Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Історична Волинь (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Жила, С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-36 
1.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2017р.,N 11
Цікаві статті :
Навчальна програма з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів, 8 клас : наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 (стр.3-8)
Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів, 8 клас : наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 (стр.9-15)
Михайловська Н. Віншуємо учасників ІІІ Міжнародного конкурсу "Найкращий учитель української мови за кордоном" / Н. Михайловська ; В. Борисенко; К. Городенська; А. Сенчило; О. Голик; О. Рик; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова (стр.15-17)
Хом'як І. Компетентнісний підхід до навчання правопису української мови / І. Хом'як ; С. Жила; Н. Грицай; С. Омельчук; Т. Гучек; Н. Кашуба; Н. Діденко; І. Карпенко (стр.17-22)
Борисенко В. Пріоритетні вектори магістерської мовознавчої підготовки : частина ІІ / В. Борисенко ; К. Городенська; А. Сенчило; О. Голик; О. Рик; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова; В. Малишко (стр.22-26)
Жила С. Колективна лекція як форма підготовки майбутніх учителів української літератури / С. Жила ; Н. Грицай; С. Омельчук; Т. Гучек; Н. Кашуба; Н. Діденко; І. Карпенко (стр.26-31)
Городенська К. Українське слово у вимірах сьогодення : рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська ; А. Сенчило; О. Голик; О. Рик; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова; В. Малишко (стр.31-33. - Продовж. Початок : № 4 - 12, 2015 ; № 1 - 12, 2016 ; № 1 - 10, 2017.)
Грицай Н. Дмитро Чижевський як дослідник літератури українського бароко / Н. Грицай ; С. Омельчук; Т. Гучек; Н. Кашуба; Н. Діденко; І. Карпенко (стр.33-36)
Сенчило А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення / А. Сенчило ; О. Голик; О. Рик; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова; В. Малишко (стр.36-38)
Омельчук С. Статус порушення норм позиційного чергування : як рахувати такі помилки в учнівських роботах / С. Омельчук ; Т. Гучек; Н. Кашуба; Н. Діденко; І. Карпенко (стр.38-39)
Голик О. Творча особистість Яра Славутича: шляхи осягнення : до 100-річчя від дня народження поета / О. Голик ; О. Рик; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова; В. Малишко (стр.39-44)
Гучек Т. Чи потрібен українцям канонізований образ Тараса Шевченка? / Т. Гучек ; Н. Кашуба; Н. Діденко; І. Карпенко (стр.44-46)
Рик О. Професійна лексика. Терміни. Роль фразеологізмів у професійному мовленні / О. Рик ; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова; В. Малишко (стр.46-50)
Кашуба Н. Безсполучникове складне речення : на мовному матеріалі творчості Т. Г. Шевченка / Н. Кашуба ; Н. Діденко; І. Карпенко (стр.50-55)
Фіщенко-Савицька Н. За честь і правду все віддай, коли любиш рідний край!" : урок-сповідь за поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля" / Н. Фіщенко-Савицька ; К. Груздьова; В. Малишко (стр.55-58)
Діденко Н. Імітаційне моделювання на уроках української мови : зразки імітаційно-ситуативних вправ з української мови для учнів 10-11 класів / Н. Діденко ; І. Карпенко (стр.58-60)
Груздьова К. Українська мова - це модно! : з нотаток наукового студентського гуртка "Музейна педагогіка" / К. Груздьова ; В. Малишко (стр.60-60)
Карпенко І. . Моїй Україні! : [вірш] / І. Карпенко (стр.60-61)
Малишко В. Справа Сухомлинського - в кожному із нас" : педагогічна світлиця В. О. Сухомлинського / В. Малишко (стр.61-64)
Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів, 8 клас : наказ Міністерства освіти і науки України № 804 від 07. 06. 2017 р. (стр.9-14)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жила С.
