Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (1)Документи про Рівненщину (33)Рівненщина: Минуле і сьогодення (17)Історична Волинь (13)Газета “Червоний прапор” (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Мельник, Н.$<.>)
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 28
Сигли бібліотек за посиланням
1.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: В1235/2017/3
   Журнал

Вісник Київського інституту бізнесу та технологій [Текстььь]. - Київ, 2004 -
2017г. № 3
Содержание:
Арешонков, В. В. Юридична психологія" як складова підготовки фахівців психологів / В. В. Арешонков. - С.3-7
Бреусенко-Кузнецов, А. А. Монодуалистическая теория личности Н. Я. Грота / А. А. Бреусенко-Кузнецов. - С.7-11
Вострова, О. Ю. Таксономія гідності особистості / О. Ю. Вострова. - С.11-18
Гридковець, Л. М. Детермінанти сімейно-родинної структури як система впливу на характер життєдіяльності особистості / Л. М. Гридковець. - С.19-24
Дмитрієва, С. М. Особливості соціальної ситуації розвитку неповнолітніх злочинців / С. М. Дмитрієва, О. В. Степанчук. - С.25-29
Дубравська, Н. М. Професійна підготовка майбутніх підприємців: теоретичний аспект / Н. М. Дубравська. - С.29-35
Євдокимова, Д. О. Проблема кризи дітей третього року життя у віковій психології / Д. О. Євдокимова, Л. П. Шкребтієнко. - С.35-39
Казьмерчук, А. В. Конфліктологічна культура майбутніх економістів / А. В. Казьмерчук. - С.39-42
Кузнецова, О. Ю. Теоретичний аналіз проблеми дитячих страхів у дошкільному віці / О. Ю. Кузнецова, Л. П. Шкребтієнко. - С.43-46
Левченко, В. В. Особливості професійного розвитку особистості в ситуації невизначеності / В. В. Левченко. - С.47-50
Максимець, С. М. Роль міжособових комунікацій у попередженні конфліктів в організації / С. М. Максимець. - С.50-54
Мельник, Н. Ю. Доверительный статус студентов в межличностных отношениях в образовательном пространстве высшего учебного заведения / Н. Ю. Мельник. - С.54-58
Миценко, Д. В. Застосування методів проеків у навчально-виховному процесі вищої школи / Д. В. Миценко. - С.59-62
Можаровська, Т. В. Вивчення домінантності суб'єктивного ставлення до природи підлітків з деструктивних сімей / Т. В. Можаровська. - С.63-68
Петровська, О. В. Основні проблеми та особливості психічного розвитку дітей з раннім дитячим аутизмом (РДА) / О. В. Петровська, Л. П. Шкребтієнко. - С.68-73
Тарасова, Ю. В. Особливості викладання біологічних дисциплін у фаховій підготовці майбутніх психологів / Ю. В. Тарасова. - С.73-77
Ткач, Т. Теоретичний аспект проблеми психологічних змін, зумовлених віком / Т. Ткач. - С.78-82
Храпачевська, В. О. Психологічні особливості розвитку уяви дошкільника / В. О. Храпачевська, Л. П. Шкребтієнко. - С.83-87
Шкребтієнко, Л. П. Сутнісно-змістові показники патріотичного виховання дошкільників засобами художньої літератури / Л. П. Шкребтієнко. - С.87-91
Яцюк, М. В. Вплив бойового стресу на психоемоційне благополуччя військовослужбовця / М. В. Яцюк. - С.91-96
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Мельник, Н. Ю.
    Доверительный статус студентов в межличностных отношениях в образовательном пространстве высшего учебного заведения [Текст] / Н. Ю. Мельник // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2017. - №3. - С. 54-58

Рубрики: Психологія соціальна--Спілкування соціальне

фывфывфыв:
довіра -- відносини довірчі -- довіра міжособистісна -- статус довірчий
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: К044896/2018/9
   Газета

Краєзнавство. Географія. Туризм. [Текстььь]. - К., 1996 - . - Выходит еженедельно
2018г. № 9
Содержание:
Сташко, Ж. Міжпредметні зв’язки у вивченні географії : формування картини світу / Ж. Сташко. - С.4-9
Гонтарук, К. Північний Льодовитий океан : навчаємось за фільмами й книгами, 7-й клас / К. Гонтарук, Н. Мельник. - С.10-14
Шуліка, К. Релігійний склад населення України та світу : 8-й клас / К. Шуліка. - С.15-20
Шевченко, Т. Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров’я : третинний сектор економіки, 9-й клас / Т. Шевченко. - С.21-25
Шевченко, Т. Фінансові послуги. Комп’ютерне програмування : третинний сектор економіки, 9-й клас / Т. Шевченко. - С.26-27
Євтушенко, О. Формування природничої компетентності учнів : компетентнісні завдання / О. Євтушенко. - С.28-32
Шипко, Н. Географія як профільний предмет : тестові завдання з географії 10-11-ті класи / Н. Шипко. - С.33-41. - Продовж. Початок : № 8, 2018
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Гонтарук, К.
    Північний Льодовитий океан : навчаємось за фільмами й книгами, 7-й клас [Текст] / К. Гонтарук, Н. Мельник // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2018. - № 9. - С. 10-14

Рубрики: Географія--Методика викладання

   Північний Льодовитий, океан
фывфывфыв:
уроки
Доп.точки доступа:
Мельник, Н.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: П21/2018/17/18
   Газета

