Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Салата, Г. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.
Шифр: Б13/2019/3
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текстььь] : науковий журнал. - Київ, 2004 - . - Выходит ежеквартально
2019г. № 3
Содержание:
Добко, Т. В. Покажчики змісту українських часописів - складова національної бібліографії України / Т. В. Добко, В. А. Шкаріна. - С.6-14
Соколов, В. Ю. Розвиток діяльності центральних губернських бібліотек в Україні у 1920-х рр. у контексті еволюції провідних публічних бібліотек губернських міст / В. Ю. Соколов. - С.15-26
Комова, М. В. Класифікаційна схема як відображення соціально-комунікаційної природи феномена документа / М. В. Комова. - С.27-35
Ковальська, Л. А. Організаційно-розпорядча документація як документальне джерело Другої світової війним / Л. А. Ковальська. - С.36-43
Палєха, Ю. І. Культура пошуку та опрацювання інформації як складник інформаційної культури організації / Ю. І. Палєха. - С.54-61
Засанська, С. В. Передумови створення автоматизованої інформаційної системи організації та проведення наукової і науково-технічної експертизи в Україні / С. В. Засанська. - С.62-68
Панькевич, О. О. Професійна культура майбутнього журналіста: аксіологічний аспект / О. О. Панькевич. - С.69-74
Філіпова, Л. Я. Роль комп’ютерної етики в формуванні інформаційної культури користувачів комп’ютерно-мережевого середовища (за книгою американського етика Дебори Джонсон) / Л. Я. Філіпова. - С.75-79
Салата, Г. В. Культура і комунікація: як культура впливає на сприйняття інформації / Г. В. Салата, Н. А. Бачинська. - С.80-87
Осаула, В. О. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання / В. О. Осаула. - С.88-92
Каракоз, О. О. Традиційна книга - феномен сучасного соціокультурного простору / О. О. Каракоз. - С.93-100
Антонович, В. С. Діяльність бібліотек по інформаційно-комунікаційному забезпеченню готельно-ресторанної сфери у зарубіжних країнах / В. С. Антонович. - С.101-106
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Салата, Г. В.
    Культура і комунікація: як культура впливає на сприйняття інформації [Текст] / Г. В. Салата, Н. А. Бачинська // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 80-87

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

   Культура масова


фывфывфыв:
інформація -- ментальні моделі -- фільтри упереджень
Доп.точки доступа:
Бачинська, Н. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: Б13/2022/1
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текстььь] : науковий журнал. - Київ, 2004 - . - Выходит ежеквартально
2022г. № 1
Содержание:
Салата, Г. В. Стратегії розвитку бібліотечної справи в Україні / Г. В. Салата. - С.7-13
Татарчук, Л. М. Інформаційно-комп'ютерні технології як чинник трасформації бібліотечно-інформаційної діяльності Національної наукової сільськогосподарської бібліотеки НААН / Л. М. Татарчук, І. С. Бородай. - С.13-19
Бутко, Л. В. Соціокультурна діяльність бібліотеки в умовах її цифровізації / Л. В. Бутко, Д. П. Василенко, В. І. Саранча. - С.19-26
Денбновецький, С. О. Цифрова трансформація українських бібліотек в умовах глобалізаційних перетворень / С. О. Денбновецький. - С.26-33
Кириленко, О. Г. Когнітивні концепти побудови веб-порталу «Українське документознавство» / О. Г. Кириленко, М. ЗбанацькаО., В. В. Добровольська. - С.34-42
Філіпова, Л. Я. Системи бізнес-аналітики: сучасні тенденції розвитку / Л. Я. Філіпова. - С.43-48
Варенко, В. М. Системні методи в аналітиці: практика і проблеми вибору / В. М. Варенко. - С.48-54
Чепелюк, Ю. В. Методи аналітико-прогностичних досліджень дипломатичних представництв / Ю. В. Чепелюк. - С.55-61
Василенко, В. Ю. Особливості використання технологій Web 2.0 як основного інструменту іміджевих соціокомунікаційних технологій ЗВО / В. Ю. Василенко. - С.62-71
Осаула, В. О. Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження / В. О. Осаула. - С.72-79
Комова, М. В. Темпоральність термінографії з природничих наук / М. В. Комова, Д. І. Прімакова. - С.80-90
Зіменко, О. Є. Феномен інформаційного впливу у науковому середовищі: теорії, дефініції / О. Є. Зіменко. - С.90-97
Палеха, Ю. І. Культура eлeктронного видання / Ю. І. Палеха, В. С. Садовенко. - С.98-105
Сисова, Ю. В. Краудфандинг як ефективна форма фандрайзингу: перспективи для бібліотек / Ю. В. Сисова. - С.106-110
Гуменчук, А. В. Система вищої бібліотечної освіти в США: традиції та новації / А. В. Гуменчук. - С.111-117
Сидоренко, Т. В. Дистанційне навчання: погляд студентів і викладачів / Т. В. Сидоренко, А. І. Сидоренко. - С.118-125
Збанацька, О. М. Професійне життя на бібліотечній ниві / О. М. Збанацька, В. В. Добровольська. - С.126-129
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Салата, Г. В.
    Стратегії розвитку бібліотечної справи в Україні [Текст] / Г. В. Салата // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 7-13

Рубрики: Бібліотекознавство

   Бібліотечна справа--Інноваційна діяльність


фывфывфыв:
трансформація -- інформатизація -- оптимізація загальнодоступних бібліотек -- скорочення бібліотечної мережі -- модернізація -- кадрові ресурси -- бібліотечна освіта
Свободных экз. нет

Найти похожие