Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (14)Документи про Рівненщину (2)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (4)Рівненщина: Минуле і сьогодення (1)Газета “Червоний прапор” (27)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=п’єси<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-22 
1.

Зарубіжна література в школах України (Київ ) - 2017г.,N 11 (Введено оглавление)
2.

Іващенко А. Міні-воркшоп "Істина в діалозі" : (вивчення п’єси Г. Ібсена "Ляльковий дім" з використанням прийомів вітагенного навчання/А. Іващенко // Зарубіжна література в школах України ( Київ ). -К., 2017,N N 11.-С.10-11
3.

Мигашко О. Давид Петросян : "Європейські тексти провокують дитину дивитись на себе збоку, замість того, аби показувати їй "ідеальну картинку" для наслідування"/О. Мигашко // Український театр . -Киiв, 2017,N №5/6.-С.78-80
4.

Горобченко І. Майкл Морпурго. "Бойовий кінь" : міні-підручник/І. Горобченко // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ, 2018,N №5.-С.21-27. - Закінч. Початок : № 2, 2018
5.

Всесвітня література в сучасній школі - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
6.

Ковбасенко Ю. Бернард Шоу. "Пігмаліон" : матеріали до вивчення п’єси, 9 клас/Ю. Ковбасенко // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ, 2018,N №4.-С.3-6.
7.

Слово Просвіти - 2018г.,N 34 (Введено оглавление)
8.

Гринь М. П’єси треба ставити революційного характеру, а не якість "Гайдамаки" : Такий вердикт винесли більшовики самодіяльним артистам Кобижчі : [про гальмування процесу українізації та "просвітянський" драматичний гурток у Кобижчі Чернігівської області] /М. Гринь // Слово Просвіти . -Київ, 2018,N № 34.-С.4
9.

Барабаш Ю. Enfant terrible, або "Інший" посеред більшості : (Ігор Костецький. На шляху до української моделі модернізму)/Ю. Барабаш // Слово і час. -К., 2018,N № 9.-С.18-32
10.

Прадійчук О. Новорічна казка "Сучасна Орися в казковому лісі" : п’єса для шкільного театру/Олена Прадійчук // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ, 2018,N №11.-С.37-45
11.

[Рецензія] // Музика. -К., 2018,N № 6.-С.48
12.

Всесвітня література в сучасній школі - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
13.

Гарматюк Н. У вітальні Нори Хельмер: характеристика образу героїні п’єси Г. Ібсена "Ляльковий дім"/Н. Гарматюк // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ, 2019,N № 2.-С.11-13
14.

Жатько О. Драматург Микола Троянов: миколаївський класик і легендарна людина/О. Жатько // Культура і життя. -К., 2019,N № 29/30/26 лип./.-С.9
15.

Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура) - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
16.

Мельник Н. Е. Казкова мелодія (за мотивами п’єси Е. Денисевича "Гуси-лебеді")/Н. Е. Мельник // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура). -Київ, 2020,N № 2.-С.26-31
17.

Мірко Н. С. М. Гоголь "Ревізор". 9-й клас/Н. С. Мірко // Зарубіжна література в школі . -Харків, 2020,N № 3/4.-С.7-12
18.

Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура) - 2020г.,N 6 (Введено оглавление)
19.

Беседіна В. Г. Створення оригінальної п’єси в дитячому театральному колективі/В. Г. Беседіна // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура). -Київ, 2020,N № 6.-С.16-19
20.

Українська мова і література в школах України - 2020г.,N 9 (Введено оглавление)
 1-20    21-22