Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (15)Рідкісні і цінні видання (1)Документи про Рівненщину (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Дидактика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Мітрофанова Н. Сучасність уроку літератури залежить від особистості вчителя/Н. Мітрофанова // Зарубіжна література в школах України (Київ ). -Київ, 2020,N № 1.-С.4-9
2.

Кулик О. Навчання української мови здобувачів загальної середньої освіти з використанням технології стимулювання мовленнєвої активності/О. Кулик // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2020,N № 11.-С.3-8
3.

Качан О. А. Розвиток почуття ритму, часу та координаційних здібностей в учнів із використанням перкусії/О. А. Качан, О. М. Онішкевич // Фізичне виховання в рідній школі. -Київ, 2020,N № 4.-С.25-32
4.

Богосвятська А-М. Сучасний урок у Новій українській школі. Спроба рефлексії/А-М. Богосвятська, Л. Кудрик // Зарубіжна література в школах України ( Київ ). -К., 2018,N № 9.-С.6-10
5.

Звичайні форми роботи - новий підхід: розвиваємо ключові компетентності/К. Дмитрієнко, М. Коновалова, О. Семиволос // Зарубіжна література в школі . -Харьков, 2018,N №13/14.-С.3-25
6.

Камбалова Я. Навчально-методичний комплект з історії: дидактичні та методичні засади створення/Я. Камбалова // Історія в школі. -Київ, 2018,N №6/7.-С.28-33
7.

Горбунова В. Що ми знаємо про приховану шкоду домашніх завдань? : школотоксикоз/В. Горбунова // Краєзнавство. Географія. Туризм.. -Киiв, 2018,N № 20.-С.4-8
8.

Коновалова М. Наскрізні лінії в ключових компетентностях/М. Коновалова, Г. Фефілова // Зарубіжна література в школі . -Харьков, 2018,N №19/20.-С.5-9
9.

Кучеренко І. Технологічний аспект вивчення української мови/І. Кучеренко // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах). -Киiв, 2018,N № 6.-С.2-7. - Бібліогр.: С. 7
10.

Васильєва О. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі/О. Васильєва // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 4.-С.38-39
11.

Іваничук Л. Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах/Л. Іваничук // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 3.-С.8-10
12.

Кіраль С. Методичні моделі вивчення літературних напрямів/С. Кіраль // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах). -Киiв, 2018,N № 1.-С.61-62
13.

Пометун О. Як розвивати критичне мислення в учнів/О. Пометун // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах). -Киiв, 2018,N № 5.-С.2-5
14.

Гайдаєнко М. Навички роботи з інформацією : уміння потрібні кожному/М. Гайдаєнко // Психолог. -Київ, 2018,N №7/8.-С.10-11.
15.

Зігман М. Домашнє завдання як важлива складова частина навчально-виховного процесу/М. Зігман // Українська мова та література. -К., 2018,N № 9/10.-С.69-77
16.

Вовдюк Л. В. Дистанційне навчання/Л. В. Вовдюк // Безпека життєдіяльності . -Київ, 2018,N №3.-С.16-17
17.

Коваль Н. Осмислені й переосмислені : історія рецепції ключових постатей української літератури : [про один з напрямків діяльності Мистецького Арсеналу - Літературну лабораторію]/Н. Коваль // Українська мова та література. -К., 2017,N № 23/24.-С.6-10