Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (2)Історична Волинь (1)Газета “Червоний прапор” (276)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Петренко, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Радовський, В.
    У неї вистачило духу завжди шукати істину [Текст] : рецензия / В. Радовський // Дзвін : Літературно-мистецький та громадсько-політичний часопис НСПУ. - 2017. - № 12. - С. 201-206
Рец. на Петренко І. М. Історик Віра Жук (1928 - 2008): життя, віддане науці / І. М. Петренко. - К. : Меленіум, 2017. - 324 с.


Рубрики: Історики українські

Дод.точки доступу:
Жук, В. \о ней\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
Шифр: Р6/2018/3
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал. - К., 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. № 3
Зміст:
Гриценко, О. Інформаційно-методичне забезпечення реалізації Держстандарту початкової освіти на основі роботи творчої групи / О. Гриценко, Т. Юрченко. - С.1-5
Компанієць, Л. Багач і місяць Березень : (За італійською народною казкою) / Л. Компанієць. - С.5
Як видавництво "Літера ЛТД" реалізує формулу НУШ. - С.6-7
Іваничук, Л. Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах / Л. Іваничук ; О. Кочерга; М. Колот. - С.8-10
Кочерга, О. Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи : психофізіологічний аспект : (Чутливість до читацької компетентності) / О. Кочерга ; М. Колот; Н. Решетняк. - С.11-15
Колот, М. Творчі види робіт на уроках української мови / М. Колот ; Н. Решетняк; І. Петренко. - С.15-20
Решетняк, Н. Урок навчання грамоти (читання), 1 клас : (За Букварем М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко) / Н. Решетняк ; І. Петренко; Л. Лящук. - С.20-22
Петренко, І. Система вправ і завдань на практичне засвоєння української фразеології молодшими школярами / І. Петренко ; Л. Лящук; О. Прикмета. - С.22-26
Лящук, Л. Тарас Шевченко - видатний син України : (Літературне читання, 4 клас) / Л. Лящук ; О. Прикмета; Л. Висоцька. - С.26-29
Прикмета, О. Розробка уроку з позакласного читання, 2 клас / О. Прикмета ; Л. Висоцька; М. Чабайовська, В. Синільник. - С.30-31
Висоцька, Л. Книга в житті моєї родини : (3 клас) / Л. Висоцька ; М. Чабайовська, В. Синільник; Н. Кіщук. - С.31-34
Чабайовська, М. Проектна діяльність молодших школярів у процесі вивчення курсу українознавства за вибором "Я люблю Україну" / М. Чабайовська ; Н. Кіщук; В. Волошанюк. - С.34-37
Кіщук, Н. Системний підхід до формування поняття натурального числа / Н. Кіщук ; В. Волошанюк; А. Шимко. - С.38-43
Волошанюк, В. Урок математики у 1 класі з використанням ігрових технологій / В. Волошанюк ; А. Шимко; В. Глухова. - С.43-44
Шимко, А. Інтегрований урок у 1 класі : (Українська мова, природознавство, математика, трудове навчання) / А. Шимко ; В. Глухова; Я. Грицюк, Н. Білецька. - С.44-46
Глухова, В. Інтегрований урок у 2 класі : (природознавство, читання, образотворче мистецтво) / В. Глухова ; Я. Грицюк, Н. Білецька; Н. Чорна. - С.46-47
Грицюк, Я. Інтегрований урок у 3 класі : (Природознавство, Основи здоров’я) / Я. Грицюк ; Н. Чорна; І. Бондарчук. - С.48-49
Чорна, Н. Інтегрований урок з інтерактивними методами навчання, 4 клас / Н. Чорна ; І. Бондарчук; Л. Прокоф’єва. - С.50-52
Бондарчук, І. Ваші діти - другокласники : (Батьківські збори) / І. Бондарчук ; Л. Прокоф’єва; В. Войхевич. - С.53-55
Прокоф’єва, Л. У світі все починається з мами : (Родинне свято в 3 класі) / Л. Прокоф’єва ; В. Войхевич; Ж. Борисюк. - С.56-58
Войхевич, В. Герб моєї родини / В. Войхевич ; Ж. Борисюк; Г. Кульганик. - С.58
Борисюк, Ж. Славимо Великдень : (Виховний захід) / Ж. Борисюк ; Г. Кульганик; В. Синільник. - С.59-60
Кульганик, Г. Великий син великого народу / Г. Кульганик ; В. Синільник. - С.61-63
Синільник, В. Якими іграшками гралися наші бабусі / В. Синільник. - С.64
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Петренко, І.
    Система вправ і завдань на практичне засвоєння української фразеології молодшими школярами [Текст] / І. Петренко // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 22-26 . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Мова українська--Методика викладання--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
фразеологізми
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: Н14/2019/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019р. № 3
Зміст:
Бех, І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-6
Бондаренко, Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи / Н. Бондаренко. - С.6-9
Гребінь, С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих / С. Гребінь. - С.10-12
Королюк, А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського / А. Королюк. - С.12-15
Міхно, О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського») / О. Міхно. - С.15-19
Павленко, Ю. Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського / Ю. Павленко. - С.20-23
Пустовіт, Г. Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.23-27
Черній, А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей / А. Черній, В. Долід. - С.27-32
Барадія, Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності / Н. Барадія. - С.33-36
Люшин, М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / М. Люшин. - С.36-40
Наточій, А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність / А. Наточій. - С.41-45
Петренко, І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища / І. Петренко. - С.45-48
Швидун, В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні / В. Швидун. - С.48-51
Хабюк, А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни» / А. Хабюк. - С.51-54
Васильченко, Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти / Л. Васильченко. - С.55-57
Марченко, О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики / О. Марченко. - С.58-61
Музичук, К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання / К. Музичук. - С.61-65
Паніна, Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти / Л. Паніна. - С.65-67
Рижковський, В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті / В. Рижковський, О. Маркович. - С.68-73
Бричок, С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі / С. Бричок. - С.74-77
Давидюк, Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського / Н. Давидюк. - С.77-80
Кононко, О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати / О. Кононко. - С.80-85
Луцюк, А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи / А. Луцюк. - С.86-88
Савчук, Л. Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського / Л. Савчук. - С.88-91
Смольська, Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи / Л. Смольська. - С.92-94
Цимбал-Слатвінська, С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету / С. Цимбал-Слатвінська. - С.95-98
Яценюк, Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя / Л. Яценюк, Р. Козак. - С.99-101
Квасецька, Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів / Н. Квасецька, І. Рудь. - С.102-104
Козіцька, Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах / Т. Козіцька. - С.105-107
Шульжук, Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект / Н. Шульжук. - С.108-110
Шевчук, Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук / Т. Шевчук. - С.111-113
Бессараб, Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів / Н. Бессараб. - С.114-118
Жорова, І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / І. Жорова. - С.119-122
Міщеня, О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи / О. Міщеня, О. Третяк. - С.122-127
Мельник, Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / Н. Мельник. - С.127-133
Олешко, П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині / П. Олешко. - С.133-135
Соколовська, О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського / О. Соколовська. - С.136-140
Тарабасова, Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження / Л. Тарабасова, Н. Олефір. - С.140-144
Буденкова, Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості / Н. Буденкова, О. Мисіна. - С.145-148
Калініченко, Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи / Н. Калініченко. - С.148-152
Хмеляр, І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів / І. Хмеляр, О. Мялок. - С.152-156
Коляда, Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського / Н. Коляда. - С.157-160
Малецька, Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи / Т. Малецька. - С.160-163
Глінчук, Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення / Ю. Глінчук. - С.164-166
Мазур, Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки / Д. Мазур. - С.167-170
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Петренко, І.
    Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища [Текст] / І. Петренко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 45-48

