Пошуковий запит: (<.>S=Маркетингові дослідження<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
|
Ільїна, С. Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи ProZorro [Текст] / С. Ільїна> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 4-10
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): система ProZorro -- електронна система держзакупівель
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>2.
|
Красовська, О. Алгоритм процесу маркетингового дослідження [Текст] / О. Красовська> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2018. - № 21. - С. 34-39
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): моніторинг -- методи -- етапи
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>3.
|
Дослідження до дня маркетолога: що пропонують сьогодні та що чекає завтра [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 63-65
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): професія маркетолога -- послуги для бізнесу
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>4.
|
Овчар, О. Дослідження психічного стану українців, що звертаються під час війни за психологічною допомогою [Текст] / О. Овчар, С. Больман> // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 29-31
Рубрики: Маркетингові дослідження
Психотерапія
Кл.слова (ненормовані): психодидукція -- психотерапевтична робота -- емоційні ресурси
Дод.точки доступу: Больман, С.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>5.
|
Как преодолеть крупнейшие SMM-вызовы [Текст]> // Маркетинг и реклама. - 2018. - 7/8. - С. 62-69
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): стратегія
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>6.
|
Маркетинг в искусстве или как измерить творчество? [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 11-21
Рубрики: Театр
Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ТЕАТРУ -- ТЕАТРАЛЬНИЙ РИНОК
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>7.
|
Дадо, Я. Маркетинг управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі [Текст] / Я. Дадо, В. Віктор Ян> // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 47-55
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): зауваження -- методологія -- інтерпретація -- результати -- випробування
Дод.точки доступу: Ян, В.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>8.
|
Бернович, П. Маркетинговые исследования без затрат денег [Текст] / П. Бернович> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 46-51
Рубрики: Маркетингові дослідження
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>9.
|
Дембіцький, С. Обмеження використання онлайн панелей в сучасних опитуваннях [Текст] / С. Дембіцький> // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 5. - С. 37-39
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): ринок послуг -- пошукові дослідження
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>10.
|
Ландар, Р. Основные тренды маркетинга 2018 года [Текст] / Р. Ландар> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 24-25
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): тренд -- 2018 р.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>11.
|
Зозульов, О. Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / О. Зозульов, О. Москаленко> // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 29-36
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): прийняття рішень -- нейрофізіологія -- психологія когнітивна
Дод.точки доступу: Москаленко, О.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>12.
|
Решетилова, Т. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара [Текст] / Т. Решетилова> // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 56-63
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): підприємства -- випуск товарів -- товари інноваційні
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>13.
|
Чайка, Є. Ринок кіберспорту: стан та структура [Текст] / Є. Чайка> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 64-71
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): електроніка -- комунікація -- ринок кіберспорту
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>14.
|
Ткаченко, В. В. Ринок маркетингових досліджень в Україні [Текст] / В. В. Ткаченко, А. М. Громова> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 84-87
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): компанії маркетингових досліджень -- обсяг ринку маркетингових досліджень -- вартість -- проблеми ринку -- тенденції ринку
Дод.точки доступу: Громова, А. М.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>15.
|
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 4-26
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): ринок інформації -- обсяг ринку -- компанії дослідницькі
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>16.
|
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 4-23
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): ринок інформації -- методи і типи досліджень
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>17.
|
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 1. - С. 4-29
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): методи -- прогнози
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>18.
|
Світ наклав санкції на півтори тисячі осіб з РФ. А що Україна? : [Центр R&D YouControl] [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 32-34
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): обмежувальні заходи -- санкції проти російських олігархів
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>19.
|
Ангелова, С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство [Текст] / С. Ангелова> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 26-31
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): реклама -- послуги -- медіа
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>20.
|
Ромат, Є. Сучасні тенденції конвергенції публічного управління та маркетингу [Текст] / Є. Ромат> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 11/12. - С. 50-52
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані): управління -- маркетинг публічний -- послуги публічні
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
|
|