Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=С777826/2018/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Герус О. Дискурс-аналіз комерційної реклами в контексті дослідження практик споживання/О. Герус // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 2.-С.142-164
2.

Пилипенко В. Метатеоретичні пошуки соціологів у 1950-1970-х роках: генеза нової царини соціологічного знання/В. Пилипенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 2.-С.117-141
3.

Бурлачук В. Привид свободи. Доля демократичних інститутів в Україні/В. Бурлачук // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 2.-С.185-203
4.

Дерлуг’ян Г. Соціальна еволюція людства: західний і радянський модернізаційний досвіди/Г. Дерлуг’ян // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 2.-С.165-184
5.

Ровенчак О. Ідентичність потенційного мігранта та міграційна ідентичність: формування і відповідні практики/О. Ровенчак, О. Химович // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 2.-С.97-115
6.

Кашуба М. Ідеї соціалізму у творчості Івана Франка: європейський вимір/М. Кашуба // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 2.-С.29-42
7.

Макеєв С. Аналіз події : "Вісімнадцяте брюмера Луї Бонапарта"/С. Макеєв // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 2.-С.11-28
8.

Симончук О. Класи в політичній сфері суспільства: підтримка партій і довіра до них/О. Симончук // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 2.-С.64-96
9.

Резнік О. Від соціальної напруженості до протестної поведінки: мотивація участі в колективних діях/О. Резнік // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 2.-С.43-63