Пошуковий запит: <.>II=Н14/2018/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Андрощук І. Умови забезпечення професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту польських університетів/І. Андрощук // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.3-7
|
>2.
| Толмачова І. Благодійництво в педагогіці: напрямок чи парадигма?/І. Толмачова // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.10-16
|
>3.
| Кіян О. Творча компетентність педагога в рамках реалізації концепції "Нова українська школа"/О. Кіян // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.17-20
|
>4.
| Мельник Н. Сучасні тенденції щодо ролі методичних служб в удосконаленні професійної компетентності педагогічних працівників/Н. Мельник // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.21-25
|
>5.
| Москалець М. Розвиток професійних компетентностей учителів в умовах реформування української школи в системі післядипломної педагогічної освіти/М. Москалець, В. Швидун // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.25-29
|
>6.
| Толочко С. Модернізація компетентнісного підходу в системі післядипломної педагогічної освіти України для сталого розвитку/С. Толочко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.29-36
|
>7.
| Дем’янюк В. Професійно-ціннісна підготовка майбутніх фахівців у контексті модернізації вищої освіти в Україні/В. Дем’янюк // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.36-39
|
>8.
| Кристопчук Т. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти/Т. Кристопчук // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.40-43
|
>9.
| Носенко Ю. Технологія підтримки персоніфікованого навчального середовища/Ю. Носенко, М. Шишкіна // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.44-50
|
>10.
| Павлова Н. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі професійної підготовки/Н. Павлова // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.50-55
|
>11.
| Савченко В. Модернізація процесу навчання завдяки застосуванню інтерактивних освітніх технологій/В. Савченко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.55-57
|
>12.
| Кожушкіна Т. Встановлення взаємозв’язків культури міжособистісної взаємодії із сучасними галузями знань/Т. Кожушкіна // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.58-61
|
>13.
| Воробйова Л. Мовна особистість школярів: формування в системі Малої академії наук/Л. Воробйова, Т. Сергіюк // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.62-65
|
>14.
| Бондар І. Креативні завдання як засіб формування компетентностей старшокласників на уроках всесвітньої історії/І. Бондар // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.66-69
|
>15.
| Белешко Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Друге та інші формулювання теореми косинусів/Д. Белешко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.70-73
|
>16.
| Ковтонюк Г. До питання вивчення структур даних у курсі інформатики майбутніми вчителями фізико-математичних дисциплін/Г. Ковтонюк // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.74-77
|
>17.
| Шутяк В. Особливості підготовки вчителя початкових класів до уроків трудового навчання/В. Шутяк // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.78-82
|
>18.
| Поплавська Г. Особливості вивчення інформатики в початковій школі/Г. Поплавська // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.82-84
|
>19.
| Литвиненко С. Соціально-педагогічні аспекти діяльності вихователя закладу дошкільної освіти/С. Литвиненко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.85-87
|
>20.
| Юрчук О. Сформованість готовності майбутніх вихователів до здійснення рухового режиму в закладі дошкільної освіти/О. Юрчук // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.88-92
|
|
|