Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (10)Документи про Рівненщину (76)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (2)Рівненщина: Минуле і сьогодення (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 10
Сигли бібліотек за посиланням
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Открой рыбный мир в новых гранях: "Дон Маре" - эксперт рыбного бизнеса [Текст] // Мир продуктов : информационно-аналитическое издание. - 2017. - №7. - С. 36-38

Рубрики: Промисловість харчова--Рибопродукти

Кл.слова (ненормовані):
бренд "Дон Маре" -- фірмові магазини -- франчайзинг
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Тонкий утеплювач Slimtex: коротко фактами [Текст] // Швейное дело. - 2017. - №12. - С. 8

Рубрики: Промисловість швейна

Кл.слова (ненормовані):
матеріали -- бренд -- новинка ринку
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Красовська, О. Ю.
    Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства [Текст] / О. Ю. Красовська // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. - №12. - С. 89-92

Рубрики: Управління підприємством

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- марочний капітал -- види
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Дорош, Є.
    Киянка, що одягала Голівуд [Текст] / Є. Дорош // Пенсійний кур'єр : тижневик пенсійного фонду України. - 2018. - № 9/2 бер./. - С. 12

Рубрики: Мода--Історія

   США
Кл.слова (ненормовані):
бренд Valentina
Дод.точки доступу:
Саніна-Шлеє, В. \о ней\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: Б615258/2018/1
   Журнал

Бібліотечна планета [Текст] : щоквартальний науково-виробничий журнал. - К., 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1
Зміст:
Вилегжагіна, Т. Трансформація функцій публічних бібліотек у реаліях сьогодення / Т. Вилегжагіна. - С.4-7
Бояринова, О. Внесок українських фахівців у глобальне бачення майбутнього бібліотек / О. Бояринова. - С.7-9
Розколупа, Н. Питання оплати праці працівників публічних біліотек / Н. Розколупа. - С.9-11
Капустіна, Н. Міжнародний проект "Бібліотекознавець Л. Б. Хавкіна поза часом і кордоном" / Н. Капустіна. - С.11-15
Серебріян, О. "Букфест" - присвята - присвята письменнику М. Івасюку / О. Серебріян. - С.15-16
Амельченко, Ю. Новий простір бібліотеки : популярність, репутація, бренд / Ю. Амельченко. - С.17-19
Талалаєвська, М. Нові бачення просторових рішень бібліотек : за матеріалами зарубіжних і українських інтернет-джерел / М. Талалаєвська. - С.20-22
Федорченко, Н. Соціокультурна діяльність Богуславської ЦРБ / Н. Федорченко. - С.23-25
Скаченко, О. Бібліотрансформер - сучасна форма бібліографічної діяльності бібліотек / О. Скаченко. - С.25-27
Приймак, С. Відображення історії корифеїв у документах із фонду ОУНБ ім. Д. І. Чижевського / С. Приймак. - С.27-29
Здановська, В. Стратегії розвитку бібліотек: від ідеї до втілення : науково-практичний семінар / В. Здановська. - С.33-35
Майдак, Т. Славний шлях бібліотеки : до 125-річчя Центральної міської бібліотеки ім. М. Горького м. Кременчука / Т. Майдак. - С.36-38
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Амельченко, Ю.
    Новий простір бібліотеки : популярність, репутація, бренд [Текст] / Ю. Амельченко // Бібліотечна планета : щоквартальний науково-виробничий журнал. - 2018. - №1. - С. 17-19

Рубрики: Бібліотеки обласні

   Бібліотечна справа--Маркетинг


Кл.слова (ненормовані):
Одеська ОУНБ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: І212511/2017/23
   Журнал

