Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бондарев, Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
Сигли бібліотек за посиланням
1.
Шифр: М6/2018/5
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : професиональный. - К, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 5
Зміст:
Ромат, Е. Реклама в системе территориального маркетинга / Е. Ромат. - С.9-19
Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано. - С.20-27
Васильева, О. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории / О. Васильева. - С.28-20
Калиниченко, Л. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва / Л. Калиниченко. - С.30-31
Бондарев, Н. Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать / Н. Бондарев. - С.32-33
Ігнатьєва, В. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) / В. Ігнатьєва. - С.34-40
Білявська, Л. PLACE BRANDING.або нвіщо містам бренд / Л. Білявська. - С.43-45
Бернович, П. Высокопробный маркетинг территорий / П. Бернович. - С.46-49
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Бондарев, Н.
    Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать [Текст] / Н. Бондарев // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 5. - С. 32-33

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

   Черкаси, місто
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг території -- управління -- бренд
Вільних прим. немає

Знайти схожі