Психолог [Текстььь] : всеукраїнська газета для вчителів. - К, 2001 - . - Выходит еженедельно
2018г. № 17/18
Содержание:
Актуальні питання освітнього життя : у гостях в адвоката Івана Лібермана. - С.4-9
Мельник, Н. Молодому педагогу : заняття з елементами тренінгу / Н. Мельник ; О. Яровець; Г. Удачина; Д. Умніхіна; К. Бєляєва; О. Тимченко; М. Булах; О. Краснік; Л. Калина. - С.10-21
Яровець, О. Робота вчителя в 5 класі : психологічні аспекти роботи вчителя / О. Яровець ; Г. Удачина; Д. Умніхіна; К. Бєляєва; О. Тимченко; М. Булах; О. Краснік; Л. Калина. - С.22-29
Удачина, Г. Психологічний клімат у колективі : гра-роздум для педагогів / Г. Удачина ; Д. Умніхіна; К. Бєляєва; О. Тимченко; М. Булах; О. Краснік; Л. Калина. - С.30-33
Умніхіна, Д. Солодке життя : згуртування колективу / Д. Умніхіна ; К. Бєляєва; О. Тимченко; М. Булах; О. Краснік; Л. Калина. - С.34-37
Бєляєва, К. Профілактика конфліктів : впив практичного психолога на їх вирішення / К. Бєляєва ; О. Тимченко; М. Булах; О. Краснік; Л. Калина. - С.38-51
Тимченко, О. Єдина освітня команда : заняття з елементами тренінгу / О. Тимченко ; М. Булах; О. Краснік; Л. Калина. - С.52-65
Булах, М. Кроки до взаєморозуміння : практичне заняття для підлітків / М. Булах ; О. Краснік; Л. Калина. - С.66-69
Краснік, О. Життя неіснуючих тварин : психологічна гра для підлітків / О. Краснік ; Л. Калина. - С.70-77
Калина, Л. Діти з порушеннями психофізичного розвитку : корекційно-розвивальні заняття з дітьми (6-8 років) / Л. Калина. - С.78-95
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Мельник, Н.
    Молодому педагогу : заняття з елементами тренінгу [Текст] / Н. Мельник // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №17/18. - С. 10-21

Рубрики: Психологія педагогічна

   Психологія практична


фывфывфыв:
педагогічна адаптація -- професійна діяльність -- молоді спеціалісти
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: Р6/2019/3
   Журнал

Початкова школа [Текстььь] : науково-методичний журнал. - К., 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2019г. № 3
Содержание:
Мельник, Н. Науково-методичний супровід учителів початкової школи, які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти / Н. Мельник. - С.1-3
Іщенко, О. Підручники для Нової української школи - помічники вчителя у формуванні критичного мислення учнів молодших класів / О. Іщенко. - С.4-7
Прищепа, О. Післябуквенний період - важливий перехід до навчання української мови в 2 класі / О. Прищепа. - С.8-11
Єгупова, В. Урок української мови з інтегративно-діяльнісним підходом за педагогічною технологією "Росток" у 2 класі / В. Єгупова. - С.12-13
Діхтяренко, Л. Урок літературного читання у 2 класі з використанням технологій критичного мислення / Л. Діхтяренко. - С.14-18
Генатуліна, С. Інтелектуальні завдання для учнів початкових класів за творами Тараса Шевченка / С. Генатуліна. - С.18-20
Хмилко, С. Інтегрований урок у 4 класі ("Я у світі", математика, логіка) / С. Хмилко. - С.21-24
Якименко, С. Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі співучителювання / С. Якименко, В. Вовк, К. Мацур. - С.25-30
Пилипів, О. Бінарний урок-подорож з природознавства і трудового навчання у 3 класі / О. Пилипів, О. Лазорко. - С.31-35
Чернігова, О. Додавання і віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка (Урок-гра "Що? Де? Коли?") / О. Чернігова. - С.36-37
Рак, Л. Птахи - наші друзі (Виховна година у 2 класі) / Л. Рак. - С.38-40
Чадукова, О. Калейдоскоп екологічнимх проектів / О. Чадукова. - С.41-42
Купцова, Л. Інтерактивні методи навчання у сучасній початковій школі: науково-практичний семінар для вчителів початкових класів / Л. Купцова. - С.43-47
Голибард, Є. Людські вади і чесноти в асортименті / Є. Голибард. - С.48-49
Пахальчук, Н. Використання ботмерівської гімнастики в роботі з молодшими школярами / Н. Пахальчук. - С.50-53
Охрімчук, Р. Як виховують дітей в американських сім’ях / Р. Охрімчук. - С.54-56
Борис, О. Лесиними стежками / О. Борис, Л. Остапова. - С.57-59
Крат, Л. Великодня пригода писанки (Лялькова вистава) / Л. Крат. - С.59-60
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Мельник, Н.
    Науково-методичний супровід учителів початкової школи, які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти [Текстььь] / Н. Мельник // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 1-3 . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Дидактика--Навчальні плани і програми

