Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (5)Документи про Рівненщину (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетингові дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-25 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дадо Я., Ян В.
Назва : Маркетинг управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2017. - №5/6. - С. 47-55 (Шифр М3/2017/5/6)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зауваження--методологія--інтерпретація--результати--випробування
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Решетилова Т.
Назва : Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2017. - №5/6. - С. 56-63 (Шифр М3/2017/5/6)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємства--випуск товарів--товари інноваційні
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ландар Р.
Назва : Основные тренды маркетинга 2018 года
Місце публікування : Маркетинг и реклама: професиональный. - К, 2018. - №1. - С. 24-25 (Шифр М6/2018/1)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренд--2018 р.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лилик І.
Назва : Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2018. - №1. - С. 4-26 (Шифр М3/2018/1)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринок інформації--обсяг ринку--компанії дослідницькі
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О., Москаленко О.
Назва : Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2018. - №1. - С. 29-36 (Шифр М3/2018/1)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прийняття рішень--нейрофізіологія--психологія когнітивна
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Факти про веб сайти в 2018 році (і чому токенізація є гарною ідеєю для цієї галузі)
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2018. - №1. - С. 37-41 (Шифр М3/2018/1)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): веб мережа--веб сайт--використання--діяльність маркетингова
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткаченко В. В., Громова А. М.
Назва : Ринок маркетингових досліджень в Україні
Місце публікування : Економіка та держава: міжнародний науково-практичний журнал. - Київ, 2018. - № 3. - С. 84-87 (Шифр Е045753/2018/3)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компанії маркетингових досліджень--обсяг ринку маркетингових досліджень--вартість--проблеми ринку--тенденції ринку
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ангелова С.
Назва : Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2018. - № 2. - С. 26-31 (Шифр М3/2018/2)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--послуги--медіа
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Щирін Ю.
Назва : Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії)
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2018. - № 3. - С. 28-30 (Шифр М3/2018/3)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методики--компанії
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Как преодолеть крупнейшие SMM-вызовы
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - 2018. - 7/8. - С. 62-69 (Шифр М6/2018/7/8)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегія
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чайка Є.
Назва : Ринок кіберспорту: стан та структура
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2018. - № 4. - С. 64-71 (Шифр М3/2018/4)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електроніка--комунікація--ринок кіберспорту
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Красовська О.
Назва : Алгоритм процесу маркетингового дослідження
Місце публікування : АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - Київ, 2018. - № 21. - С. 34-39 (Шифр А10/2018/21)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моніторинг--методи--етапи
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2018. - № 5. - С. 16-27 (Шифр М3/2018/5)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідження споживчих настроїв--клієнтський досвід
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ромат Є.
Назва : Сучасні тенденції конвергенції публічного управління та маркетингу
Місце публікування : Маркетинг и реклама: професиональный. - К, 2018. - № 11/12. - С. 50-52 (Шифр М6/2018/11/12)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління--маркетинг публічний--послуги публічні
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Маркетинг в искусстве или как измерить творчество?
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2018. - № 6. - С. 11-21 (Шифр М3/2018/6)
Предметні рубрики: Театр
Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегія просування театру--театральний ринок
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бернович П.
Назва : Маркетинговые исследования без затрат денег
Місце публікування : Маркетинг и реклама: професиональный. - К, 2019. - № 3. - С. 46-51 (Шифр М6/2019/3)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лилик І.
Назва : Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2019. - № 2. - С. 4-23 (Шифр М3/2019/2)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринок інформації --методи і типи досліджень
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Дослідження до дня маркетолога: що пропонують сьогодні та що чекає завтра
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2019. - № 4. - С. 63-65 (Шифр М3/2019/4)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професія маркетолога--послуги для бізнесу
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільїна С.
Назва : Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи ProZorro
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2019. - № 5. - С. 4-10 (Шифр М3/2019/5)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система prozorro --електронна система держзакупівель
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лилик І.
Назва : Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2020. - № 1. - С. 4-29 (Шифр М3/2020/1)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методи--прогнози
Знайти схожі

 1-20    21-25