Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=М3/2019/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Паніотто, В.
    Довіра населення України до соціологічних опитувань ( 2002-2018) [Текст] / В. Паніотто // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 4-11

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
методологія -- обговорення
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Голубаєв, О.
    Фактори впливу на розвиток індустрії анімації в Україні [Текст] / О. Голубаєв // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 25-32

Рубрики: Кіномистецтво--Анімація

Кл.слова (ненормовані):
ринок анімації -- розвиток дистрибуції -- проблемні аспекти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Савицька, Н.
    Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді [Текст] / Н. Савицька // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 33-41

Рубрики: Ринок споживчий

Кл.слова (ненормовані):
раціональне харчування -- продукти інноваційні -- культура споживання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Голованова, М.
    Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання [Текст] / М. Голованова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 43-45

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

Кл.слова (ненормовані):
вартість довірча -- коефіцієнт повернення
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Голіцин, А.
    "Нові комірці" як продукт нового формату сучасної освіти [Текст] / А. Голіцин // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 46-47

Рубрики: Маркетинг--Освітні послуги

Кл.слова (ненормовані):
цифрова економіка -- технічні навички
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Панченко, О.
    Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку [Текст] / О. Панченко // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 47-54

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- інтернет-банкінг
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Корчинський, В.
    Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / В. Корчинський // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 54-56

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
довіра споживачів -- привернення уваги
Вільних прим. немає

Знайти схожі