фывфывфыв:
аналіз проблеми
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
Шифр: Н14/2018/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2018г. № 3
Содержание:
Андрощук, І. Умови забезпечення професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту польських університетів / І. Андрощук. - С.3-7
Толмачова, І. Благодійництво в педагогіці: напрямок чи парадигма? / І. Толмачова. - С.10-16
Кіян, О. Творча компетентність педагога в рамках реалізації концепції "Нова українська школа" / О. Кіян. - С.17-20
Мельник, Н. Сучасні тенденції щодо ролі методичних служб в удосконаленні професійної компетентності педагогічних працівників / Н. Мельник. - С.21-25
Москалець, М. Розвиток професійних компетентностей учителів в умовах реформування української школи в системі післядипломної педагогічної освіти / М. Москалець, В. Швидун. - С.25-29
Толочко, С. Модернізація компетентнісного підходу в системі післядипломної педагогічної освіти України для сталого розвитку / С. Толочко. - С.29-36
Дем’янюк, В. Професійно-ціннісна підготовка майбутніх фахівців у контексті модернізації вищої освіти в Україні / В. Дем’янюк. - С.36-39
Кристопчук, Т. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти / Т. Кристопчук. - С.40-43
Носенко, Ю. Технологія підтримки персоніфікованого навчального середовища / Ю. Носенко, М. Шишкіна. - С.44-50
Павлова, Н. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі професійної підготовки / Н. Павлова. - С.50-55
Савченко, В. Модернізація процесу навчання завдяки застосуванню інтерактивних освітніх технологій / В. Савченко. - С.55-57
Кожушкіна, Т. Встановлення взаємозв’язків культури міжособистісної взаємодії із сучасними галузями знань / Т. Кожушкіна. - С.58-61
Воробйова, Л. Мовна особистість школярів: формування в системі Малої академії наук / Л. Воробйова, Т. Сергіюк. - С.62-65
Бондар, І. Креативні завдання як засіб формування компетентностей старшокласників на уроках всесвітньої історії / І. Бондар. - С.66-69
Белешко, Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Друге та інші формулювання теореми косинусів / Д. Белешко. - С.70-73
Ковтонюк, Г. До питання вивчення структур даних у курсі інформатики майбутніми вчителями фізико-математичних дисциплін / Г. Ковтонюк. - С.74-77
Шутяк, В. Особливості підготовки вчителя початкових класів до уроків трудового навчання / В. Шутяк. - С.78-82
Поплавська, Г. Особливості вивчення інформатики в початковій школі / Г. Поплавська. - С.82-84
Литвиненко, С. Соціально-педагогічні аспекти діяльності вихователя закладу дошкільної освіти / С. Литвиненко. - С.85-87
Юрчук, О. Сформованість готовності майбутніх вихователів до здійснення рухового режиму в закладі дошкільної освіти / О. Юрчук. - С.88-92
Бухальська, С. Здоров’язбережувальні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього медичного фахівця та особистості в освітньому середовищі / С. Бухальська. - С.93-96
Удовиченко, І. Педагогічні умови навчання географії в старшій школі на профільному рівні на прикладі вивчення процесів глобалізації / І. Удовиченко. - С.96-110
Крусь, О. Національне виховання як педагогічна домінанта / О. Крусь. - С.128-131
Мазурок, І. Роль куратора в контексті особистісно орієнтованої технології виховання студентів / І. Мазурок, Л. Столярчук. - С.131-134
Войтович, О. Студійна робота аранжувальника на прикладі запису вокалу із застосуванням інноваційної мікрофонної звукотехніки / О. Войтович. - С.135-139
Левчук, Я. Молодіжні субкультури в контексті суспільно-історичного розвитку / Я. Левчук. - С.139-142
Семенюк, Н. Педагогічна спадщина Феофана Щегельського / Н. Семенюк. - С.143-147
Сінельников, І. Самостійна робота як складова формування професійної майстерності студента-вокаліста / І. Сінельников, Л. Остапенко. - С.148-151
Гаоян, С. Методи, форми та алгоритми поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін / С. Гаоян. - С.151-154
Тарчинська, Ю. Сутність сучасних принципів формування виконавської техніки піаніста / Ю. Тарчинська, Ю. Дубан. - С.155-159
Берека, В. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для навчання та розвитку обдарованих дітей / В. Берека. - С.160-163
Гавлітіна, Т. Мистецтво родинного виховання за В. О. Сухомлинським / Т. Гавлітіна. - С.163-166
Городецька, О. Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку / О. Городецька. - С.166-169
Демченко, В. Виявлення і розвиток креативних можливостей учнів: від педагогічної спадщини В. Сухомлинського до сучасних поглядів К. Робінсона / В. Демченко. - С.169-171
Гринькова, Н. Використання ідей В. О. Сухомлинського у моральному вихованні учнів молодшого шкільного віку / Н. Гринькова. - С.172-174
Екологічне виховання студента-медика Рівненської медичної академії на засадах викладання біології. - С.175-179
Ковбасюк, Т. Виховання особистості в аспекті педагогічного виміру Василя Сухомлинського / Т. Ковбасюк. - С.179-182
Лютко, О. Інтеграція ідей М. Ліпмана та В. Сухомлинського в освітньому процесі нової української школи / О. Лютко. - С.182-187
Михасюк, Т. Система етичних бесід Василя Сухомлинського як джерело розвитку мовленнєво-творчих здібностей молодшого школяра / Т. Михасюк. - С.188-192
Павлюк, В. Безпека освітнього процесу як важливе завдання нової української школи / В. Павлюк. - С.193-195
Пустовіт, Г. Проблеми освіти дітей з особливими потребами в педагогічній системі Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.196-199
Шпичак, І. Духовно-ціннісний розвиток особистості у спадщині В. Сухомлинського / І. Шпичак. - С.204-206
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Мельник, Н.
    Сучасні тенденції щодо ролі методичних служб в удосконаленні професійної компетентності педагогічних працівників [Текст] / Н. Мельник // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 21-25

Рубрики: Школознавство--Методична робота

фывфывфыв:
самоосвіта -- мережева взаємодія
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.
Шифр: В1235/2018/3
   Журнал

