Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)Документи про Рівненщину (11)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (1)Рівненщина: Минуле і сьогодення (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Освіта -- Реформування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 83
Показані документи с 1 за 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
1.

Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про освіту»: лист МОН № 1/9-554 від 13.10.17 року // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України . -К.:Педагогічна преса, 2017,N №11.-С.3-14
2.

Машика В. Т. Основні новели Закону України "Про освіту"/В. Т. Машика // Історія та правознавство. -Харьков, 2017,N № 33/листоп./.-С.2-15
3.

Ковалів І. Коли вчителі стануть агентами змін?/І. Ковалів // Урядовий кур"єр. -Киiв, 2018,N N13/19 січ./.-С.4
4.

Машика В. Основні новели закону України "Про освіту"/В. Машика // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура). -Київ, 2018,N №1.-С.20-24
5.

Демченко В. Функціональна неграмотність - гуманітарна загроза людству?/В. Демченко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2017,N №4.-С.7-9
6.

Лінник Ю. Імплементація реформи освіти 2017 року : європейський досвід, проблеми та перспективи/Ю. Лінник // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2017,N №4
7.

Галата С. Лілія Гриневич: Ми продовжуємо інвестувати в освіту/С. Галата // Освіта України. -К, 2018,N №1/2.-С.5
8.

Дроздовський Д. Виклики і перспективи реформування сучасної освіти в Україні/Д. Дроздовський // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах). -Киiв, 2018,N № 1.-С.2-6. - Бібліогр.: С. 6
9.

Прокопенко М. Найважливіше - не втратити темпу" : Лілія Гриневич розповідає про підсумки візиту до США/М. Прокопенко // День. -Київ, 2018,N №25.-С.7
10.

Дискусія про концепцію педагогічної освіти // Освіта України. -К, 2018,N №6.-С.5
11.

Шулікін Д. Уточнення законів, підтримка академій і авторське право/Д. Шулікін // Освіта України. -К, 2018,N №11.-С.4
12.

Луканська А. Науковий супровід реформи з перспективою навчання за новими стандартами/А. Луканська // Голос України. -Київ, 2018,N №56/24 берез./.-С.5
13.

Стурбовані мовою : Як сусіди України (не) зрозуміли ст. 7 Закону України "Про освіту" // Українська мова та література. -К., 2018,N № 1/2.-С.8-17
14.

Луговий В. І. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід'ємна складова кваліфікацій/В. І. Луговий // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N №1.-С.5-19
15.

Приходько Ю. І. Теорія трансформації систем як засіб дослідження військової освіти/Ю. І. Приходько // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N №1.-С.53-61
16.

УсатенкоТ. Педагогічний діалог крізь віки/УсатенкоТ., Г. Усатенко // Українська мова та література. -К., 2018,N № 5/6.-С.14-18
17.

Матат Д. Освіта в Альберті/Д. Матат // Освіта України. -К, 2018,N №15.-С.10
18.

Шверченко О. Оптимізація шкільної мережі: всіх під один гребінець/О. Шверченко // Голос України. -Київ, 2018,N №69/13 квіт./.-С.4
19.

Співаковський О. Соціалізація чи капіталізація? Освітня парадигма України/О. Співаковський // Голос України. -Київ, 2018,N №71/17 квіт./.-С.4
20.

Галата С. Реформи під прицілом: діалог громадськості й уряду/С. Галата // Освіта України. -К, 2018,N №16.-С.7
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83