Назва : Колективна лекція як форма підготовки майбутніх учителів української літератури
Місце публікування : Українська мова й література в школах України . - Київ : Педагогічна преса, 2017. - N 11. - С. 26-31 (Шифр У789537/2017/11)
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання
Вища освіта-- Методика викладання дисциплін
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функції колективної лекції --види лекцій
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Вітаємо переможців конкурсу! (стр.3-6)
Навчальна програма з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 11 клас. Рівень стандарту : наказ Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407 (стр.6-12)
Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів 11 клас. Рівень стандарту : наказ Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407 (стр.12-21)
Пентилюк М. Самостійна робота студентів як засіб лінгводидактичної підготовки майбутніх учителів української мови / М. Пентилюк ; К. Городенська; Н. Скореднова (стр.21-28)
Сегін Л. Тестове оцінювання під час викладання старослов'янської мови / Л. Сегін ; С. Нестеренко; Л. Шаруділова (стр.28-31)
Жила С. Семінарське заняття за романом Василя Шкляра "Троща" у ЗВО / С. Жила ; О. Пасічник; О. Груздьова (стр.31-37)
Городенська К. Українське слово у вимірах сьогодення : рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська ; Н. Скореднова; В. Антофійчук (стр.37-38. - Продовж. Початок : № 4 - 12, 2015 ; № 1 - 12, 2016 ; № 1 - 11, 2017. )
Нестеренко С. Метод проектів як оптимальний важіль впливу на актуалізацію етнокультурної компетентності й громадянське виховання учнів під час вивчення творчості Тараса Шевченка у 9 класі / С. Нестеренко ; Л. Шаруділова; І. Диба (стр.38-44)
Пасічник О. Фрагмент із наукової роботи "Реалізація компетентнісного підходу до вивчення української мови" / О. Пасічник ; О. Груздьова; В. Ткаченко (стр.44-46)
Скореднова Н. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови і літератури / Н. Скореднова ; В. Антофійчук; Р. Деснос (стр.46-51)
Шаруділова Л. Узагальнення й систематизація знань з теми "Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія" : українська мова, 5 клас / Л. Шаруділова ; І. Диба (стр.51-54)
Груздьова О. Не бійтесь заглядати у словник..." : сценарій вікторини / О. Груздьова ; В. Ткаченко (стр.54-59)
Антофійчук В. Учитель, колега, науковець / В. Антофійчук ; Р. Деснос (стр.59-62)
Диба І. О мово рідна... : [вірші] / І. Диба (стр.62-63)
Ткаченко В. Улюблений поет французьких дітлахів / В. Ткаченко (стр.62-64)
Деснос Р. [Поезія]/ Р. Деснос (стр.63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жила С.
Назва : Семінарське заняття за романом Василя Шкляра "Троща" у ЗВО
Місце публікування : Українська мова й література в школах України . - Київ : Педагогічна преса, 2018. - N 2. - С. 31-37 (Шифр У789537/2018/2)
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання
Вища освіта-- Дидактика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): естетично-художня модель--героїка упа--україноцентричні картини
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Навчальна програма з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів, 10 клас. Філологічний напрям. Профіль - українська філологія : наказ Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407 (стр.3-14)
Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів, 10 клас. Профільний рівень : наказ Міністерства освіти і науки України № 1407, 23. 10. 2017 (стр.14-24)
Греб М. Лексичний аналіз тексту як засіб збагачення словникового запасу майбутніх учителів-філологів / М. Греб ; К. Городенська (стр.24-28)
Жила С. Літературно-мистецька вітальня як форма вивчення літератури в ЗВО / С. Жила ; П. Суворова (стр.28-33)
Городенська К. Українське слово у вимірах сьогодення : рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська ; С. Сальвенчук (стр.33-34. - Продовж. Початок : № 4 - 12, 2015 ; № 1 - 12, 2016 ; № 1 - 11, 2017 ; № 2 - 3, 2018.)
