Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Шевченко І.$<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Скупейко, Л.
    Тарас Шевченко у сприйнятті Лесі Українки: грані пізнання [Текстььь] / Л. Скупейко // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) : Викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - 2018. - № 2. - 21-24. - Бібліогр.: С. 24

Рубрики: Літературознавство українське--Персоналії

фывфывфыв:
ХУДОЖНІЙ світогляд
Доп.точки доступа:
Шевченко І. \о нем\
Українка Л. \о ней\

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.
Шифр: Д1/2018/151
   Газета

День [Текстььь]. - Київ, 2017 - . - Выходит ежедневно
2018г. № 151
Содержание:
Пушкарук, Н. Це ще не крапка... / Н. Пушкарук. - С.3
Які шанси для нових сил?. - С.4-5
Кравчук, Л. Драматургія здобуття незалежності / Л. Кравчук. - С.8-9
Шевченко І. Україна в театрі Європи / Шевченко І. - С.11
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.


    Шевченко І.
    Україна в театрі Європи [Текст] / Шевченко І. // День. - 2018. - № 151. - С. 11

Рубрики: Музеї історичні

   Україна
фывфывфыв:
гравюри -- музей гетьманства
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.
Шифр: М3/2018/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 6
Содержание:
Яцишина, Л. Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку / Л. Яцишина, Шевченко І. - С.4-10
Маркетинг в искусстве или как измерить творчество?. - С.11-21
Марр, Б. Найбільші помилки та пастки бенчмаркінгу, яких необхідно уникати / Б. Марр. - С.22-24
Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) в Україні провела пілотне дослідження. - С.25-32
Споживчі настрої в Україні. грудень 2018: індекс склав 62, 2. - С.33-34
Рясних, Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства / Є. Рясних, О. Савченко. - С.35-44
Савицька, Н. Контент-маркетинг: стратегія і тактика / Н. Савицька, В. Михайлова. - С.45-51
Зозульов, О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі / О. Зозульов, К. Афанасьєва. - С.52-65
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.


    Яцишина, Л.
    Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку [Текст] / Л. Яцишина, Шевченко І. // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 4-10

Рубрики: Засоби масової інформації--Україна

   Реклама--Маркетинг


фывфывфыв:
МЕДІАРИНОК -- ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Доп.точки доступа:
Шевченко І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Антонюк, Т.
    Візантолог, українознавець, славіст Ігор Шевченко (1922-2009): з нагоди виставки в Національній бібліотеці України імені В. І. Вернадського, присвяченої 100-річчю від дня народження [Текст] / Т. Антонюк, О. Дзира, В. Антонова // Бібліотечний вісник : науково-теоретичний та практичний. - 2022. - № 1. - С. 64-80

Рубрики: Бібліотечна справа--Виставки

   Історики українські


   Бібліотеки національні--Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського


фывфывфыв:
професор -- вчений -- візантологія -- українознавство -- славістика -- зарубіжна україніка -- книжкова виставка
Доп.точки доступа:
Дзира, О.
Антонова, В.
Шевченко І. \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие