Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Лавренчук, В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
Сигли бібліотек за посиланням
1.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Н14/2017/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2017г. № 4
Содержание:
Ваколя, З. Формування громадянської компетентності вчителів та учнів у контексті розбудови нової школи на Закарпатті на початку 20-х років 20 століття / З. Ваколя. - С.3-7
Демченко, В. Функціональна неграмотність - гуманітарна загроза людству? / В. Демченко. - С.7-9
Адамович, І. Інформаційна підтримка навчально-виховного процесу освітнього закладу / І. Адамович. - С.10-13
Вознюк, Л. Експертно-аналітична функція менеджера шкільної освіти / Л. Вознюк. - С.13-17
Лінник, Ю. Імплементація реформи освіти 2017 року : європейський досвід, проблеми та перспективи / Ю. Лінник : 18-21
Ткаченко, Г. Урахування профілю підготовки фахівців у викладанні філософії: з досвіду роботи Рівненського державного базового медичного коледжу / Г. Ткаченко. - С.21-23
Гуріна, А. Медіаграмотність як життєво необхідна навичка в сучасному соціально-політичному та культурному просторі України / А. Гуріна. - С.24-26
Зубик, Л. Технології реалізації спеціалізованих ANDROID- додатків / Л. Зубик. - С.26-29
Лехіцький, Т. Особливості підготовки вчителів до створення і використання електронних підручників / Т. Лехіцький. - С.30-32
Овчарук, О. Сучасні вимоги до цифрової грамотності в системі шкільної освіти: на основі рамки цифрової компетентності / О. Овчарук. - С.32-35
Тимощук, О. Використання сервісів мережі інтернет у контурі ДЕР "Освітньо-інформаційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості" / О. Тимощук, Ю. Новак. - С.36-41
Філоненко, К. Метод побудови когнітивних карт із метою визначення параметрів впливу на рівень академічної успішності студентів змішаного навчання / К. Філоненко. - С.41-45
Артемова, О. Креативність як базисна характеристика вчителя сучасної школи / /О. Артемова. - С.46-49
Федорова, Н. Діагностика сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки / Н. Федорова. - С.50-53
Цимбалюк, О. Методологічні підходи до вивчення професійно-комунікативної діяльності фахівця соціальної роботи / О. Цимбалюк. - С.54-57
Юрчук, Л. Особливості арт-терапії в соціальній інклюзії / Л. Юрчук. - С.57-60
Криницька, О. Професійна орієнтація навчально-методичних матеріалів у ході викладання української мови як іноземної / О. Криницька, Е. Варениця. - С.60-64
Лавренчук, В. Художньо-естетичне освоєння життя та діяльності гетьмана Івана Мазепи в українській літературі 19 століття / В. Лавренчук. - С.65-69
Паніна, Л. Розвиток римо-католицької церкви в сучасній Україні : особливості партикулярної реорганізації 1990-х - початку 2000-х років / Л. Паніна. - С.70-73
Приймак, О. Розвиток алгоритмічного мислення учнів початкових класів у процесі засвоєння ними математичного матеріалу / О. Приймак. - С.74-78
Онищук, І. Роль культури самовираження в особистісно-професійному становленні майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти / І. Онищук. - С.78-81
Черешнюк, О. Економічне виховання дітей дошкільного віку за кордоном / О. Черешнюк. - С.82-85
Войтович, О. Технологічна компетентність у структурі професійної підготовки фахівців-екологів / О. Войтович. - С.86-88
Побидайло, Н. Особливості реалізації краєзнавчого принципу в процесі екскурсій фізико-географічного спрямування / Н. Побидайло. - С.89-91
Бухальська, С. Розвиток комунікативних умінь студентів медичних навчальних закладів засобами навчального тренінгу / С. Бухальська, С. Бухальська. - С.92-96
Гавлітіна, Т. Системно-ціннісний підхід до виховання учнів у сучасному закладі освіти / Т. Гавлітіна. - С.97-100
Даюк, Ж. Фортепіанна мініатюра як теоретична дефініція / Ж. Даюк, А. Бубало. - С.103-105
Димченко, С. Диригентська спадщина Арнольда Маргуляна в історичному аспекті української музичної культури / С. Димченко. - С.106-109
Левчук, Я. Соціальний вимір музичних субкультур / Я. Левчук. - С.109-112
Нарожна, Н. Педагогічний концепт професійних здібностей майбутніх диригентів хорових колективів / Н. Нарожна, Л. Остапенко. - С.113-115
Радковська, Л. До питання організації вокально-хорової роботи з молодшими школярами в позакласній музичній діяльності / Л. Радковська. - С.116-118
Радковська, Л. Особливості організації роботи музиканта-акомпаніатора / Л. Радковська, Ю. Янкович. - С.119-121
Сверлюк, Я. Професійна рефлексія диригента як психологічний феномен / Я. Сверлюк, Л. Остапенко. - С.121-124
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Лавренчук, В.
