Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Стратегія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
|
Шевчук, П. Нейромаркетинг, или как заглянуть за кулисы рационального [Текст] / П. Шевчук> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №10. - С. 14-21
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
Кл.слова (ненормовані): метод ZMET
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>2.
|
Пять мифов о нейромаркетинге [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №10. - С. 23-25
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
Дескриптори: слово -- фраза
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>3.
|
Нейромаркетинг и веб-дизайн: 10 способов установить контакт с мозгом посетителя [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №10. - С. 26-28
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
Кл.слова (ненормовані): сприйняття дизайну когнітивне
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>4.
|
Нестеров, Ф. Ваши товары потухли, сэр! Как создать новый прорывной продукт на стабильном рынке [Текст] / Ф. Нестеров> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №10. - С. 40-45
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
Кл.слова (ненормовані): пошук виняткового продукту продажу
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>5.
|
Слепцова, Н. Маркетинг в стартапах, или работа над ошибками [Текст] / Н. Слепцова> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №9. - С. 30-34
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
Кл.слова (ненормовані): помилки -- продукт на першому місці -- перфекціоналізм -- розбіжність
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>6.
|
Публичный маркетинг: все так же, как и на рынке FMCG, только другие цели и субъекты [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 10-14
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
Кл.слова (ненормовані): управління публічне
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>7.
|
Ромат, С. Публічний продукт у комплексі публічного маркетингу [Текст] / С. Ромат, Ю. Гаврилечко> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 16-24
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
Кл.слова (ненормовані): формування публічно-управлінського "продукту" -- реалізація публічно-управлінського "продукту"
Дод.точки доступу: Гаврилечко, Ю.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>8.
|
Будникевич, И. Методика определения целевых сегментов в маркетинге города [Текст] / И. Будникевич, И. Черданцева> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 28-41
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
Кл.слова (ненормовані): муніципальний продукт -- споживач
Дод.точки доступу: Черданцева, И.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>9.
|
Действенные шаги для оптимизации ретаргетинговых кампаний [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 52-53
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
Кл.слова (ненормовані): ретаргетингові компанії
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>10.
|
Шехайтли, К. 2018 год для украинского маркетинга станет годом размывания границ [Текст] / К. Шехайтли> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 14-15
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
Кл.слова (ненормовані): інвестиції
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
|
|