Пошуковий запит: (<.>K=інтеграція<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 338
Показані документи с 1 за 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Королюк А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського/А. Королюк // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2019,N № 3.-С.12-15
|
>2.
| Штрімайтіс О. Використання інтеграційних технологій як запорука продуктивного освітнього процесу/О. Штрімайтіс // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2019,N № 4.-С.65-68
|
>3.
| Гарбар Р. Ідея глобальної Британії та її реалізації в Африці/Р. Гарбар // День. -Київ, 2020,N № 34.-С.9
|
>4.
| Грубінко А. Шлях до брексіту: суспільно-політичний вимір участі Великобританії у процесах європейської інтеґрації/А. Грубінко // Український історичний журнал. -К., 2019,N № 6.-С.126-141
|
>5.
| Немішаєва Я. Вийти на простори світового дизайну можна ... через Лондон/Я. Немішаєва // Меблеві технології . -Киiв, 2020,N № 1.-С.16-18
|
>6.
| Кузнєцова О. В. Інтегровані уроки як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів/О. В. Кузнєцова // Зарубіжна література в школі . -Харків, 2020,N № 11/12.-С.2-22
|
>7.
| Мордас І. В. Забезпечення економічної безпеки України в контексті глобалізаційних процесів/І. В. Мордас // Економіка менеджмент бізнес. -Київ, 2020,N № 1.-С.44-48
|
>8.
| Курило О. Інтеграція Туреччини до Європейського Cоюзу: організаційно-правовий аспект/О. Курило // Підприємництво, господарство і право. -К, 2019,N № 12.-С.357-360
|
>9.
| Костюченко Я. Модель інституційного забезпечення реалізації Угоди про асоціацію між Україною та ЄС/Я. Костюченко // Підприємництво, господарство і право. -К, 2020,N № 1.-С.133-137
|
>10.
| Сірук М. Про амбітну угоду/М. Сірук // День. -Київ, 2020,N № 16.-С.4-5
|
>11.
| Аверчева Н. О. Сімейні винарі як основа європейської інтеграції галузі виноробства України/Н. О. Аверчева // Економіка АПК. -К., 2019,N № 12.-С.61-68
|
>12.
| Вітряк як символ укhаїнського селища. Композиція "Злагода" для шкільного подвір’я // Трудове навчання в школі. -Харків, 2020,N № 1/2.-С.71-76
|
>13.
| Костилєва Ю. Тематична інсталяція "Козак Мамай". Інтегрований проєкт. 10-11 класи/Ю. Костилєва // Трудове навчання в школі. -Харків, 2020,N № 1/2.-С.77-83
|
>14.
| Як заповнювати класний журнал у НУШ? // Освіта України. -К, 2020,N № 5.-С.6
|
>15.
| Сірук М. Про світоглядну трансформацію/М. Сірук // День. -Київ, 2020,N № 24.-С.10
|
>16.
| Бойко В. Повертаємось до плану "Б"?/В. Бойко // День. -Київ, 2020,N № 24.-С.11
|
>17.
| Білоус В. Освітянська книгозбірня - територія інклюзивного простору/В. Білоус // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика , 2020,N № 1.-С.17-20
|
>18.
| Соколов Б. Росія - Білорусь: кінець інтеграції?/Б. Соколов // День. -Київ, 2020,N № 24.-С.5
|
>19.
| Масол Л. М. Інтеграція? Інтеграція. Інтеграція… Інтеграція! : поліцентрична інтеграція змісту загальної мистецької освіти/Л. М. Масол // Мистецтво та освіта. -К., 2020,N № 1.-С.20-27
|
>20.
| Галіахметов І. Транс- і міждисциплінарні підходи пізнання предмета та методу муніципального права України/І. Галіахметов // Право України. -К., 2020,N № 10.-С.32-48
|
|
|