    Художньо-естетичне освоєння життя та діяльності гетьмана Івана Мазепи в українській літературі 19 століття [Текст] / В. Лавренчук // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №4. - С. 65-69

Рубрики: Історія України--Козацтво

   Українська література--Історія


фывфывфыв:
постать історична -- письменство українське
Доп.точки доступа:
Мазепа, І. \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Н14/2018/1
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2018г. № 1
Содержание:
Бхіндер, Н. Вплив глобалізаційних процесів на професійну підготовку прикордонників у республіці Індії / Н. Бхіндер. - С.3-8
Полоцька, О. Засоби запобігання і боротьби з проявами академічної та наукової недоброчесності в університетах Австралії: вивчення позитивного досвіду / О. Полоцька. - С.8-13
Черній, А. Управління освітою в ОТГ Рівненщини: технологічні аспекти / А. Черній. - С.14-18
Лютко, О. Активізація професійного потенціалу педагогів засобами мотиваційного менеджменту / О. Лютко. - С.18-22
Тригубець, Г. Стратегічні орієнтири професійного розвитку педагогічних працівників в умовах закладу освіти / Г. Тригубець. - С.22-26
Гузенко, О. Виробниче навчання студентів вищих педагогічних навчальних закладів в умовах сучасних освітніх реформ / О. Гузенко, С. Марчук. - С.27-30
Черкашина, Т. Діяльність навчально-практичного центру самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення педагогічних працівників у контексті реалізації ідей Концепції Нової української школи / Т. Черкашина. - С.30-33
Шадий, С. Сучасний педагог : шляхи розв’язання проблеми адекватного оцінювання рівня професійної діяльності педагогів / С. Шадий. - С.34-36
Власюк, О. Електронні засоби навчання як чинник підвищення ефективності дизайн-освіти / О. Власюк. - С.37-39
Гузій, І. Інтерактивний підхід до формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи / І. Гузій. - С.40-42
Живюк, І. Вікіпедія як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності учня в умовах української школи / І. Живюк. - С.43-45
Козловський, Ю. Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю: інтерактивний підхід / Ю. Козловський. - С.46-49
Кристопчук, Т. Медіаосвітні технології як засіб підвищення якості освітньої діяльності коледжу / Т. Кристопчук, І. Якимчук. - С.50-53
Остапчук, Н. Електронні навчальні видання як засіб освітньої діяльності студентів / Н. Остапчук, Л. Матвійчук. - С.59-62
Петренко, О. Педагогічний коучинг у діяльності вчителя в контексті реалізації Концепції "Нова українська школа" / О. Петренко. - С.62-66
Позднякова, Т. Використання сервісу Learningapps для створення інтерактивних дидактичних вправ до уроків біології / Т. Позднякова, В. Тимчина. - С.67-75
Поплавська, Г. Web 2.0 У формуванні досвіду застосування інформаційно-комунікаційних технологій студентами педагогічних спеціальностей / Г. Поплавська. - С.76-78
Сидорчук, Н. Теоретичний аналіз феномена "рефлексія" / Н. Сидорчук, І. Огорнійчук. - С.79-82
Сушик, Н. Соціальна профілактика девіантної поведінки підлітків / Н. Сушик. - С.83-86
Тарадюк, Д. Професійна підготовка тьюторів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі як педагогічна проблема / Д. Тарадюк. - С.87-89