Вісник Київського інституту бізнесу та технологій [Текстььь]. - Київ, 2004 -
2018г. № 3
Содержание:
Бутузова, Л. П. Психологічний ретроспективний аналіз уявлень майбутніх педагогів про шкільний булінг / Л. П. Бутузова. - С.3-8
Гридковець, Л. М. Психологічний вплив травмічного досвіду попередніх поколінь на рівень психічного здоров’я нащадків / Л. М. Гридковець. - С.9-12
Дмирієва, С. М. Психологічні детермінанти підліткової тривожності / С. М. Дмирієва. - С.13-18
Ігнатенко, О. В. Профілактичні методи та подолання стресу в арт-терапевтичній практиці / О. В. Ігнатенко. - С.19-23
Левченко, В. В. Особистісний потенціал як умова професійного розвитку дорослої людини / В. В. Левченко. - С.24-27
Мельник, Н. Ю. Психологическое сопровождение процесса становления профессиональной идентичности в контексте формирования временной перспективы личности / Н. Ю. Мельник. - С.27-32
Петровська, О. В. Взаэмодія характеристик особистісного "я" і статусів професійної ідентичності / О. В. Петровська. - С.33-37
Стахова, О. О. Особливості професійного самовизначення старшокласників сільської місцевості / О. О. Стахова, М. М. Ястреб. - С.37-40
Тарасова, Ю. В. Самостійна робота студентів при вивченні біологічних дисциплін / Ю. В. Тарасова. - С.41-45
Димитрова, Л. М. Соціальне управління в Китаї: зустріч двох традицій / Л. М. Димитрова, В. С. Михайлов. - С.46-51
Миценко, Д. В. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій школі / Д. В. Миценко. - С.52-56
Присяжнюк, В. Ю. Психолого-педагогічні детермінанти впровадження відновних практик у діяльность фахівців соціальної сфери / В. Ю. Присяжнюк. - С.56-60
Шамне, А. В. Індивідуальні соціально-психологічні чинники адаптації студентів до умов навчання у закладах вищої освіти / А. В. Шамне. - С.60-64
Коваль, В. М. Аналіз матеріально-фінансового стану вугільної галузі, як бази енергонезалежності України / В. М. Коваль. - С.11-18
Шкребтієнко, Л. П. Психолого-педагогічні особливості взаємодії педагогів та сім’ї у вихованні патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку / Л. П. Шкребтієнко. - С.65-68
Шкробут, М. Сепарація від батьківської родини як необхідна умова щасливого подружнього життя / М. Шкробут. - С.69-72
Дубравська, Н. М. "Успіх" і "невдача" як індивідуально-особистісні кореляти підприємницької поведінки / Н. М. Дубравська. - С.82-85
Ігнатенко, О. В. Дослідження ціннісних орієнтацій у майбутніх менеджерів / О. В. Ігнатенко. - С.85-91
Лановенко, Ю. І. Система інтерпретації в тренінговій роботі / Ю. І. Лановенко. - С.91-97
Максимець, С. М. Психологічні детермінанти еммоційного вигорання працівників контактного центру / С. М. Максимець. - С.97-101
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.


    Мельник, Н. Ю.
    Психологическое сопровождение процесса становления профессиональной идентичности в контексте формирования временной перспективы личности [Текст] / Н. Ю. Мельник // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - № 3. - С. 27-32

Рубрики: Психологія особистості--Особливий стан психіки

фывфывфыв:
професійна ідентичність -- вищий навчальний заклад
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.
Шифр: Д212508/2019/12
   Журнал

Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) [Текстььь] : викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - К., 1951 - . - Выходит ежемесячно
2019г. № 12
Содержание:
Шамрай, С. Письмовий твір-опис природи за картиною в художньому стилі : 6 клас / С. Шамрай. - С.2-4
Шваєвська, О. Образ рідної людини та важливість родинних цінностей : за поезіями Станіслава Чернілевського. 6 клас / О. Шваєвська. - С.5-8
Мельник, Н. Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією і дійсністю. Фольклорне тло твору. Образи й символи в ньому : за повістю Михайла Коцюбинського "Тіні забутих предків", 10 клас / Н. Мельник. - С.9-12
Рудницька, О. Мовно-літературні тести / О. Рудницька. - С.13-15
Беценко, Т. Походження жанру і мови народних дум : підсумки досліджень / Т. Беценко. - С.16-21
Задорожний, В. Трохи про чудеса. решта ж - щодо мови / В. Задорожний. - С.22-25
Підопригора, С. Українська експериментальна проза XX - початку XXI століть: художні координати / С. Підопригора. - С.26-32
Івашків, В. Пантелеймон Куліш як визначна постать історико-літературного процесу XIX століття / В. Івашків. - С.33-43
Касьянова, О. Пантелеймон Куліш у культурному та інтелектуальному просторі / О. Касьянова. - С.44
Насмінчук, Г. "Слово, стою у підніжжі твоєму...": творчість Галини Тарасюк у реаліях українського часопростору / Г. Насмінчук. - С.45-52
Тарасюк, Г. Я маю ноги : спомин дитинства / Г. Тарасюк. - С.53
Радчук, В. Америка - світові: читайте Павличка! / В. Радчук. - С.54-57
Уманців, Н. На престолі душі / Н. Уманців. - 61. - Зміст: "Осінній лист паде мені до ніг..." ; "Зіркою, лелекою чи вітром..." ; "Навесні до сонця пнеться сонях..." та ін.
Якимчук, Л. Розкладання / Л. Якимчук. - С.8
фывфыв: вірші про російсько-українську війну
Татчин, С. Капітан / С. Татчин. - С.12
фывфыв: вірші про російсько-українську війну
Александрова, Г. Історії особливих людей із незламним духом / Г. Александрова. - С.60
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.


