Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (33)Документи на електронних носіях (1)Документи про Рівненщину (28)Книги іноземними мовами (2)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (55)Бібліотека творів авторів Рівненщини (2)Рівненщина: Минуле і сьогодення (3)Історична Волинь (2)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
1.


    Ходарєва, Ю.
    Використання соціальної мережі як каналу професійної інформації (досвід кабінету бібліотекознавства імені Л. Б. Хавкіної) [Текст] / Ю. Ходарєва // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика . - 2021. - № 4. - С. 36-41

Рубрики: Бібліотеки наукові

   Бібліотечна справа--Інформаційні технології


Кл.слова (ненормовані):
соціальні комунікації -- інтерактивні медіа -- веб-сторінка
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Рудницька, Н.
    Персональний бренд, творення медіа-іміджу або практичні поради від чайника [Текст] / Н. Рудницька // Зарубіжна література в школах України (Київ ). - 2019. - № 4. - С. 2-4

Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
інтернет
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Фурман, А.
    Раціонально-психологічні організованості медіа-проектної діяльності [Текст] / А. Фурман, Д. Фурман // Психологія і суспільство : український науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2018. - № 3/4. - С. 234-250

Рубрики: Психологія соціальна--Спілкування соціальне

Кл.слова (ненормовані):
кастинг-менеджер -- анкетування -- метод експертних оцінок
Дод.точки доступу:
Фурман, Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Ширина, А.
    В Украине меняется подход к стратегическим коммуникациям [Текст] / А. Ширина // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 26-27

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
МЕДІА -- стратегічні комунікації -- HelpSMI
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Стишов, О.
    Семантичні модифікації англіцизмів у текстах українських друкованих видань [Текст] / О. Стишов // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 7-13

Рубрики: Мова українська--Лексикологія

Кл.слова (ненормовані):
англіцизм -- лексема -- неосемант -- метафора -- мас-медіа
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Іщенко, Н.
    Соцмережі і ми [Текст] / Н. Іщенко // День. - 2019. - № 176/177. - С. 28

Рубрики: Інтернет--Захист мережі

Кл.слова (ненормовані):
небезпечні медіа
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Суховерська, І.
    Упровадження медіаосвіти у школах України: здобутки і виклики : (з досвіду Стрийської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1) [Текст] / І. Суховерська, Н. Ласунова // Рідна школа : науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 1/2. - С. 49-54 . - ISSN 0131-6788

Рубрики: Середня спеціальна освіта

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіа -- медіаграмотність
Дод.точки доступу:
Ласунова, Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Корчинський, В.
    Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / В. Корчинський // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 54-56

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
довіра споживачів -- привернення уваги
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Філончук, З. В.
    ХХІІ обласні краєзнавчі читання в Херсоні [Текст] / З. В. Філончук // Географія та економіка в рідній школі. - 2022. - № 2/3. - С. 55

Рубрики: Краєзнавство--Методика викладання

   Читання


   Херсонська область
Кл.слова (ненормовані):
історія рідного краю -- медіаосвіта -- медіа-простір -- дистанційне заняття -- інформаційний простір -- географічна освіта
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Власенко, В.
    У ПАРЄ оцінили передвиборчий клімат в Україні [Текст] / В. Власенко // Урядовий кур’єр : газета. - 2019. - № 48/12 берез./. - С. 2

Рубрики: Вибори президентські

Кл.слова (ненормовані):
ДЕМОКРАТИЧНІ ВИБОРИ -- СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНА СИТУАЦІЯ -- ВИСВІТЛЕННЯ ВИБОРЧИХ ПЕРЕГОНІВ -- МАС-МЕДІА
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Курбан, О. В.
    Фейки у сучасних медіа: ідентифікація та нейтралізація [Текст] / О. В. Курбан // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 3. - С. 96-103

Рубрики: Засоби масової інформації

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна війна -- гібридна війна -- соціальні мережі
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Лазебник, М.
    Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об'ємів ринку 2019 [Текст] / М. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 4-11

Рубрики: Реклама--Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМНИЙ МЕДІА-РИНОК -- ТБ-РИНОК -- РЕКЛАМА В ПРЕСІ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Присяжнюк, В. Ю.
    Психолого-педагогічні детермінанти впровадження відновних практик у діяльность фахівців соціальної сфери [Текст] / В. Ю. Присяжнюк // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - № 3. - С. 56-60

Рубрики: Психологія соціальна

Кл.слова (ненормовані):
відновний підхід -- відновні практики -- медіа -- кола
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Даниленко, С.
    Перевтілення демократії в інформаційну добу: роль нових медіа та громадянського комунікування [Текст] / С. Даниленко // Політичні дослідження : український науковий журнал. - 2021. - N 1. - С. 90-105

Рубрики: Політологія--Демократія

Кл.слова (ненормовані):
представницька демократія -- моніторна демократія -- медіакратія -- конструктивна журналістика -- громадянське комунікування -- соціальні мережі
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Городецька, О.
    Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку [Текст] / О. Городецька // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 166-169

Рубрики: Дошкільна освіта--Україна

   Засоби масової інформації


Кл.слова (ненормовані):
ризики -- небезпеки -- користування безпечне
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Бригадна преса Сумщини подає позитивний приклад [Текст] // Урядовий кур’єр : газета. - 2019. - № 52/16 берез./. - С. 4

Рубрики: Періодичні видання українські

Кл.слова (ненормовані):
ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО У СФЕРІ МЕДІА -- РЕФОРМОВАНА ПРЕСА -- БРИГАДНА ПРЕСА -- ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО У СФЕРІ МЕДІА
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Волошина, Л.
    Подвійний капкан для суспільного [Текст] / Л. Волошина // День. - 2020. - № 46/47. - С. 25,28

Рубрики: Засоби масової інформації--Україна

Кл.слова (ненормовані):
знищення медіа -- телекомпанія
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Філіна, О. В.
    Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах [Текст] / О. В. Філіна // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 75-81

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
соціальні медіа -- контентна стратегія
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Данильчук, В.
    Світ і голодомор: інформація та пропаганда [Текст] / В. Данильчук, А. Микитенко // Історія в рідній школі. - 2020. - № 1. - С. 14-20

Рубрики: Історія України--Голодомор, 1932-1933 рр.

Кл.слова (ненормовані):
мас-медіа -- закордонна та радянська преса 1932-33 рр.
Дод.точки доступу:
Микитенко, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Шахдінарян, А.
    Медіаландшафт та медіаспоживання в Україні [Текст] / А. Шахдінарян // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 47-50

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
споживання медіа
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112