Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові стратегії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Вовк, Н. С.
    Моніторинг відкритих джерел інформації про діяльність книжкових видавництв як джерело для організації маркетингової кампанії [Текст] / Н. С. Вовк // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 39-44

Рубрики: Видавнича справа--Книги--Україна

   Книготоргівля


   Маркетинг--Стратегія


Кл.слова (ненормовані):
книговидавнича діяльність -- конкуренти -- просування -- маркетингові стратегії -- збільшення цільової аудиторії
Вільних прим. немає

Знайти схожі