Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=М3/2019/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Савицька, Н.
    Проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів FOOD-маркетингу [Текст] / Н. Савицька, В. Евлаш // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 4-20

Рубрики: Маркетинг промисловий

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг харчових продуктів -- ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА
Дод.точки доступу:
Евлаш, В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Голованова, М.
    Інтеграція України до Європейського ринку органічної замороженої продукції [Текст] / М. Голованова, З. Каменєва, В. Хижа // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 21-33

Рубрики: Ринок споживчий

Кл.слова (ненормовані):
ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ -- ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА -- швидкі зміни (тригери)
Дод.точки доступу:
Каменєва, З.
Хижа, В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Пустотин, В.
    Бренд компании на B-to-B рынке строится на основе сервиса [Текст] / В. Пустотин // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 34-37

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ФІЗИЧНА ОСОБА -- бренд компанія
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Носач, Л.
    Вплив виставкової діяльності на розвиток бізнесу [Текст] / Л. Носач // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 38-45

Рубрики: Реклама--Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
МІЖНАРОДНА ВИСТАВКА -- реклама REX
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Давліканова, О.
    Побудова дуальної форми здобуття освіти: основні напрями дискусії [Текст] / О. Давліканова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 46-62

Рубрики: Професійно-технічна освіта--Економіка

Кл.слова (ненормовані):
ДУАЛЬНА ФОРМА ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ -- дискусія -- ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ -- члени Робочої групи -- навчання на робочих місцях
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Дослідження до дня маркетолога: що пропонують сьогодні та що чекає завтра [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 63-65

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
професія маркетолога -- послуги для бізнесу
Вільних прим. немає

Знайти схожі