Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Сєвонькаєва, О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
Сигли бібліотек за посиланням
1.
Шифр: М3/2019/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2019г. № 2
Содержание:
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-23
Гладунов, О. Методика визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтенгування брендів вапняної галузі України / О. Гладунов. - С.24-27
Перевозова, І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця / І. Перевозова. - С.40-44
Сєвонькаєва, О. Сучасні технології маркетигових комунікацій / О. Сєвонькаєва. - С.45-50
Попригіна, Л. Особливості мерчандайзингу ХХІ століття та його роль в управлінні продажами / Л. Попригіна. - С.55-58
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Сєвонькаєва, О.
    Сучасні технології маркетигових комунікацій [Текст] / О. Сєвонькаєва // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 45-50

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
тренди маркетинга -- 2019 р. -- інтернет-маркетинг -- інтернет-простір
Свободных экз. нет

Найти похожие