Рубрики: Школознавство--Учбово-матеріальна база

   Педагогіка--Персоналії


Кл.слова (ненормовані):
облаштування -- "зелені класи"
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В. О. \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
Шифр: П17/2021/2
   Журнал

Пропозиція [Текст] : виробничий. - К, 1994 - . - Виходить щомісячно
2021р. № 2
Зміст:
Батюсь, Г. Допомагаємо локальним виробникам просувати "Смак українських гір" / Г. Батюсь. - С.10-15
Кл.слова: сировиробництво
Українські фермери можуть на 60% забезпечувати країну якісним українським рисом. - С.16-19
Томс, Б. Екологізація сучасного землеробства / Б. Томс. - С.22-26
Кл.слова: посухи, нові технології
Сорго- досвід використання в світі перспективи виробництва в Україні. - С.26-32
Підсумки сезону та аналіз результатів новинок гібридів кукурудзи 2020 року. - С.34-38
Борис, Н. Особливості обробітку грунту під кукурудзу / Н. Борис. - С.40-43
Корецький, О. Вирощування соняшнику в посушливих регіонах / О. Корецький. - С.44-46
Августинович, М. Соняшник : необхідні поживні елементи впродовж вегетації / М. Августинович. - С.48-52
Сергієнко, В. Особливості мінерального живлення сої / В. Сергієнко. - С.54-57
Петренко, І. Особливості обробки насіння сої / І. Петренко, Ю. Савченко. - С.58-59
Старчук, І. Протруєння насіння ярих культур / І. Старчук. - С.60-64
Соловйов, О. Професійний захист насіння зернових / О. Соловйов. - С.66-69
Рентабельне інвестування у технологію захисту соняшнику. - С.74-77
Максимович, В. Промивання грунтових гербіцідів - реальність чи міфи / В. Максимович. - С.80-81
Губенко, Л. Догляд озимого ріпаку навесні / Л. Губенко. - С.84-87
Гула, О. Мелотрія шершава: екзотична смакота / О. Гула. - С.94-96
Єлінська, В. Фітопаразитичні нематоди. Видима шкода невидимого ворога / В. Єлінська. - С.104-107
Днесь, М. Раціоналізація використання комбайнів / М. Днесь. - С.114-116
Войновський, О. Міжрядний обробіток із ювелірною точністю / О. Войновський. - С.118-121
Войновський, О. Ін’єкційне внесення добрив: ефективність та економічність / О. Войновський. - С.126-129
Сухина, А. Дефектування обприскувача : чи готові до сезону? / А. Сухина. - С.130-133
Ловелл, А. Варіанти використання дронів - досвід канадських фермерів / А. Ловелл. - С.134-137
Занько, М. Якість німецька - душа українська / М. Занько. - С.138-140
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Петренко, І.
    Особливості обробки насіння сої [Текст] / І. Петренко, Ю. Савченко // Пропозиція : виробничий. - 2021. - № 2. - С. 58-59

Рубрики: Рослинництво

Кл.слова (ненормовані):
бобові культури -- соя
Дод.точки доступу:
Савченко, Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Петренко, І.
    До питання про організацію простору класних кімнат у церковнопарафіяльних школах українських губерній (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) [Текст] / І. Петренко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 4. - С. 74-78

Рубрики: Освіта--Історія, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
освіта Волині -- архівні джерела
Вільних прим. немає

Знайти схожі