Суворова П. А я піду до весняного гаю : [вірш] / П. Суворова ; Г. Шелехова (стр.34-35)
Сальвенчук С. Твори Григорія Квітки-Основ'яненка як основа формування лексичної компетентності учнів / С. Сальвенчук ; Г. Клочек (стр.35-40)
Шелехова Г. Урахування компетентнісного підходу до розвитку мовлення старшокласників на уроках української мови / Г. Шелехова ; М. Поцелуйко (стр.40-46)
Клочек Г. Ліна Костенко. "Старесенька, іде по тій дорозі" : текст та його інтерпретація / Г. Клочек ; О. Ходацька (стр.46-47)
Поцелуйко М. Берізка : [вірш] / М. Поцелуйко ; Н. Михайловська-Вільданова (стр.47-48)
Ходацька О. Тарас Шевченко - геній і людина: нове прочитання творів Кобзаря / О. Ходацька ; С. Петренко (стр.48-52. - Закінч. Початок : № 3, 2018.)
Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури : за матеріалами Українського центру оцінювання якості освіти (стр.52-56. - Закінч. Початок : № 3, 2018.)
Михайловська-Вільданова Н. Місто, у якому варто жити : сценарій виховного заходу / Н. Михайловська-Вільданова (стр.56-60)
Петренко С. Літературознавча галактика Володимира Кузьменка / С. Петренко (стр.60-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жила С.
Назва : Літературно-мистецька вітальня як форма вивчення літератури в ЗВО
Місце публікування : Українська мова й література в школах України . - Київ : Педагогічна преса, 2018. - N 4. - С. 28-33 (Шифр У789537/2018/4)
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання
Середня спеціальна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функції віталень--види віталень
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Греб М. . Лінгвокультурознавча компетентність у системі мовної підготовки учнів 10-11 класів профільної школи/ М. Греб (стр.3-5)
Горохова Т. . Дидактичний потенціал настільних ігор SCRABBLE та ALIAS на заняттях з української мови/ Т. Горохова (стр.6-9)
Жила С. . Семінарське заняття як форма вивчення літератури в закладах вищої освіти. Світлій пам’яті Валентини Борисенко присвячено/ С. Жила (стр.10-15)
Пономаренко О. . "До світла", Україно! Суголосність живопису Петра Бевзи з поезією шістдесятників/ О. Пономаренко (стр.16-18)
Городенська К. . Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів/ К. Городенська (стр.19-20. - Продовження)
Нестеренко Н. . Діалектична лексика роману Марії Матіос "Солодка Даруся" як яскравий маркер мови художнього твору/ Н. Нестеренко, А. Костенко (стр.21-24)
Щербина С. . Кольороназви у баладах збірки Дмитра Іванова "Село в терновому вінку"/ С. Щербина (стр.25-30)
Ярмолка К. . Англіцизми в сучасній українськомовній художній прозі/ К. Ярмолка (стр.31-32)
Носенко В. . Єдина Україна/ В. Носенко (стр.32)
Котула А. . порушення норм сучасної української літературної мови в текстах реклами/ А. Котула (стр.33)
Котула А. . Порушення норм сучасної українсчької літературної мови в текстах реклами/ А. Котула (стр.33)
Коробоненко Т. . Джерела української фразеології. Стилістичні засоби фразеології. Ігрові прийоми та практичні завдання до теми "Фразеологія". Українська мова. 10 клас/ Т. Коробоненко (стр.34-36)
Остапченко О. . Квести в текстах, або лінгвістичні пригоди на кожному уроці/ О. Остапченко (стр.37-39)
Яворська С. . Тестування як форма перевірки навчальних досягнень учнів. Складне речення. Типи речень за структурою/ С. Яворська (стр.40-41)
Гончаренко К. . Фразеологія. Укаїнська мова, 6 клас/ К. Гончаренко (стр.42-44)
Кузнєцова О. . Розвиток мовлення. Складання тексту рекламного буклета молодіжного вбрання з використанням прислівників та прислівникових сполук/ О. Кузнєцова (стр.45-46)
Гуйчук Л. . Микола Гоголь і Україна/ Л. Гуйчук (стр.47-50)
Савчук Л. . "Школа добрих вчинків". За творами В. О. Сухомлинського/ Л. Савчук (стр.51-52)
Гудована Н. . Її остання осінь/ Н. Гудована (стр.53-54)
Байло Л. . Книжка Миколи Куделі "Кобзар у моєму житті" - сповідь перед сучасниками. Його життя як подвиг/ Л. Байло (стр.55-61)
Качак Т. . "16 весна" Василя Теремка. Характери юних/ Т. Качак (стр.62-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жила С.
