Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Рівненщина: Минуле і сьогодення (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Малецька, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Назва журналу :Нова педагогічна думка -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Бех І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського/ І. Бех (стр.3-6)
Бондаренко Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи/ Н. Бондаренко (стр.6-9)
Гребінь С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих/ С. Гребінь (стр.10-12)
Королюк А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського/ А. Королюк (стр.12-15)
Міхно О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського»)/ О. Міхно (стр.15-19)
Павленко Ю. . Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського/ Ю. Павленко (стр.20-23)
Пустовіт Г. . Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського/ Г. Пустовіт (стр.23-27)
Черній А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей/ А. Черній, В. Долід (стр.27-32)
Барадія Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності/ Н. Барадія (стр.33-36)
Люшин М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського/ М. Люшин (стр.36-40)
Наточій А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність/ А. Наточій (стр.41-45)
Петренко І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища/ І. Петренко (стр.45-48)
Швидун В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні/ В. Швидун (стр.48-51)
Хабюк А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни»/ А. Хабюк (стр.51-54)
Васильченко Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти/ Л. Васильченко (стр.55-57)
Марченко О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики/ О. Марченко (стр.58-61)
Музичук К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання/ К. Музичук (стр.61-65)
Паніна Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти/ Л. Паніна (стр.65-67)
Рижковський В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті/ В. Рижковський, О. Маркович (стр.68-73)
Бричок С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі/ С. Бричок (стр.74-77)
Давидюк Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського/ Н. Давидюк (стр.77-80)
Кононко О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати/ О. Кононко (стр.80-85)
Луцюк А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи/ А. Луцюк (стр.86-88)
Савчук Л. . Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського/ Л. Савчук (стр.88-91)
Смольська Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи/ Л. Смольська (стр.92-94)
Цимбал-Слатвінська С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету/ С. Цимбал-Слатвінська (стр.95-98)
Яценюк Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя/ Л. Яценюк, Р. Козак (стр.99-101)
Квасецька Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів/ Н. Квасецька, І. Рудь (стр.102-104)
Козіцька Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах/ Т. Козіцька (стр.105-107)
Шульжук Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект/ Н. Шульжук (стр.108-110)
Шевчук Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук/ Т. Шевчук (стр.111-113)
Бессараб Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів/ Н. Бессараб (стр.114-118)
Жорова І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського/ І. Жорова (стр.119-122)
Міщеня О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи/ О. Міщеня, О. Третяк (стр.122-127)
Мельник Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи/ Н. Мельник (стр.127-133)
Олешко П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині/ П. Олешко (стр.133-135)
Соколовська О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського/ О. Соколовська (стр.136-140)
Тарабасова Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження/ Л. Тарабасова, Н. Олефір (стр.140-144)
Буденкова Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості/ Н. Буденкова, О. Мисіна (стр.145-148)
Калініченко Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи/ Н. Калініченко (стр.148-152)
Хмеляр І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів/ І. Хмеляр, О. Мялок (стр.152-156)
Коляда Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського/ Н. Коляда (стр.157-160)
Малецька Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи/ Т. Малецька (стр.160-163)
Глінчук Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення/ Ю. Глінчук (стр.164-166)
Мазур Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки/ Д. Мазур (стр.167-170)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Малецька Т.
Назва : Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи
Місце публікування : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2019. - № 3. - С. 160-163 (Шифр Н14/2019/3)
Предметні рубрики: Освіта України-- Нова українська школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитиноцентризм--стратегічні аспекти
Знайти схожі