Антончук, О. Комунікативна компетентність у структурі соціального інтелекту вчителя-словесника / О. Антончук. - С.90-92
Вєтрова, І. Методична підготовка майбутнього вчителя англійської мови / І. Вєтрова. - С.92-95
Костолович, Т. Експерементальна методика формування професійної комунікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення фонетики й орфоепії української мови / Т. Костолович. - С.95-99
Лавренчук, В. Реалізація ціннісних концептів мовно-літературної освіти в аспекті Нової української школи / В. Лавренчук. - С.100-105
Магрламова, К. Іншомовна освіта майбутнього лікаря у Великій Британії / К. Магрламова. - С.106-109
Мандрик, Н. Передумови виникнення слов’янської писемності / Н. Мандрик. - С.110-113
Мушировська, Н. Побудова моделі фахівця в галузі іноземної філології в межах курсу української мови за професійним спрямуванням / Н. Мушировська. - С.113-118
Крівцов, В. Деякі аспекти алгоритмізації навчального процесу / В. Крівцов, В. Крівцов, Г. Приймачук. - С.119-123
Бессараб, Н. Виховання толерантності та міжкультурної комунікації в учнів початкової школи на уроках іноземної мови / Н. Бессараб. - С.124-126
Шутяк, В. Ознайомлення молодших школярів зі згинанням і складанням паперу, технікою орігамі / В. Шутяк. - С.127-129
Лисиця, Д. Методичні рекомендації щодо організації підготовки майбутніх зубних гігієністів до професійної діяльності / Д. Лисиця. - С.130-133
Пайкуш, М. Формування інтегрованої системи природничо-наукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря / М. Пайкуш. - С.133-136
Шегеда, А. Кваліметричний підхід до оцінювання якості процесів в освітніх системах / А. Шегеда, О. Стефанович. - С.136-141
Пустовіт, Г. Формування компетентностей міжкультурної комунікації дітей та учнівської молоді у закладах позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.142-146
Жулковський, Б. Ігор Стравінський і православна церква / Б. Жулковський. - С.147-150
Калустьян, О. Деякі аспекти комплексної систематизації навчального процесу в ході підготовки фахівців спеціальності "Музичне мистецтво" / О. Калустьян, М. Ковлева. - С.151-153
Крижановська, Т. Емоційний розвиток підлітків у процесі сприймання творів барокової музики / Т. Крижановська, М. Данилюк. - С.153-157
Музиченко, Л. Володимир Музиченко: викладач, композитор, письменник, громадський діяч / Л. Музиченко. - С.157-161
Нарожна, Н. Основні напрями фахового навчання в хоровій педагогіці / Н. Нарожна. - С.162-166
Радковська, Л. Роль викладача-інструменталіста у подоланні сценічного хвилювання учнів-піаністів дитячої музичної школи / Л. Радковська, О. Єсіпова. - С.166-168
Столярчук, Б. Петро Степанюк: збирач і виконавець народних пісень / Б. Столярчук. - С.169-170
Ганжа, М. Мистецтво дизайну в освітньому середовищі як засфб виховання особистості / М. Ганжа. - С.171-174
Гатеж, Н. Емпіричне дослідження готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів / Н. Гатеж. - С.175-177
Денисенко, Н. Крос-функціональна мобільність як складова формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури / Н. Денисенко. - С.178-180
Северіна, Л. Формування компетентностей здоров’язбереження в студентів педагогічного коледжу / Л. Северіна. - С.180-183
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Лавренчук, В.
