / Д. Романовська. - С.75-80
Сидорук, І. Соціальне партнерство у формуванні компетентності майбутніх соціальних працівників / І. Сидорук. - С.80-83
Ступак, О. Діяльнісний етап реалізації системи формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства / О. Ступак. - С.83-87
Вербицька, Х. Професійно орієнтований підхід у розвитку професійної креативності студентів у процесі навчання англійської мови / Х. Вербицька. - С.88-91
Корнієнко, І. Проєктне навчання мови у компетентнісному дискурсі / І. Корнієнко. - С.91-94
Косінова, О. Музичний портрет у літературі : на прикладі творчості П. Мирного, М. Коцюбинського, П. Тичини / О. Косінова. - С.95-98
Сокол, М. Ефективність методу «фішбоун» у процесі навчання англійської мови / М. Сокол, О. Царик, Н. Гупка-Макогін. - С.102-106
Донець, В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання / В. Донець. - С.107-112
Цюняк, О. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності / О. Цюняк. - С.112-116
Рибалко, А. Організація навчального дослідження учнів із використанням міжпредметних зв’язків фізики та фізичної культури / А. Рибалко, О. Рибалко. - С.117-122
Войтович, О. Підготовка майбутніх учителів географії до проведення уроків міжпредметного змісту / О. Войтович, М. Костолович. - С.123-126
Толочко, С. Методика формування професійної компетентності з охорони праці майбутніх фахівців аграрної сфери / С. Толочко, А. Шкодин. - С.127-132
Пугач, В. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у професійній підготовці / В. Пугач. - С.132-137
Удовиченко, І. Міжпредметні зв’язки змісту профільного навчання географії учнів закладів загальної середньої освіти / І. Удовиченко. - С.137-140
Гавлітіна, Т. Наскрізне виховання цінностей у новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.141-145
Кіян, О. Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка / О. Кіян. - С.145-150
Кириленко, С. Учитель як носій цінностей виховання в сучасному закладі загальної середньої освіти / С. Кириленко. - С.150-153
Пустовіт, Г. Ціннісні виміри сучасної позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.154-160
Сушик, Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології соціального виховання «особиста гідність. Безпека життя. громадянська позиція» дітей підліткового та юнацького віку / Н. Сушик. - С.161-167
Цимбалюк, І. Гуманістичні ідеї Василя Сухомлинського в системі післядипломної педагогічної освіти / І. Цимбалюк. - С.168-171
Дем’янюк, О. Специфіка роботи над елементами хорової звучності в хоровому колективі / О. Дем’янюк. - С.172-175
Фарина, Н. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти / Н. Фарина, Т. Тимошенко. - С.176-179
Галатюк, М. Сучасний студентський спорт як модус розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання / М. Галатюк. - С.180-183
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Гавлітіна, Т.
    Наскрізне виховання цінностей у новій українській школі [Текст] / Т. Гавлітіна // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 141-145

Рубрики: Освіта України--Нова українська школа

Кл.слова (ненормовані):
спільні цінності -- якість освіти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: Н14/2022/1
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2022р. № 1
Зміст:
Ворон, О. Організаційна автономія закладу загальної середньої освіти в ефективному впровадженні внутрішньої системи забезпечення якості освіти / О. Ворон. - С.3-8
Назаренко, Л. Адаптивна організаційна структура управління як чинник ефективного менеджменту організації / Л. Назаренко. - С.8-14
Крутова, Н. Професійний саморозвиток учителя сучасної школи / Н. Крутова, Н. Тимчина, В. Тимчина. - С.15-22
Морквян, І. Методичні аспекти використання інтерактивного освітнього програмного комплексу Mozabook у процесі застосування компетентнісного підходу на уроці математики / І. Морквян, Н. Хміль. - С.22-30
Позднякова, Т. Використання інтерактивних плакатів genial.ly на уроках біології в закладах загальної середньої освіти / Т. Позднякова, Н. Харченко. - С.31-39
Шаров, С. Використання масових відкритих онлайн-курсів для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання / С. Шаров, Т. Шарова. - С.39-43
Шліхта, Г. Ціннісно-деонтологічні аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців ІТ-галузі / Г. Шліхта. - С.44-49
Олійник, І. Технологія розвивального навчання та Нова українська школа: аналіз і паралелі / І. Олійник, Л. Тищенко. - С.50-54
Савчук, Б. Формування когнітивної гнучкості як базової компетентності майбутнього педагога: педагогічний експеримент / Б. Савчук, Л. Височан, З. Височан. - С.55-60
Шевчук, Т. Мовностилістичні особливості оповідання Остапа Вишні «Веселі артисти» / Т. Шевчук, О. Ткачук. - С.65-72
Черній, А. Формування ключових компетентностей учнів на уроках правознавства в закладі загальної середньої освіти / А. Черній, О. Пишко. - С.73-81
Марченко, О. Модель полікультурної компетентності вчителя математики в освітньому середовищі Нової української школи / О. Марченко. - С.82-86
Гавлітіна, Т. Комплексна система виховання в українській школі / Т. Гавлітіна. - С.87-92
Гумінська, О. Удосконалення фахової компетентності вчителя музичного мистецтва завдяки участі в діяльності науково-дослідного колективу / О. Гумінська, О. Моторна. - С.93-98
Даюк, Ж. Характерні особливості формування харківської професійно-академічної бандурної школи / Ж. Даюк, М. Ковлева. - С.98-102
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Гавлітіна, Т.
    Комплексна система виховання в українській школі [Текст] / Т. Гавлітіна // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 1. - С. 87-92