    Мельник, Н.
    Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією і дійсністю. Фольклорне тло твору. Образи й символи в ньому : за повістю Михайла Коцюбинського "Тіні забутих предків", 10 клас [Текст] / Н. Мельник // Дивослово : українська мова й література в навчальних закладах . - 2019. - № 12. - С. 9-12

Рубрики: Українська література--Методика викладання

фывфывфыв:
план-конспект уроку -- кросворди -- інтерактивні вправи
Доп.точки доступа:
Коцюбинський, М. \о произв.\

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.
Шифр: М222/2020/2
   Журнал

Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура) [Текстььь] : науково-методичний. - Київ, 2008 - . - Выходит ежемесячно
2020г. № 2
Содержание:
Іванова, Л. С. Композиція у декоративному мистецтві. Дивосвіт писанки ("Образотворче мистецтво", 7-й клас) / Л. С. Іванова. - С.2-4
Камінська, О. В. Мистецтво античності. Гармонія та досконалість Еллади ("Мистецтво", 8-й клас) / О. В. Камінська. - С.5-11
Андрієвська, О. Б. Історія реквієму та літургії ("Музичне мистецтво", 6-й клас / О. Б. Андрієвська. - С.12-14
Шепель, А. В. "В сім’ї вольній, новій..." (мистецький захід до дня народження Т. Г. Шевченка) / А. В. Шепель. - С.15-18
Семенюк, І. М. Писанкарство - складова українського декоративно-прикладного мистецтва / І. М. Семенюк, Н. В. Чєн. - С.19-25
Мельник, Н. Е. Казкова мелодія (за мотивами п’єси Е. Денисевича "Гуси-лебеді") / Н. Е. Мельник. - С.26-31
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.


    Мельник, Н. Е.
    Казкова мелодія (за мотивами п’єси Е. Денисевича "Гуси-лебеді") [Текст] / Н. Е. Мельник // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура) : науково-методичний. - 2020. - № 2. - С. 26-31

Рубрики: Позашкільна та позакласна робота

   Сценарії дитячі


фывфывфыв:
ТЕАТР ШКІЛЬНИЙ -- сценарій
Доп.точки доступа:
Денисевич, Е. \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.
Шифр: Н14/2019/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019г. № 3
Содержание:
Бех, І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-6
Бондаренко, Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи / Н. Бондаренко. - С.6-9
Гребінь, С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих / С. Гребінь. - С.10-12
Королюк, А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського / А. Королюк. - С.12-15
Міхно, О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського») / О. Міхно. - С.15-19
Павленко, Ю. Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського / Ю. Павленко. - С.20-23
Пустовіт, Г. Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.23-27
Черній, А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей / А. Черній, В. Долід. - С.27-32
Барадія, Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності / Н. Барадія. - С.33-36
Люшин, М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / М. Люшин. - С.36-40
Наточій, А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність / А. Наточій. - С.41-45
Петренко, І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища / І. Петренко. - С.45-48
Швидун, В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні / В. Швидун. - С.48-51
Хабюк, А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни» / А. Хабюк. - С.51-54
Васильченко, Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти / Л. Васильченко. - С.55-57
Марченко, О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики / О. Марченко. - С.58-61
Музичук, К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання / К. Музичук. - С.61-65
Паніна, Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти / Л. Паніна. - С.65-67
Рижковський, В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті / В. Рижковський, О. Маркович. - С.68-73
Бричок, С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі / С. Бричок. - С.74-77
Давидюк, Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського / Н. Давидюк. - С.77-80
Кононко, О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати / О. Кононко. - С.80-85
Луцюк, А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи / А. Луцюк. - С.86-88
Савчук, Л. Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського / Л. Савчук. - С.88-91
Смольська, Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи / Л. Смольська. - С.92-94
Цимбал-Слатвінська, С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету / С. Цимбал-Слатвінська. - С.95-98
Яценюк, Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя / Л. Яценюк, Р. Козак. - С.99-101
Квасецька, Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів / Н. Квасецька, І. Рудь. - С.102-104
Козіцька, Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах / Т. Козіцька. - С.105-107
Шульжук, Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект / Н. Шульжук. - С.108-110
Шевчук, Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук / Т. Шевчук. - С.111-113
Бессараб, Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів / Н. Бессараб. - С.114-118
Жорова, І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / І. Жорова. - С.119-122
Міщеня, О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи / О. Міщеня, О. Третяк. - С.122-127
Мельник, Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / Н. Мельник. - С.127-133
Олешко, П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині / П. Олешко. - С.133-135
Соколовська, О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського / О. Соколовська. - С.136-140
Тарабасова, Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження / Л. Тарабасова, Н. Олефір. - С.140-144
Буденкова, Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості / Н. Буденкова, О. Мисіна. - С.145-148
Калініченко, Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи / Н. Калініченко. - С.148-152
Хмеляр, І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів / І. Хмеляр, О. Мялок. - С.152-156
Коляда, Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського / Н. Коляда. - С.157-160
Малецька, Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи / Т. Малецька. - С.160-163
Глінчук, Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення / Ю. Глінчук. - С.164-166
Мазур, Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки / Д. Мазур. - С.167-170
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.


    Мельник, Н.
    Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи [Текст] / Н. Мельник // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 127-133