Назва : Семінарське заняття як форма вивчення літератури в закладах вищої освіти. Світлій пам’яті Валентини Борисенко присвячено
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2019. - № 4. - С. 10-15 (Шифр У789537/2019/4)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Методика викладання дисциплін
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація навчання студентів--проблемна бесіда--дискусія--сюжетно-рольові ігри
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2019р.,N 5
Цікаві статті :
Кучеренко І. . Формусвання мовної особистості учня сучасної школи стилістичними засобами словотвору/ І. Кучеренко (стр.3-8)
Жила С. . Читацька прес-конференція за романом Ганни Арсенич-Баран "Муська" в закладах вищої освіти/ С. Жила (стр.9-15)
Городенська К. . Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів/ К. Городенська (стр.16. - Продовж. Початок: 2015, № 4-12; 2016, № 1-12, 2017, №1-12; 2018, № 2-8; 2019, № 4.)
Тютюма Т. . Квест-технологіі як педаггічна інновація для формування синтаксичних умінь у вчителів української мови та літератури/ Т. Тютюма (стр.17-20)
Коваль М. . Метод проектів як інструмекнт упровадження міжпредметної інтеграції на уроках української мови в старших класах/ М. Коваль (стр.21-23)
Поліщук Т. . Тематичні групи неологізмів у сучсній українській мові. На матеріалі газети "Україна молода"/ Т. Поліщук (стр.24-27)
Щока О. . Вивчення фразеології в 10 класі на матеріалі творів Бориса Гринченка/ О. Щока (стр.28-33)
Піскунова Н. . Сучасні підзходи до формування комунікативної компетентності учнів 11 класу філологічного профілю на уроках української мови/ Н. Піскунова (стр.34-35)
Хоменко А. . Місце інформаційних ресурсів у методичній системі роботи вчителя української мови/ А. Хоменко (стр.37-39)
Кравченко О. . Мовний квест/ О. Кравченко (стр.40-41)
Попова Л. . Від слова до тексту: теоретико-практичний аспект використання стилістичних вправ/ Л. Попова (стр.42-44)
Голик О. . Крик болю волелюбної душі. Осмслення минулого і сучасного у творі Т. Г. Шевченка "Чигирине, Чигирине..."/ О. Голик (стр.45-52)
Байло Л. . Ірина Жиленко "Жар-Птиця", "Підкова", "Гном у буфеті". Поетичні роздуми про щастя, добробут. Україська література, 6 клас/ Л. Байло (стр.53-55)
Будугай О. Вчасно сказане слово : [Поезія]/ О. Будугай (стр.55)
Гудована Н. Пробач мені янголе.../ Н. Гудована (стр.56-58)
Будугай О. . Мрія про світле : [вірш]/ О. Будугай (стр.58)
Тихолоз С. . Воїнам АТО присвячується : [поезія]/ С. Тихолоз (стр.59-60. - Пісня про героїв АТО; Я тебе дочекаюсь...; Моя Вкраїна є!; Жадане)
Кача Т. . "Варвари": постколоніальна тема в сучасній підлітковій прозі/ Т. Кача (стр.61-62)
Мойсієнко А. . Сонети/ А. Мойсієнко (стр.53)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жила С.