Інвестиції: практика та досвід [Текст]. - Київ, 2017 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 23
Зміст:
Стирський, М. Макроекономічні чинники інвесстиційної діяльності в країнах Центральної та Східної Європи / М. Стирський. - С.5-10
Дюжев, В. Организацилнно-экономические проблемы инновационно-инвестиционной деятельности в сфере нетрадиционной возобновляемой энергетики Укрины / В. Дюжев. - С.11-15
Босовська, М. Вплив виставкового бізнесу на економіку міста / М. Босовська. - С.16-22
Фурдичко, Л. Фінансова децентралізація: формування і використання місцевих бюджетів України, їх вплив на розвиток країни / Л. Фурдичко. - С.23-30
Тульчинська, С. Загрози економічної безпеки малого підприємства / С. Тульчинська. - С.31-33
Мелещенко, А. Міжнародні особливості світового руху капіталуу докризовий (2007-2009 рр.) та посткризовий періоди в умовах глобалізації / А. Мелещенко. - С.34-38
Харченко, Н. Порівняльний аналіз стандартів бухгалтерського обліку нематеріальних активів в Україні та зарубіжних країнах / Н. Харченко. - С.39-42
Демчишак, Н. Фінансове регулювання іннвацінного розвитку аграрного сектору України в умовах інтеграціних процесів / Н. Демчишак. - С.43-48
Дзюбенко, О. Формування інвестиційно-інноваційної стратегії розвитку лісового господарства в контксті підвищення ефективності використання лісоресурсного потенціалу / О. Дзюбенко. - С.49-58
Жук, І. Глобальні орієнтири розвитку конкурентоспроможності робочої сили / І. Жук. - С.59-64
Олійник, Т. Оптитмізація виробничих систем - перехід до бережливого виробництва: теоретичний аспект становлення та розвитку вітчизняних підприємств / Т. Олійник. - С.65-68
Прокопенко, Ю. Податкове стимулювання - запорука активізації інноваційної діяльності підприємств та ефективності управління інноваційними проектами / Ю. Прокопенко. - С.69-75
Бублик, Л. Тенденції розвику процесу рефінансування банківської системи як ключового інструменту державного регулювання кредитних послуг в Україні / Л. Бублик. - С.76-81
Кульбач, Ю. Механізм управління вартстю підприємства / Ю. Кульбач. - С.82-86
Жовнірчик, Я. Щодо дієвості та ефективності організації національної системи державного контролю / Я. Жовнірчик. - С.87-92
Тихончук, Л. Ідентифікація глобальних корпорацій в системі державного регулювання міжнародних економічних відносин / Л. Тихончук. - С.93-97
Гбур, З. Структура забезпечення економічної бехпеки України в контексті європейської інтеграції / З. Гбур. - С.98-102
Єфремов, Д. Нова мораль китайського зростання: концепт та перспективи сучасної державної економічної політики / Д. Єфремов. - С.103-108
Мешковський, К. Доброчесність як нормоутворюючий принцип державного управління: уроки Платона і Аристотеля / К. Мешковський. - С.109-112
Миколаєць, І. Становлення та розвиток державного регулювання надання медичних послуг / І. Миколаєць. - С.113-116
Чаплай, І. Система побудови індивіддуального маркетингу для формування бренд-стратегії розвитку державно-громадської комунікації в автоматичному режимі / І. Чаплай. - С.117-119
Козак, Т. Досвід провідних країн світу в побудові дієвої пенсійної системи / Т. Козак. - С.120-125
Курганевич, В. Комплексний механізм реалізації політики державного регулювання суспільно-масових явищ у контексті забезпечення національної безпеки / В. Курганевич. - С.126-131
Вичалківська, Ю. Залучення інституцій громадського суспільства до здійснення ефективного громадського контролю за діяльністю складових сектору безпеки та оборони України / Ю. Вичалківська. - С.132-138
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Чаплай, І.
    Система побудови індивідуального маркетингу для формування бренд-стратегії розвитку державно-громадської комунікації в автоматичному режимі [Текст] / І. Чаплай // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - №23. - С. 117-119

Рубрики: Управління державне

Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджери державно-громадянської комунікації
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Тодорова, О.
    Тренды в корпоративном контенте [Текст] / О. Тодорова // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 20-21

Рубрики: Корпорації

Кл.слова (ненормовані):
бренд
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Пустотин, В.
    Идентичность бренда: что это и как ее создать? [Текст] / В. Пустотин // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 40-46

Рубрики: Реклама торгова

Кл.слова (ненормовані):
бренд
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60