Пошуковий запит: (<.>K=дитиноцентризм<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| Михайловська Н. Конструювання нового підручника з української мови як державної: виклики сьогодення /Н. Михайловська // Українська мова й література в школах України . -Київ :Педагогічна преса, 2018,N N3.-С.33-38
|
>2.
| Дроздовський Д. Виклики і перспективи реформування сучасної освіти в Україні/Д. Дроздовський // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах). -Киiв, 2018,N № 1.-С.2-6. - Бібліогр.: С. 6
|
>3.
| Мельник Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи/Н. Мельник // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2019,N № 3.-С.127-133
|
>4.
| Малецька Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи/Т. Малецька // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2019,N № 3.-С.160-163
|
>5.
| Гавриш Н. Дитячий садок - початкова школа: переЗАвантаження?! : роздуми про наступність між дошкільною і початковою ланками освіти в контексті завдань Нової української школи/Н. Гавриш, О. Ліннік // Дошкільне виховання. -К, 2019,N № 9.-С.3-9
|
>6.
| Сорока В. Бути лідером змін/В. Сорока // Освіта України. -К, 2019,N № 8.-С.12-13
|
>7.
| Засенко В. Освіта "особливих" дітей/В. Засенко, Л. Прохоренко // Рідна школа. -Киiв, 2019,N N 3/4.-С.48-52
|
>8.
| Пустовіт Г. Парадигмально-методичний конструкт організації самостійної практичної роботи учнів: практико-орієнтований урок/Г. Пустовіт // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2023,N № 2.-С.64-70
|
|