Назва : Читацька прес-конференція за романом Ганни Арсенич-Баран "Муська" в закладах вищої освіти
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2019. - № 5. - С. 9-15 (Шифр У789537/2019/5)
Предметні рубрики: Літературознавство українське
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацька прес-конференція--авторський задум--аналіз художнього твору
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2019р.,N 6
Цікаві статті :
Шевцова Л. . Електронний підручник на уроках української мови в загальноосвітній школі/ Л. Шевцова (стр.3-6)
Стишов О. . Семантичні модифікації англіцизмів у текстах українських друкованих видань/ О. \Стишов (стр.7-13)
Присяжнюк С. Дитячі оповідання Володимира Винниченка "Федько-Халаминдрик", "Кумедія з Костем": спроба екзистенціального аналізу/ С. Присяжнюк (стр.14-18)
Жила С. . Читацька прес-конференція за романом Ганни Арсенич-Баран "Муська" в закладах вищої освіти/ С. Жила (стр.19-24)
Горденська К. . Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів/ К. Горденська (стр.25-26)
Агневщикова Л. . Застосування інтерактивних технологій навчання на уроках української мови в 10 класі філологічного профілю/ Л. Агневщикова (стр.27-29)
Гусєва В. . Організація проектної діяльності учнів 11 класу філологічного профілю на уроках української мови засобами ІКТ/ В. Гусєва (стр.30-32)
Хоменко Ю. . Засоби вираження експресивності у текстах публіцистичного стилю/ Ю. Хоменко (стр.33-36)
Сидоренко Ю. Аналіз образів-персонажів міфологічного походження в процесі вивчення літературного твору в школі (9-11 класи)/ Ю. Сидоренко (стр.37-40)
Георгіце І. . Інтерактивне навчання як засіб підвищення ефективності навчального процесу на заняттях з української літератури/ І. Георгіце, Н. Бабух (стр.41-43)
Доля Л. Поема про сучасного вчителя. Матеріали для проведення творчої майстерні/ Л. Доля (стр.44-46)
Дробот Н. . Дидактичні матеріали до теми "Складне речення" за "листами до сина" Василя Сухомлинського/ Н. Дробот (стр.47-49)
Голик О. . Шлях знаходить той, хто шукає/ О. Голик (стр.50-52)
Кравченко О. . Психологічна новела "Intermezzo" жанровими ознаками "поезії у прозі". Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги. Символічні образи. Поетика імпресіонізму/ О. Кравченко (стр.53-60)
Левітас Ф. Вадим Крищенко. Історичний портрет сучасності/ Ф. Левітас (стр.61-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жила С.
Назва : Читацька прес-конференція за романом Ганни Арсенич-Баран "Муська" в закладах вищої освіти
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2019. - № 6. - С. 19-24 (Шифр У789537/2019/6)
Предметні рубрики: Літературознавство українське-- Жанри
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): роман у новелах
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2019р.,N 9
Цікаві статті :
Горошкіна О. . Психологічні засади формування ключових і предметної компетентностей учнів ліцею на уроках української мови/ О. Горошкіна (стр.3-5)
Семеног О. . Термінологічна культура фахівця в об’єктиві укранського лінгводидактичного дискурсу/ О. Семеног (стр.6-11)
Жила С. "Тіні забутих предків" - повістевий шедевр Михайла Коцюбинського/ С. Жила (стр.12-17)
Стефанович Т. . Серія тестових завдань з теорії літератури для 7класу/ Т. Стефанович (стр.18-19)
Сокур А. . Поезія художньої прози Василя Симоненка/ А. Сокур (стр.20-22)
Попова Л. . Текст, як засіб фомування ключових компетентностей учнів 10-11 класів на уроках української мови/ Л. Попова (стр.23-25)
Відмиш Л. . Комплексні завдання для вивчення української мови. 5 клас/ Л. Відмиш (стр.26-30)
Захарченко О. . Приниципи суб’єктивно-об’єктивних стосунків у формуванні особистісної обдарованості/ О. Захарченко (стр.31-32)
