Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (5)Документи про Рівненщину (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетингові дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-25 
1.

Дадо Я. Маркетинг управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі/Я. Дадо, В. Віктор Ян // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.47-55
2.

Решетилова Т. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара/Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.56-63
3.

Ландар Р. Основные тренды маркетинга 2018 года/Р. Ландар // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №1.-С.24-25
4.

Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N №1.-С.4-26
5.

Зозульов О. Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок/О. Зозульов, О. Москаленко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N №1.-С.29-36
6.

Факти про веб сайти в 2018 році (і чому токенізація є гарною ідеєю для цієї галузі) // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N №1.-С.37-41
7.

Ткаченко В. В. Ринок маркетингових досліджень в Україні/В. В. Ткаченко, А. М. Громова // Економіка та держава. -Київ, 2018,N № 3.-С.84-87
8.

Ангелова С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство/С. Ангелова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 2.-С.26-31
9.

Щирін Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії)/Ю. Щирін // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 3.-С.28-30
10.

Как преодолеть крупнейшие SMM-вызовы // Маркетинг и реклама, 2018. т. 7/8.-С.62-69
11.

Чайка Є. Ринок кіберспорту: стан та структура/Є. Чайка // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.64-71
12.

Красовська О. Алгоритм процесу маркетингового дослідження/О. Красовська // АгроСвіт . -Київ, 2018,N № 21.-С.34-39
13.

Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 5.-С.16-27
14.

Ромат Є. Сучасні тенденції конвергенції публічного управління та маркетингу/Є. Ромат // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N № 11/12.-С.50-52
15.

Маркетинг в искусстве или как измерить творчество? // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 6.-С.11-21
16.

Бернович П. Маркетинговые исследования без затрат денег/П. Бернович // Маркетинг и реклама. -К, 2019,N № 3.-С.46-51
17.

Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 2.-С.4-23
18.

Дослідження до дня маркетолога: що пропонують сьогодні та що чекає завтра // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 4.-С.63-65
19.

Ільїна С. Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи ProZorro/С. Ільїна // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 5.-С.4-10
20.

Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 1.-С.4-29
 1-20    21-25