Рубрики: Школознавство--Методична робота

   Освіта України--Нова українська школа


фывфывфыв:
педагогіка партнерства -- дитиноцентризм -- особистісна орієнтація освіти
Доп.точки доступа:
Сухомлинський, В. О. \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.
Шифр: Н14/2020/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2020г. № 2
Содержание:
Зварич, І. Булінг у закладах освіти України і США / І. Зварич. - С.3-7
Савчук, Б. Феномен коучингу в зарубіжному дискурсі / Б. Савчук, Г. Білавич. - С.7-11
Багрій, М. Письменники-педагоги XIX – 30-х років XX ст. – автори навчально-методичного забезпечення освітніх закладів Західної України / М. Багрій. - С.11-14
Бондарець, М. Діяльність педагогічного інституту соціального виховання, нормальної і дефективної дитини при психоневрологічній академії (20-і роки хх ст.) / М. Бондарець. - С.15-19
Шеретюк, Р. Внесок у європейську природничу науку випускників піарських колегіумів Волині (XVIII– початок XIX ст.) / Р. Шеретюк, Н. Стоколос. - С.19-22
Безена, І. Трансформація ролі вчителя гуманітарних дисциплін у сучасній післядипломній освіті / І. Безена. - С.23-28
Бойчук, Н. Управлінський контекст у процесах художньо-естетичного розвитку особистості учня закладу загальної середньої освіти (із досвіду роботи Малої академії народних мистецтв та ремесел Березнівської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 Рівненської області) / Н. Бойчук. - С.29-33
Завалевський, Ю. Місія вчителя в реалізації ціннісних пріоритетів Нової української школи / Ю. Завалевський. - С.33-37
Лунячек, В. Компетентнісний підхід як методологія професійного розвитку працівника освіти / В. Лунячек. - С.37-45
Мельник, Н. Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект / Н. Мельник. - С.45-50
Мищишин, І. Чинники професійного самовизначення сучасних старшокласників / І. Мищишин, Ю. Дмитрів. - С.51-54
Бондаренко, Н. Україна під «новою парасолькою грамотності» / Н. Бондаренко. - С.55-59
Майданенко, С. Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти / С. Майданенко. - С.59-63
Сологуб, О. Методична складова розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників засобами пролонгованих дистанційних тренінгів / О. Сологуб. - С.63-67
Войтовська, О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного й молодшого шкільного віку методами арттерапії / О. Войтовська. - С.68-71
Олефір, Н. Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Н. Олефір. - С.72-75
Романовська, Д. Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності / Д. Романовська. - С.75-80
Сидорук, І. Соціальне партнерство у формуванні компетентності майбутніх соціальних працівників / І. Сидорук. - С.80-83
Ступак, О. Діяльнісний етап реалізації системи формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства / О. Ступак. - С.83-87
Вербицька, Х. Професійно орієнтований підхід у розвитку професійної креативності студентів у процесі навчання англійської мови / Х. Вербицька. - С.88-91
Корнієнко, І. Проєктне навчання мови у компетентнісному дискурсі / І. Корнієнко. - С.91-94
Косінова, О. Музичний портрет у літературі : на прикладі творчості П. Мирного, М. Коцюбинського, П. Тичини / О. Косінова. - С.95-98
Сокол, М. Ефективність методу «фішбоун» у процесі навчання англійської мови / М. Сокол, О. Царик, Н. Гупка-Макогін. - С.102-106
Донець, В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання / В. Донець. - С.107-112
Цюняк, О. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності / О. Цюняк. - С.112-116
Рибалко, А. Організація навчального дослідження учнів із використанням міжпредметних зв’язків фізики та фізичної культури / А. Рибалко, О. Рибалко. - С.117-122
Войтович, О. Підготовка майбутніх учителів географії до проведення уроків міжпредметного змісту / О. Войтович, М. Костолович. - С.123-126
Толочко, С. Методика формування професійної компетентності з охорони праці майбутніх фахівців аграрної сфери / С. Толочко, А. Шкодин. - С.127-132
Пугач, В. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у професійній підготовці / В. Пугач. - С.132-137
Удовиченко, І. Міжпредметні зв’язки змісту профільного навчання географії учнів закладів загальної середньої освіти / І. Удовиченко. - С.137-140
Гавлітіна, Т. Наскрізне виховання цінностей у новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.141-145
Кіян, О. Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка / О. Кіян. - С.145-150
Кириленко, С. Учитель як носій цінностей виховання в сучасному закладі загальної середньої освіти / С. Кириленко. - С.150-153
Пустовіт, Г. Ціннісні виміри сучасної позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.154-160
Сушик, Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології соціального виховання «особиста гідність. Безпека життя. громадянська позиція» дітей підліткового та юнацького віку / Н. Сушик. - С.161-167
Цимбалюк, І. Гуманістичні ідеї Василя Сухомлинського в системі післядипломної педагогічної освіти / І. Цимбалюк. - С.168-171
Дем’янюк, О. Специфіка роботи над елементами хорової звучності в хоровому колективі / О. Дем’янюк. - С.172-175
Фарина, Н. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти / Н. Фарина, Т. Тимошенко. - С.176-179
Галатюк, М. Сучасний студентський спорт як модус розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання / М. Галатюк. - С.180-183
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.


    Мельник, Н.
    Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект [Текст] / Н. Мельник // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 45-50