Голик О. . "Коли б усі одурені прозріли...". В. Симоненко. "Казка про дурила" - оригінальний твір про долю українського народу в умовах тоталітарного режиму/ О. Голик (стр.33-36)
Буряк Т. . Людина красна не словами, а добрими ділами. Пряма мова. Діалог/ Т. Буряк (стр.37-38)
Савка О. . Богдан-Ігор Антонович. Життєвий і творчий шлях/ О. Савка (стр.39-42)
Сухомлинська Л. . Гортаючи сторінки творів В. О. Сухомлинського. Як любити дітей/ Л. Сухомлинська (стр.43-50)
Дідук М. Відвриваємо нові сторінки історії української літератури. Павло Маляр/ М. Дідук (стр.51-54)
Качак Т. . "Дівчина з міста" Олени Рижко: про що не розкаже Гугл/ Т. Качак (стр.55-57)
Колісник Л. . Обпалений добротою В. О. Сухомлинський - поборник гуманістичних ідей у вихованні/ Л. Колісник (стр.58-59)
Бібікова О. . Творчість Любові Баранової. Слова в нашому житті. Українська літкратура, 5 клас/ О. Бібікова (стр.60-61)
Мойсієнко А. . Сонети : [поезія]/ А. Мойсієнко (стр.62)
Гревцева Т. . Професійний розвиток учителя - неперервний/ Т. Гревцева (стр.53)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жила С.
Назва : "Тіні забутих предків" - повістевий шедевр Михайла Коцюбинського
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2019. - № 9. - С. 12-17 (Шифр У789537/2019/9)
Предметні рубрики: Літературознавство українське
Українська література-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модернізм--імпресіонізм--неонатуралізм
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2019р.,N 10
Цікаві статті :
Хом’як І. . Компетентнісний підхід до навчання синтаксису в умовах нової української школи/ І. Хом’як (стр.3-6)
Жила С. Рецепція "Енеїди" Івана Котляревського: інтерпретація Валерія Шевчука/ С. Жила (стр.7-10)
Даценко М. . Хмари в небі не танцюють : [сучасна поезія]/ М. Даценко (стр.10)
Бондаренко Ю. . Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: вищий рівень застосування/ Ю. Бондаренко (стр.11-15)
Грицай Я. . Змістова наповненість особових займенників у збірці "Річка Геракліда" Л. Костенко/ Я. Грицай (стр.16-17)
Стефанович Т. . Серія тестових завдань з теорії літератури для 7 класу/ Т. Стефанович (стр.18-22)
Відмиш В. В. Комплексні завдання для вивчення української мови. Українська мова, 5 клас/ В. В. Відмиш, В. Батечко, Н. Пазій (стр.23-24)
Ярошенко Т. . Євген Гуцало. Про письменника. Турбота про світ природи - неодмінна риса гумманої, гідної поведінки особистості (за оповіданням "Лось"). Українська література, 5 клас/ Т. Ярошенко, О. Сліденко (стр.25-27)
Іванцова Т. . Г. Тютюнник "Климко". Морально-етичні уроки доброти, чуйності, милосердя, турботи про рідних. Українська література, 7 клас/ Т. Іванцова (стр.28-30)
Голик О. . Фрески про любов, або Велика драма війни. О. Гончар. "Модри Камень"/ О. Голик (стр.31-34)
Нешкреба А. . Дидактичний матеріал за творами В. О. Сухомлинського/ А. Нешкреба (стр.35-36)
Яценко Л. . Дидактичний матеріал з теми "Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого. Звертання, вставні слова, однорідні члени речення в простому реченні" (за творами Василя Сухомлинського). Українська мова, 6 клас/ Л. Яценко (стр.37-40)
Ярошенко Т. . Анатолій Бортняк. Життєвий і творчий шлях. Українська література, 9 клас/ Т. Ярошенко, Л. Зонік (стр.41-45)
Тихолоз С. . Роздуми вчителя/ С. Тихолоз (стр.46-51)
Качак Т. . "Самійло" Ярослава Яріша: репрезентація традиції історичної прози для юних читачів/ Т. Качак (стр.52-54)
Брацкі А. Українська мова в українській школі на початку ХХІ століття: соціолінгвістичні нариси/ А. Брацкі (стр.55-56)
Нежива Л. . Літературно-мистецьке свято "Енеїда". Фест як інтегрована форма позакласної роботи в школі/ Л. Нежива (стр.57-61)
Диба І. Мова - спадок віків : [поезія]/ І. Диба (стр.62)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жила С.
