Пошуковий запит: (<.>S=Маркетингові дослідження<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Дадо Я. Маркетинг управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі/Я. Дадо, В. Віктор Ян // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.47-55
|
>2.
| Решетилова Т. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара/Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.56-63
|
>3.
| Ландар Р. Основные тренды маркетинга 2018 года/Р. Ландар // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №1.-С.24-25
|
>4.
| Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N №1.-С.4-26
|
>5.
| Зозульов О. Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок/О. Зозульов, О. Москаленко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N №1.-С.29-36
|
>6.
| Факти про веб сайти в 2018 році (і чому токенізація є гарною ідеєю для цієї галузі) // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N №1.-С.37-41
|
>7.
| Ткаченко В. В. Ринок маркетингових досліджень в Україні/В. В. Ткаченко, А. М. Громова // Економіка та держава. -Київ, 2018,N № 3.-С.84-87
|
>8.
| Ангелова С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство/С. Ангелова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 2.-С.26-31
|
>9.
| Щирін Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії)/Ю. Щирін // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 3.-С.28-30
|
>10.
| Как преодолеть крупнейшие SMM-вызовы // Маркетинг и реклама, 2018. т. 7/8.-С.62-69
|
>11.
| Чайка Є. Ринок кіберспорту: стан та структура/Є. Чайка // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.64-71
|
>12.
| Красовська О. Алгоритм процесу маркетингового дослідження/О. Красовська // АгроСвіт . -Київ, 2018,N № 21.-С.34-39
|
>13.
| Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 5.-С.16-27
|
>14.
| Ромат Є. Сучасні тенденції конвергенції публічного управління та маркетингу/Є. Ромат // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N № 11/12.-С.50-52
|
>15.
| Маркетинг в искусстве или как измерить творчество? // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 6.-С.11-21
|
>16.
| Бернович П. Маркетинговые исследования без затрат денег/П. Бернович // Маркетинг и реклама. -К, 2019,N № 3.-С.46-51
|
>17.
| Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 2.-С.4-23
|
>18.
| Дослідження до дня маркетолога: що пропонують сьогодні та що чекає завтра // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 4.-С.63-65
|
>19.
| Ільїна С. Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи ProZorro/С. Ільїна // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 5.-С.4-10
|
>20.
| Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 1.-С.4-29
|
|
|