Рубрики: Освіта середня

фывфывфыв:
стратегія розвитку -- компетентнісний підхід
Свободных экз. нет

Найти похожие

21.
Шифр: Н14/2021/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2021г. № 4
Содержание:
Пустовіт, Г. Володимир Вернадський і сучасність / Г. Пустовіт. - С.3-10
Мельник, Н. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до реалізації нових державних освітніх стандартів / Н. Мельник. - С.11-15
Ілійчук, Л. Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації / Л. Ілійчук. - С.16-19
Віролайнен, О. Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти / О. Віролайнен. - С.20-23
Іванюк, І. Використання інструментів і ресурсів цифрового освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти: результати досліджень / І. Іванюк. - С.24-30
Кінах, Н. Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва / Н. Кінах. - С.30-36
Рисинець, Н. Формування готовності фахівців з міжнародного права до професійної діяльності / Н. Рисинець. - С.37-43
Сологуб, О. Результати науково-дослідної роботи з розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності методистів регіональних служб / О. Сологуб. - С.44-49
Вернидуб, О. Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах на прикладі проведення учнівських онлайн-олімпіад / О. Вернидуб. - С.50-54
Дубровіна, І. Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика / І. Дубровіна. - С.55-62
Ковбасюк, Т. Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності / Т. Ковбасюк. - С.62-68
Ковригіна, Л. Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти / Л. Ковригіна. - С.69-74
Третяк, О. Особливості виховання толерантності в учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі / О. Третяк. - С.75-80
Барабаш, С. Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мов / С. Барабаш. - С.81-86
Лавренчук, В. Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі / В. Лавренчук. - С.87-91
Мушировська, Н. Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія» / Н. Мушировська. - С.91-98
Гон, М. Полпотівське «Взірцеве суспільство» у дискурсі історії повсякдення / М. Гон. - С.99-104
Давидюк, Р. Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення теми «Голодомор 1932–1933 років в Україні» / Р. Давидюк, В. Данильчук. - С.105-109
Генсіцька-Антонюк, Н. Формування умінь старшокласників розв’язувати тригонометричні рівняння / Н. Генсіцька-Антонюк. - С.110-113
Гнепа, О. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах Нової української школи / О. Гнепа. - С.114-118
Демченко, В. Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів / В. Демченко. - С.119-123
Гребінь, С. Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти / С. Гребінь. - С.124-128
Черній, А. Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі / А. Черній. - С.129-134
Кіян, О. Теоретико-практичні аспекти формування ціннісних орієнтацій та ставлень особистості підлітка в закладах загальної середньої освіти / О. Кіян. - С.134-140
Мосякова, І. Менеджмент у багатопрофільних закладах позашкільної освіти: питання системності управлінської діяльності керівника / І. Мосякова. - С.141-145
Щербина, В. Формування емоційного світу дитини в педагогічній творчості Василя Сухомлинського / В. Щербина, О. Чабан. - С.146-151
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

22.


    Мельник, Н.
    Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до реалізації нових державних освітніх стандартів [Текст] / Н. Мельник // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 4. - С. 11-15

Рубрики: Освіта післядипломна

фывфывфыв:
компетентнісна освіта -- професійний стандарт -- професійний розвиток
Свободных экз. нет

Найти похожие

23.
Шифр: Н14/2022/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2022г. № 4
Содержание:
Любченко, Н. Метод «360 градусів» у менеджменті загальної середньої освіти у контексті професійних стандартів України / Н. Любченко, О. Онищук, Г. Марчук. - С.3-12
Марченко, О. Дидактичні особливості професійних компетентностей учителів математики у Франції / О. Марченко. - С.12-16
Ворон, О. Фoрмування інфoрмаційнo-цифрoвoї кoмпeтeнтнoсті кeрівника закладу загальнoї сeрeдньoї oсвіти: тeoрeтичний аспeкт / О. Ворон. - С.17-22
Лунячек, В. Підвищення кваліфікації новопризначених керівників освіти: трансформації на сучасному етапі розвитку освіти в Україні / В. Лунячек. - С.23-33
Мельник, Н. Основні тенденції професійного розвитку педагогічних працівників Нової української школи / Н. Мельник. - С.33-37
Мосякова, І. Освітній менеджмент: тенденції ефективного використання технологій управління багатопрофільним закладом позашкільної освіти / І. Мосякова. - С.38-42
Пастовенський, О. Особливості реалізації методів мотивації в умовах розвитку освітніх систем / О. Пастовенський. - С.43-49
Паніна, Л. Інтегроване навчання як засіб формування цілісного образу світу здобувачів освіти Нової української школи / Л. Паніна. - С.50-55
Бурко, О. Актуалізація проблеми диктантів як особливого виду навчальних та діагностувальних вправ у початковій школі / О. Бурко. - С.56-61
Корнієнко, М. Тенденції розвитку програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів у закладах вищої освіти України на сучасному етапі / М. Корнієнко. - С.61-65
Бордюк, М. Упровадження результатів сучасних наукових досліджень у курси медичної та біологічної фізики / М. Бордюк. - С.66-71
Капран, Ю. Основи тестування як засобу контролю навчальних досягнень учнів з математики та його реалізація у процесі дистанційного навчання в закладі загальної середньої / Ю. Капран. - С.72-78
Сяська, Н. Формування інформаційних компетентностей у процесі підготовки майбутніх учителів математики засобами пакетів прикладних програм / Н. Сяська. - С.79-83
Здіховський, А. Ігрова діяльність дитини старшого дошкільного віку як детермінанта її соціорольової поведінки / А. Здіховський. - С.84-88
Драгомерецька, О. Екологічна освіта дітей та учнівської молоді у практиці сьогодення / О. Драгомерецька. - С.89-93
Пустовіт, Г. Творче освітнє середовище закладу вищої освіти у формуванні здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії / Г. Пустовіт. - С.93-98
Гавлітіна, Т. Технологічність забезпечення виховання дітей та учнівської молоді в закладах загальної середньої освіти / Т. Гавлітіна. - С.99-104
Геревич, О. Сучасна модель методиста закладу позашкільної освіти: від теорії до практики / О. Геревич. - С.105-109
Цюлюпа, Н. Методичні засади роботи над поліфонією в дитячих музичних школах / Н. Цюлюпа. - С.110-114
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

24.


