Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (3)Документи про Рівненщину (1)Книги іноземними мовами (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Навчання інтерактивне<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Лисиця Д. Методичні рекомендації щодо організації підготовки майбутніх зубних гігієністів до професійної діяльності/Д. Лисиця // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N №1.-С.130-133
2.

Савченко В. Модернізація процесу навчання завдяки застосуванню інтерактивних освітніх технологій/В. Савченко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.55-57
3.

Кобися А. Змішане навчання в умовах інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти/А. Кобися // Рідна школа. -Киiв, 2018,N N 9/12.-С.59-65
4.

Сорока В. Навчаємося, щоб навчати/В. Сорока // Освіта України. -К, 2019,N № 13.-С.14-15
5.

Георгіце І. Інтерактивне навчання як засіб підвищення ефективності навчального процесу на заняттях з української літератури/І. Георгіце, Н. Бабух // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2019,N № 6.-С.41-43
6.

Сорока В. Моя місія - зробити дітей щасливими у школі/В. Сорока // Освіта України. -К, 2019,N № 47.-С.14-15
7.

Галата С. Інтерактивне навчання: цікаво і "без авралів"/С. Галата // Освіта України. -К, 2020,N № 29.-С.8-9
8.

Ципунова Н. П. Завдання для узагальнення знань із початкового курсу історії обрваотворчого мистецтва, історії мистецтв/Н. П. Ципунова // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура). -Київ, 2020,N № 8.-С.30-31
9.

Никон О. Формування професійних компетенцій студентів-магістрантів музичного мистецтва засобами інтерактивного навчання/О. Никон, М. Ковлева // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2020,N № 1.-С.129-132
10.

Дубенська О. Розвиток дітей дошкільного віку на основі інтерактивних технологій/О. Дубенська // Рідна школа. -Київ, 2021,N № 6.-С.68-70
11.

Комар І. Розробка електронного навчально-методичного комплексу із зарубіжної літератури в системі Trello з використанням технології візуалізації командної роботи/І. Комар // Всесвітня література в школах України. -К, 2022,N № 1.-С.36-41
12.

Хряпко Л. Чи можливе веселе навчання? : урок за повістю Дж. Стронга "Гармидер у школі"/Л. Хряпко // Всесвітня література в школах України. -К, 2022,N № 2/3.-С.60-65
13.

Сергеєва Н. Організація інтерактивного навчання учнів з порушеннями слуху у початковій школі/Н. Сергеєва // Особлива дитина : навчання і виховання. -К., 2022,N № 1.-С.69-77
14.

Мальований О. Сучасні інтерактивні інструменти для перевірки вивченого під час уроків всесвітньої історії у 9 класі/О. Мальований // Історія в рідній школі. -Київ, 2022,N № 1.-С.19-24
15.

Ашортіа Є. Що таке історичний час?/Є. Ашортіа // Історія в рідній школі. -Київ, 2022,N № 1.-С.25-27
16.

Віролайнен О. Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти/О. Віролайнен // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2021,N № 4.-С.20-23