Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Яцишина, Л.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.
Шифр: М3/2018/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 2
Содержание:
Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала. - С.4-7
Мельник, Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Т. Мельник. - С.8-25
Ангелова, С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство / С. Ангелова. - С.26-31
Лилик, І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / І. Лилик. - С.32-35
Романовская, А. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? / А. Романовская. - С.36-45
Зозульов, О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку / О. Зозульов. - С.46-54
Яцишина, Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння / Л. Яцишина. - С.55-62
Зубковський, Ю. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України / Ю. Зубковський. - С.63-68
Лук'янихін, В. Формування ефективних комунікацій у системі "університет студент роботодавець" через призму дуальної освіти / В. Лук'янихін. - С.69-71
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Яцишина, Л.
    Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння [Текст] / Л. Яцишина // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 55-62

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
технології -- пивоваріння -- формування -- розвиток
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: М3/2018/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 6
Содержание:
Яцишина, Л. Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку / Л. Яцишина, Шевченко І. - С.4-10
Маркетинг в искусстве или как измерить творчество?. - С.11-21
Марр, Б. Найбільші помилки та пастки бенчмаркінгу, яких необхідно уникати / Б. Марр. - С.22-24
Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) в Україні провела пілотне дослідження. - С.25-32
Споживчі настрої в Україні. грудень 2018: індекс склав 62, 2. - С.33-34
Рясних, Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства / Є. Рясних, О. Савченко. - С.35-44
Савицька, Н. Контент-маркетинг: стратегія і тактика / Н. Савицька, В. Михайлова. - С.45-51
Зозульов, О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі / О. Зозульов, К. Афанасьєва. - С.52-65
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Яцишина, Л.
    Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку [Текст] / Л. Яцишина, Шевченко І. // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 4-10

Рубрики: Засоби масової інформації--Україна

   Реклама--Маркетинг


фывфывфыв:
МЕДІАРИНОК -- ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Доп.точки доступа:
Шевченко І.

Свободных экз. нет

Найти похожие