Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=М3/2020/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Коржов, Г.
    Види соціологічних досліджень : кількісні та якісні [Текст] / Г. Коржов // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 15-19

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
план дослідження
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Коржов, Г.
    Методи соціологічних досліджень [Текст] / Г. Коржов // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 19-23

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
тріангуляція даних -- фокус-група
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Коржов, Г.
    Кабінетне дослідження [Текст] / Г. Коржов // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 23-26

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
банк даних -- інтернет
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Федорченко, А.
    Як правильно скласти опитувальник [Текст] / А. Федорченко // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 26-30

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
композиція анкети
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Єнін, М.
    Дослідження соціальних явищ онлайн [Текст] / М. Єнін // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 30-34

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
опитування в мережі
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Харченко, Н.
    Специфіка опитувань у передвиборчий період. Екзит-поли [Текст] / Н. Харченко // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 41-45

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
ВИБОРИ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Паніотто, В.
    Інтерпретація електоральних рейтингів - типові помилки [Текст] / В. Паніотто // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 45-47

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
рейтинг підтримки
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Шахдінарян, А.
    Медіаландшафт та медіаспоживання в Україні [Текст] / А. Шахдінарян // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 47-50

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
споживання медіа
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Костюченко, Т.
    Дослідження медіаспоживання : сегментація аудиторії та фокус на місцеві медіа [Текст] / Т. Костюченко // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 50-54

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
аудиторії медіа-джерел
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Винославська, С.
    Дані та інтерпретація даних [Текст] / С. Винославська // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 54-56

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
недостовірний результат
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Яшкіна, О.
    Аналіз аудиторії сайтів та соціальних мереж [Текст] / О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 59-64

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
знання аудиторії
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Яшкіна, О.
    Проведення опитування в соціальних мережах та тематичних групах власними силами [Текст] / О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 64-68

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
обмеження використання Інтернет
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Погорелов, О.
    Як не перетворитися на маніпулятора громадською думкою, подаючи аудиторії результати досліджень [Текст] / О. Погорелов // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 68-70

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
кодекс журналістської етики -- довіра користувачів
Вільних прим. немає

Знайти схожі