Назва : Рецепція "Енеїди" Івана Котляревського: інтерпретація Валерія Шевчука
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2019. - № 10. - С. 7-10 (Шифр У789537/2019/10)
Предметні рубрики: Літературознавство українське-- Літературознавці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерпретація твору--модель рецепції --шифри "енеїди"
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2019р.,N 11
Цікаві статті :
Горошкіна О. . Соціокультурний вимір навчання української мови як іноземної/ О. Горошкіна (стр.3-7)
Бондаренко Ю. . Словесно-образний аналіз літературного твору в закладі загальної середньої освіти: вищий рівень застосування/ Ю. Бондаренко (стр.8-12)
Жила С. . Любовні маски Пантелеймона Куліша за твором В. Домонтовича "Романи Куліша" / С. Жила (стр.13-18)
Стефанович Т. . Серія тестових завдань з теорії літератури для 7 класу/ Т. Стефанович (стр.19-20)
Комплексні завдання для вивчення української мови. Українська література, 5 клас (стр.21-22)
Золотухіна А. . Боротьба до останнього/ А. Золотухіна (стр.22)
Александова В. . Пишемо все про осінь/ В. Александова (стр.23-25)
Грицай Л. . Числівник як один із засобів інтимізації поетичної мови Ліни Костенко/ Л. Грицай (стр.26-27)
Маринчук І. . Формування в сучасних учнів рис високоморальної особистості під час вивчення Роману Багряного "Тигролови"/ І. Маринчук (стр.28-29)
Фещак В. . Форми дієслова (загальне ознайомлення)/ В. Фещак (стр.30-33)
Артеменко Л. . Дієприслівники доконаного і недоконаного виду, їх творення/ Л. Артеменко (стр.34-37)
Голик О. . Світле вітання життю. Творчість Євгена Плужника. Українська література, 11 клас/ О. Голик (стр.38-41)
Вовченко О. . Узагальнення творчого досвіду та методичні рекомендації щодо впровадження технологій особистісно зорієнтованого навчання. Підсумковий урок з теми: "Пряма мова. Діалог". Українська мова, 5 клас/ О. Вовченко (стр.42-44)
Яценко Л. . Дидактичний матеріал з теми "Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово" : за творами Василя Сухомлинського. Українська мова, 5 клас./ Л. Яценко (стр.45-48)
Дідик С. . Дидактичні матеріали з теми "Морфологія" за творчою спадщиною Василя Сухомлинського. Українська мова, 6 клас/ С. Дідик (стр.49-51)
Зіноватна С. . Шкільна літературна кав’ярня або ж: деякі секрети "Літературної кухні"/ С. Зіноватна (стр.52-53)
Сухіна Н. . Література рідного краю як засіб формування критичного мислення учнів. На матеріалі творчого доробку Анатолія Греса/ Н. Сухіна (стр.54-58)
Качак Т. . Відверто про почуття у повісті Марії Морозенко "Я закохалася"/ Т. Качак (стр.59-50)
Дворецька В. Говорімо українською! : [поезія]/ В. Дворецька (стр.63)
Світ хдожнього слова Тетяни Череп-Пероганич (стр.61-62)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жила С.
