Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Шинкаренко, Н.$<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
Сигли бібліотек за посиланням
1.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: М3/2017/5/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2017г. № 5/6
Содержание:
Лилик, І. Першочергові завдання ГО "Українська асоціація маркетингу": пріоритети 2018 року / І. Лилик. - С.4-15
Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 : експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції. - С.16-21
Штепа, А. От слайда к слову или как выступить єффективно / А. Штепа ; Рітсон Марк; Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.22-25
Відео-маркетинг: путівник для початківця. - С.26-29
Марк, Рітсон. RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років / Рітсон Марк ; Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.30-32
Шинкаренко, Н. Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій / Н. Шинкаренко ; Т. Решетилова. - С.33-37
В борьбе за Украину без сексизма. - С.38-41
5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году. - С.42-44
Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3. - С.45-46
Дадо, Я. Маркетинг управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі / Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.47-55
Решетилова, Т. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара / Т. Решетилова. - С.56-63
Зозульов, О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє / О. Зозульов. - С.64-72
Перевозова, І. Мотиватори праці менеджмерів / І. Перевозова, І. Попадинець. - С.73-78
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Шинкаренко, Н.
    Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій [Текст] / Н. Шинкаренко; Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 33-37

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- інтернет -- масштаб виставки -- персоналізація -- контакти
Свободных экз. нет

Найти похожие