Рубрики: Виховна робота--Методи виховання

   Освіта середня


Кл.слова (ненормовані):
виховна система -- освітньо-виховне середовище -- виховання особистості -- комплексний підхід -- цінності виховання -- виховні інновації
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
Шифр: Н14/2021/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2021р. № 2
Зміст:
Сухомлинська, О. Праці сучасних українських науковців у вимірі сухомлиністики / О. Сухомлинська. - С.3-11
Сорочинська, Т. Ідеал учителя: порівняння освітніх ідей радянського періоду та сучасності / Т. Сорочинська. - С.12-15
Пустовіт, Г. Теоретичні концепти формування професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти / Г. Пустовіт. - С.12-15
Ткачук, Н. Професійний стандарт як вектор модернізації післядипломної педагогічної освіти / Н. Ткачук, Н. Кінах. - С.21-28
Удовиченко, І. Актуальність процесу інтеграції філологічних і природничих знань у суб'єктів профільних закладів освіти (на прикладі України) / І. Удовиченко. - С.29-32
Бурак, В. Специфіка формування компетентності майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти / В. Бурак. - С.32-38
Шурин, О. Актуальні питання професійної підготовки майбутніх учителів технологічного профілю в умовах дистанційного навчання / О. Шурин. - С.43-47
Остапчук, Н. Структура сучасного компетентнісного уроку «Я досліджую світ» інформатичної освітньої галузі / Н. Остапчук, Л. Мельничук. - С.48-54
Зварич, І. Недоліки дистанційної системи навчання у закладах вищої освіти України / І. Зварич. - С.55-58
Марченко, О. Профорієнтаційний потенціал STEM-проєкту «Геометрія духовності української вишивки» як складова нової філософії природничо-математичної освіти / О. Марченко. - С.59-63
Тимчина, Н. Колективна робота учнів закладів загальної середньої освіти із застосуванням віртуальної дошки в умовах дистанційного навчання / Н. Тимчина, В. Тимчина, Н. Крутова. - С.64-70
Черній, А. Комунікативно-орієнтоване вивчення іноземних мов дітьми із затримкою психічного розвитку / А. Черній, О. Колодич. - С.72-76
Пелех, Ю. Ціннісний інтелект людини в осмисленні і вирішенні сучасних соціальних проблем / Ю. Пелех, А. Матвійчук, Т. Білоус. - С.77-83
Абрамович, Т. Психологічна компетентність у професійному розвитку педагога Нової української школи / Т. Абрамович. - С.83-88
Коваль, К. Становлення дитячого будинку сімейного типу як освітнього феномену / К. Коваль. - С.88-93
Ситченко, А. Про формальну мовно-літературну освіту учнів закладів загальної середньої освіти в умовах компетентнісного навчання / А. Ситченко, І. Корнієнко, М. Грищеня. - С.94-99
Кралюк, П. Анна Київська та Реймське Євангеліє / П. Кралюк, В. Лавренчук, Ф. Баландін. - С.100-105
Вакалюк, І. Вивчення теми «Наш будинок. Наша квартира. Наша кімната» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладачів закладів вищої освіти / І. Вакалюк. - С.105-112
Долід, В. Демократичні цінності й толерантність: методологія антидискримінаційної експертизи підручників з історії / В. Долід, П. Долганов. - С.113-119
Кононко, О. Чуйність та її виховання в дошкільному дитинстві / О. Кононко. - С.120-126
Омельчук, В. Психолого-дидактичні особливості уроку в сучасній початковій школі в контексті педагогічних ідей Василя Сухомлинського / В. Омельчук. - С.127-131
Корицька, Г. Використання можливостей технології змішаного навчання на уроках предмета «Захист України» / Г. Корицька, В. Корицький. - С.132-136
Білавич, Г. Розвиток патріотичних почуттів дітей та юнацтва засобами життєтворчості педагога і письменника, громадського діяча Івана Филипчака / Г. Білавич, М. Багрій, Я. Мазур. - С.137-142
Гавлітіна, Т. Виховання компетентної особистості в Новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.143-147
Гринчук, І. Інструментальна музика українських композиторів: стильовий та репертуарний аспекти / І. Гринчук, А. Баньковський. - С.148-152
Власюк, О. Специфіка використання комп’ютерних технологій у професійній підготовці фахівців мистецького напряму / О. Власюк. - С.153-159
Никон, О. Педагогічні аспекти формування фахових компетентностей здобувачів вищої освіти у концертмейстерському класі / О. Никон, М. Остапчук. - С.160-164
Крет, М. Музикотерапія як чинник впливу на психоемоційний стан особистості / М. Крет, Н. Левчук. - С.164-168
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Гавлітіна, Т.
    Виховання компетентної особистості в Новій українській школі [Текст] / Т. Гавлітіна // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 2. - С. 143-147

Рубрики: Виховна робота

   Освіта України--Нова українська школа


Кл.слова (ненормовані):
система цінностей -- взаємозв’язок цінностей і компетентностей -- ціннісні ставлення -- виховний потенціал компетентностей -- практичні здатності
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-18