    Мельник, Н.
    Основні тенденції професійного розвитку педагогічних працівників Нової української школи [Текст] / Н. Мельник // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 4. - С. 33-37

Рубрики: Освіта України--Нова українська школа

фывфывфыв:
державні освітні стандарти -- інклюзивне навчання -- цифрові технології
Свободных экз. нет

Найти похожие

25.
Шифр: Н14/2023/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2023г. № 2
Содержание:
Черній, А. Ціннісний потенціал компетентнісної освіти Нової української школи / А. Черній, Т. Гавлітіна. - С.3-8
Білавич, Г. Розвиток соціальних та громадянських компетентностей дитини в педагогічній теорії і практиці Польщі / Г. Білавич, І. Розман, М. Копчук-Кашецька. - С.9-14
Ворон, О. Прoфeсійний рoзвитoк кeрівникa (дирeктoрa) зaклaду зaгaльнoї сeрeдньoї oсвіти / О. Ворон, В. Філіпчук. - С.15-21
Кінах, Н. Формування креативності менеджера освіти у процесі професійної підготовки / Н. Кінах, І. Радецька. - С.21-27
Мельник, Н. Розбудова системи оцінювання результатів навчання учнів у закладах загальної середньої освіти Нової української школи / Н. Мельник. - С.27-31
Назаренко, Л. Управління інноваційним розвитком закладу загальної середньої освіти на основі організованої синергії / Л. Назаренко. - С.32-37
Проєктна діяльність у процесі підготовки фахівців у закладах вищої освіти. - С.49-55
Позднякова, Т. Використання онлайн-дошки padlet на уроках біології в закладах загальної середньої освіти / Т. Позднякова, Н. Харченко. - С.55-63
Пустовіт, Г. Парадигмально-методичний конструкт організації самостійної практичної роботи учнів: практико-орієнтований урок / Г. Пустовіт. - С.64-70
Голубюк, Ю. Вплив кінезіологічних вправ на розвиток дитини дошкільного віку / Ю. Голубюк. - С.71-75
Златів, Л. Шляхи модернізації лінгводидактичного інструментарію викладача-мовника закладу вищої освіти в умовах сучасних викликів / Л. Златів. - С.76-83
Корнієнко, М. Проблеми розвитку методичного забезпечення сучасної іншомовної підготовки магістрів філології у вищій освіті України / М. Корнієнко. - С.83-88
Бордюк, М. Ультразвукові дослідження в лабораторному практикумі медичної та біологічної фізики / М. Бордюк, Т. Шевчук. - С.89-96
Інтегративний підхід до викладання спеціальних і фундаментальних дисциплін: сутність та напрями реалізації професійної адаптації студентів першого курсу машинобудівних спеціальностей. - С.97-111
Казанішева, Н. Нестандартні методи навчання у підготовці майбутніх учителів біології / Н. Казанішева. - С.111-115
Олійник, І. Мовленнєва діяльність як основа формування комунікативної компетентності молодших школярів / І. Олійник. - С.118-120
Люшин, М. Інструменти формування основ безпеки життєдіяльності в закладах загальної середньої освіти / М. Люшин. - С.121-126
Ужинський, М. Сценофонія як звукотехнічна концепція вистави / М. Ужинський. - С.127-131
Цюлюпа, Н. Музикотерапія в системі корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти / Н. Цюлюпа. - С.133-136
Бровченко, А. Вплив віденської сецесії на розвиток художньо-промислової освіти на західноукраїнських землях (кінець ХІХ – початок ХХ століть) / А. Бровченко. - С.137-141
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

26.


    Мельник, Н.
    Розбудова системи оцінювання результатів навчання учнів у закладах загальної середньої освіти Нової української школи [Текст] / Н. Мельник // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2023. - № 2. - С. 27-31

Рубрики: Дидактика--Оцінювання знань

фывфывфыв:
освітні стандарти -- види оцінювання
Свободных экз. нет

Найти похожие

27.
Шифр: Н14/2024/1
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2024г. № 1
Содержание:
Лунячек, В. Оцінювання навчальних досягнень учнів у закладах загальної середньої освіти США і Канади / В. Лунячек, Л. Ігнатенко. - С.3-11
Бондар, В. Підприємницька компетентність керівника закладу загальної середньої освіти: аспекти змістової характеристики / В. Бондар. - С.12-17
Мельник, Н. Сучасне навчальне заняття у контексті нової української школи / Н. Мельник, Н. Любченко. - С.17-22
Радкевич, М. Використання національної онлайн-платформи «Дія.Освіта» у процесі підготовки здобувачів освіти фахових педагогічних коледжів / М. Радкевич, Л. Константкевич, Л. Боремчук. - С.23-28
Стрільчик, Г. Нова українська школа у вимірі інноваційних освітніх практик / Г. Стрільчик. - С.28-33
Бухальська, С. Компетентнісно зорієнтовані завдання у процесі вивчення дисциплін природничо-наукового циклу в закладах медичної (фармацевтичної) освіти / С. Бухальська. - С.34-40
Бровченко, А. Неперервна дизайн-освіта як наукова та навчально-методична проблема / А. Бровченко. - С.40-44
Новицька, М. Реалізація міжпредметних зв’язків під час навчання біології у фармацевтичному коледжі / М. Новицька, І. Стельмах. - С.45-50
Духовно-моральне виховання учнівської молоді як умова сталого розвитку особистості. - С.51-55
Галатюк, М. Педагогічна культура вчителя в контексті новітньої парадигми освіти / М. Галатюк, Ю. Галатюк. - С.55-60
Пріма, Р. Виховання соціальної зрілості особистості у науковому дискурсі / Р. Пріма, Д. Пріма. - С.60-64
Щедріна, М. Духовність та професійне становлення майбутнього педагога-організатора закладу загальної середньої освіти: інтеграція цінностей в освітній процес / М. Щедріна. - С.64-69
Столярчук, Б. Документування фольклорної інформації: мережеві ресурси для збереження культурної спадщини / Б. Столярчук, М. Остапчук-Будз. - С.70-76
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

28.


    Мельник, Н.
    Сучасне навчальне заняття у контексті нової української школи [Текст] / Н. Мельник, Н. Любченко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2024. - № 1. - С. 17-22

Рубрики: Освіта України--Нова українська школа

фывфывфыв:
компетентнісна освіта -- технологія -- методика
Доп.точки доступа:
Любченко, Н.

Свободных экз. нет

Найти похожие