Назва : Любовні маски Пантелеймона Куліша за твором В. Домонтовича "Романи Куліша"
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2019. - № 11. - С. 13-18 (Шифр У789537/2019/11)
Предметні рубрики: Літературознавство українське-- Персоналії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екзистенційна сутність--формула кохання--творчість
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2020р.,N 1/2
Цікаві статті :
Кучеренко І. . Формування дискурсивного мовлення особистості засобами технології розвитку критичного мислення/ І. Кучеренко (стр.4-12)
Жила С. . Семінарське заняття в ЗВО за романом Володимира Яворівського "У мене вечеряв Ісус"/ С. Жила (стр.13-21)
Анікалова В. . Функціонування лексико-симантичних полів у романі Володимира Винниченка "Записки кирпатого Мефістотеля"/ В. Анікалова (стр.22-27)
Шекетера О. . Методичні рекомендації щодо впровадження комунікативно-прагматичного підходу на уроках української мови у 8 класі/ О. Шекетера (стр.28-30)
Живолуп Р. . Дискурс і текст: термінологічна проблема чи взаємодоповнювальні лігвістичні категорії?/ Р. Живолуп (стр.31-35)
Набок-Бабенко Ю. . Розвиток емоційного інтелекту на мовному матеріалі сучасних українських пісень/ Ю. Набок-Бабенко (стр.36-40)
Городенська К. . Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з наскладніших уживань та проблемного правопису слів/ К. Городенська (стр.41-42)
Деркач О. . Розвиток творчого мислення крізь призму написання вільного есе/ О. Деркач (стр.43-44)
Коробенко Т. . Марина Павленко "Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських"/ Т. Коробенко (стр.45-48)
Слоньовська О. . Цикл уроків за творчістю Василя Симоненка. Урок 1. Василь Андрійович Симоненко: шлях метеора/ О. Слоньовська (стр.49-56)
Голик О. . Почуття, навіяні музикою : до 125-річчя від дня народження М. Т. Рильського/ О. Голик, Т. Голик (стр.57-59)
Білотіл А. . Використання прислів’їв та приказок на уроках математики при вивчені функцій, величин та дробів/ А. Білотіл (стр.80-81)
Родічкіна М. . Просте ускладнене речення. Українська мова, 11 клас/ М. Родічкіна (стр.63-64)
Тушинська М. . Звертання. Розділові знаки при звертанні. Використання звертань у мовленні. Українська мова, 8 клас/ М. Тушинська (стр.65-67)
Грицай Л. І. франко. Багатогранність громадської і творчої діяльності. Вплив І. Франка на культурне й політичне життя в Україні/ Л. Грицай (стр.68-73)
Голик О. . О. Кобилянська "Фантазія-експромт". Становлення особистості, цілеспрямованої й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму/ О. Голик (стр.74-76)
Галамай О. . Народжені "Відлигою": корінь і крона шістдесятництва. Бінарний урок: українська література та історія, 11 клас/ О. Галамай ; 77-81
Кашуба Є. . Методичні родзинки у праці В. О. Схомлинського "Як любити дітей"/ Є. Кашуба (стр.82-83)
Кравченко О. . "Це край, де я родилась і живу..." (Історія міста Сновська)/ О. Кравченко (стр.84-89)
Караман С. . ХІІ Грінченські читання/ С. Караман (стр.90-91)
Зборовський А. . Учителька-пенсіонерка видала спогади мами про родину письменника Михайла Коцюбинського/ А. Зборовський (стр.92-93)
Дворецька В. . Україна і я; Любімо рідну мову; Слава Слову; Моєї творчості основа : [сучасна поезія]/ В. Дворецька (стр.95)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жила С.
Назва : Семінарське заняття в ЗВО за романом Володимира Яворівського "У мене вечеряв Ісус"
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2020. - № 1/2. - С. 13-21 (Шифр У789537/2020/1/2)
Предметні рубрики: Літературознавство українське
Вища освіта-- Методика викладання дисциплін
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українськоцентричний роман--концепція образу--семінарське заняття
Знайти схожі

 1-20    21-36