Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (8)Книги іноземними мовами (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Стратегія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
Сигли бібліотек за посиланням
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.


    Шевчук, П.
    Нейромаркетинг, или как заглянуть за кулисы рационального [Текст] / П. Шевчук // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №10. - С. 14-21

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

Кл.слова (ненормовані):
метод ZMET
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Пять мифов о нейромаркетинге [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №10. - С. 23-25

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

Дескриптори: слово -- фраза
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Нейромаркетинг и веб-дизайн: 10 способов установить контакт с мозгом посетителя [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №10. - С. 26-28

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

Кл.слова (ненормовані):
сприйняття дизайну когнітивне
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Нестеров, Ф.
    Ваши товары потухли, сэр! Как создать новый прорывной продукт на стабильном рынке [Текст] / Ф. Нестеров // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №10. - С. 40-45

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

Кл.слова (ненормовані):
пошук виняткового продукту продажу
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Слепцова, Н.
    Маркетинг в стартапах, или работа над ошибками [Текст] / Н. Слепцова // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №9. - С. 30-34

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

Кл.слова (ненормовані):
помилки -- продукт на першому місці -- перфекціоналізм -- розбіжність
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Публичный маркетинг: все так же, как и на рынке FMCG, только другие цели и субъекты [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 10-14

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

Кл.слова (ненормовані):
управління публічне
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Ромат, С.
    Публічний продукт у комплексі публічного маркетингу [Текст] / С. Ромат, Ю. Гаврилечко // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 16-24

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

Кл.слова (ненормовані):
формування публічно-управлінського "продукту" -- реалізація публічно-управлінського "продукту"
Дод.точки доступу:
Гаврилечко, Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Будникевич, И.
    Методика определения целевых сегментов в маркетинге города [Текст] / И. Будникевич, И. Черданцева // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 28-41

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

Кл.слова (ненормовані):
муніципальний продукт -- споживач
Дод.точки доступу:
Черданцева, И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Действенные шаги для оптимизации ретаргетинговых кампаний [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 52-53

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

Кл.слова (ненормовані):
ретаргетингові компанії
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Шехайтли, К.
    2018 год для украинского маркетинга станет годом размывания границ [Текст] / К. Шехайтли // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 14-15

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

Кл.слова (ненормовані):
інвестиції
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45