Пошуковий запит: <.>II=М3/2020/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
|
Коржов, Г. Види соціологічних досліджень : кількісні та якісні [Текст] / Г. Коржов> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 15-19
Рубрики: Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані): план дослідження
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>2.
|
Коржов, Г. Методи соціологічних досліджень [Текст] / Г. Коржов> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 19-23
Рубрики: Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані): тріангуляція даних -- фокус-група
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>3.
|
Коржов, Г. Кабінетне дослідження [Текст] / Г. Коржов> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 23-26
Рубрики: Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані): банк даних -- інтернет
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>4.
|
Федорченко, А. Як правильно скласти опитувальник [Текст] / А. Федорченко> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 26-30
Рубрики: Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані): композиція анкети
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>5.
|
Єнін, М. Дослідження соціальних явищ онлайн [Текст] / М. Єнін> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 30-34
Рубрики: Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані): опитування в мережі
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>6.
|
Харченко, Н. Специфіка опитувань у передвиборчий період. Екзит-поли [Текст] / Н. Харченко> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 41-45
Рубрики: Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані): ВИБОРИ
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>7.
|
Паніотто, В. Інтерпретація електоральних рейтингів - типові помилки [Текст] / В. Паніотто> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 45-47
Рубрики: Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані): рейтинг підтримки
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>8.
|
Шахдінарян, А. Медіаландшафт та медіаспоживання в Україні [Текст] / А. Шахдінарян> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 47-50
Рубрики: Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані): споживання медіа
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>9.
|
Костюченко, Т. Дослідження медіаспоживання : сегментація аудиторії та фокус на місцеві медіа [Текст] / Т. Костюченко> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 50-54
Рубрики: Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані): аудиторії медіа-джерел
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>10.
|
Винославська, С. Дані та інтерпретація даних [Текст] / С. Винославська> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 54-56
Рубрики: Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані): недостовірний результат
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>11.
|
Яшкіна, О. Аналіз аудиторії сайтів та соціальних мереж [Текст] / О. Яшкіна> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 59-64
Рубрики: Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані): знання аудиторії
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>12.
|
Яшкіна, О. Проведення опитування в соціальних мережах та тематичних групах власними силами [Текст] / О. Яшкіна> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 64-68
Рубрики: Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані): обмеження використання Інтернет
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>13.
|
Погорелов, О. Як не перетворитися на маніпулятора громадською думкою, подаючи аудиторії результати досліджень [Текст] / О. Погорелов> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 68-70
Рубрики: Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані): кодекс журналістської етики -- довіра користувачів
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
|