    Реалізація ціннісних концептів мовно-літературної освіти в аспекті Нової української школи [Текст] / В. Лавренчук // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - №1. - С. 100-105

Рубрики: Початкова школа--Розвиток мовлення

   Мовна політика


фывфывфыв:
моделі навчання -- компетенція
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: Н14/2019/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019г. № 4
Содержание:
Осіпчук, Н. Розвиток іншомовної освіти в технічних закладах вищої освіти України (1955–1969 роки) / Н. Осіпчук. - С.3-7
Очеретяний, А. Трансформація життєвих цінностей українських та американських студентів у ХХІ столітті / А. Очеретяний. - С.7-10
Поліщук, І. Науково-педагогічний портрет Т. Д. Дем’янюк / І. Поліщук. - С.11-15
Шеретюк, Р. Педагогічні новації Йосифа де Каласанса (1557–1648) як «соціальна реформа» ранньомодерної доби / Р. Шеретюк, Н. Стоколос. - С.15-19
Юзик, М. Розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України та Словаччини / М. Юзик. - С.19-24
Лунячек, В. Компетентнісна модель працівника закладу загальної середньої освіти у сфері інтелектуальної власності / В. Лунячек, Н. Рубан. - С.25-33
Саприкіна, Н. Якість освіти в контексті нової педагогічної парадигми / Н. Саприкіна. - С.33-37
Дивак, В. Використання медіаінформаційних технологій у змішаному навчанні системи відкритої освіти / В. Дивак. - С.38-41
Козяр, М. Чотиривимірна графіка як новий етап графічної підготовки здобувачів вищої освіти в технічних закладах вищої освіти / М. Козяр, О. Парфенюк. - С.42-46
Корольчук, В. Хмарні сервіси для виконання колективних проєктів у процесі підготовки майбутніх іт-фахівців: аналіз та критерії добору / В. Корольчук. - С.46-51
Овчарук, О. Цифрова компетентність учителя: міжнародні тенденції та рамки / О. Овчарук. - С.52-55
Сороко, Н. Функції та роль steam-орієнтованого освітнього середовища основної школи для розвитку steam-освіти / Н. Сороко. - С.55-60
Тимчина, Н. Підсилення мотивації учасників освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Н. Тимчина. - С.60-64
Штрімайтіс, О. Використання інтеграційних технологій як запорука продуктивного освітнього процесу / О. Штрімайтіс. - С.65-68
Якимчук, І. Формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу: теоретичний аспект / І. Якимчук. - С.69-73
Яцишин, А. Хмарні технології та перспективи їх використання в підготовці майбутніх докторів філософії / А. Яцишин. - С.74-79
Коврігіна, Л. Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності педагога інклюзивного класу / Л. Коврігіна. - С.80-84
Нелін, Є. Розвиток ідей психоаналітичної педагогіки в науково-практичній діяльності Анни Фрейд / Є. Нелін. - С.85-88
Співак, Я. Акмеологічні аспекти професійної підготовки соціальних працівників в умовах неперервної освіти / Я. Співак. - С.88-91
Сушик, Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології формування здорового способу життя дітей підліткового та юнацького віку з використанням методу «рівний – рівному» / Н. Сушик. - С.91-95
Заводна, Л. Неологізми, виникнення яких зумовлено сучасними модернізаційними процесами у вітчизняній освіті / Л. Заводна. - С.96-100
Озарчук, І. Особливості здобуття іншомовної освіти в закладах вищої освіти країн Балтії / І. Озарчук. - С.100-103
Сердюк, Т. Формування системного мислення здобувачів освіти на заняттях з історії україни за допомогою наочних засобів навчання / Т. Сердюк. - С.104-107
Михасюк, Т. Вплив родинних цінностей на формування духовності та мовленнєвий розвиток молодшого школяра / Т. Михасюк. - С.108-111
Онищук, І. Чинники розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в художній діяльності / І. Онищук. - С.112-115
Гребінь, С. Вивчення глобальних проблем людства у формуванні екологічної компетентності учнів / С. Гребінь, І. Варламова. - С.116-118
Клочко, О. Концептуалізація дискурсивно-комунікативної моделі розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя інформатики / О. Клочко. - С.119-124
Лейбик, Л. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в контексті розвитку творчих здібностей студентів на заняттях з фізики та астрономії / Л. Лейбик. - С.125-129
Березівська, Л. В. О. Сухомлинський про роль бібліотеки в організації методичної роботи школи / Л. