Пошуковий запит: (<.>K=цінова політика<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| Шендерівська Л. П. Комплекс маркетингу сучасного видавництва/Л. П. Шендерівська, М. В. Ужвій // Економіка та держава. -Київ, 2018,N №1.-С.61-65
|
>2.
| Урядовий кур’єр - 2018г.,N 141/31 лип./ (Введено оглавление)
|
>3.
| Громов О. Яблучний гамбіт: дешево вдома і проблематично в Європі/О. Громов, М. Г. Чебан // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2018,N N 141/31 лип./.-С.4
|
>4.
| Вісник Національного університету водного господарства та природокористування /голов. ред. В. С. Мошинський Вип. 3(79) : Економічні науки . - 2017
|
>5.
| Гонтаренко Н. А. Маркетингове дослідження елементів бізнес-середовища і внутрішнього потенціалу готельного підприємства : [на прикладі готелю "Панорама" в м. Кременць]/Н. А. Гонтаренко, С. В. Микитинець // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування . -Рівне :НУВГП, 2017,N Вип. 3(79) :Економічні науки .-С.11-19
|
>6.
| Карпенко С. Ринок м’яса птиці/С. Карпенко // Мясной бизнес. -Днепр, 2021,N № 6.-С.16-18
|
>7.
| Лабурцева О. Маркетингова цінова політика роздрібних торговельних мереж/О. Лабурцева // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -Київ, 2021,N № 3.-С.92-107
|
>8.
| Татарінова Л. Моделі державної підтримки сфери книговидавництва у країнах Європи/Л. Татарінова // Вісник Книжкової палати . -К., 2023,N № 8.-С.11-18
|
|