Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Документи про Рівненщину (140)Рівненщина: Минуле і сьогодення (124)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Філіна, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.
Шифр: Е967532/2020/1
   інше

Економіка менеджмент бізнес [Текст]. - Київ, 2015 - . - періодичність невідома
2020р. № 1
Зміст:
Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційні аспекти управління розвитком сучасного підприємства / О. Є. Гудзь. - С.5-10
Виноградова, О. В. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті / О. В. Виноградова. - С.11-20
Крейдич, І. М. Сучасний стан та тенденції організаційного розвитку телекомунікаційних підприємств / І. М. Крейдич, М. В. Ноняк. - С.21-28
Легомінова, С. В. Інноваційний потенціал сучасного підприємства / С. В. Легомінова. - С.29-37
Глушенкова, А. А. Основні напрями розвитку інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства за об’єктами інноваційної діяльності / А. А. Глушенкова. - С.38-43
Мордас, І. В. Забезпечення економічної безпеки україни в контексті глобалізаційних процесів / І. В. Мордас. - С.44-48
Парій, Л. В. Ситуаційний аналіз в антикризовому управлінні підприємством / Л. В. Парій. - С.49-53
Трусова, Н. В. Формування потенціалу фінансової безпеки суб’єктів аграрного бізнесу / Н. В. Трусова. - С.54-63
Якименко, Ю. М. Формування потенціалу фінансової безпеки суб’єктів аграрного бізнесу / Ю. М. Якименко, Т. М. Мужанова. - С.64-69
Філіна, О. В. Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах / О. В. Філіна. - С.75-81
Шмалій, Л. В. Пріоритетні напрями розвитку інформаційно-комунікаційного забезпечення економічної безпеки підприємств зв?язку / Л. В. Шмалій. - С.90-96
Балановська, Т. І. Формування та розвиток цифрової компетентності працівників як складова антикризового управління організацією / Т. І. Балановська. - С.97-106
Сьомкіна, Т. В. Методологічні засади управління прибутком торгівельного підприємства / Т. В. Сьомкіна. - С.107-113
Сазонова, С. В. Обґрунтування стратегії інноваційного розвитку для сучасних телекомунікаційних підприємств України / С. В. Сазонова. - С.114-121
Пильнова, В. П. Інтернет-торгівля: особливості реалізації товару за допомогою інтернету / В. П. Пильнова. - С.122-129
Виноградова, О. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності на ринку телекомунікаційних послуг України / О. В. Виноградова. - С.130-140
Крижко, О. В. Особливості стимулювання збуту на підприємстві залежно від суб'єктів стимулювання / О. В. Крижко. - С.141-148
Крижко, О. В. Ейдос маркетингової стратегії підприємства / О. В. Крижко. - С.149-155
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Філіна, О. В.
    Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах [Текст] / О. В. Філіна // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 75-81

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
соціальні медіа -- контентна стратегія
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: Е967532/2020/2
   інше

Економіка менеджмент бізнес [Текст]. - Київ, 2015 - . - періодичність невідома
2020р. № 2
Зміст:
Виноградова, О. Мотивація у галузі телекомунікацій: дуальний контент / О. Виноградова, С. Федюнін. - С.4-9
Виноградова, О. Імперативи розвитку ринку телекомунікаційних послуг України / О. Виноградова, Н. Писар. - С.9-14
Дрокіна, Н. Потенціал розвитку ринку телекомунікаційних послуг України / Н. Дрокіна. - С.14-21
Глушенкова, А. Управління інтелектуальним капіталом підприємства / А. Глушенкова, В. Надос. - С.21-26
Глушенкова, А. Удосконалення системи менеджменту малих підприємств галузі телекомунікацій / А. Глушенкова. - С.26-31
Сазонова, С. Формування іміджу компанії / С. Сазонова, Б. Кушик. - С.31-35
Сазонова, С. Методи оцінки конкурентоспроможності підприємства / С. Сазонова, О. Свисюк. - С.35-40
Меланченко, Д. Суть та види кар’єри / Д. Меланченко. - С.40-43
Недопако, Н. Інструмент цифрового маркетингу : теоретичний аспект / Н. Недопако. - С.43-49
Райчук, Д. Мотивація в системі менеджменту підприємства / Д. Райчук. - С.49-53
Філіна, О. Тенденції використання соціальних мереж підприємствами / О. Філіна. - С.59-68
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Філіна, О.
    Тенденції використання соціальних мереж підприємствами [Текст] / О. Філіна // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 59-68

Рубрики: Інформаційно-комунікативні технології

Кл.слова (ненормовані):
підприємництво
Вільних прим. немає

Знайти схожі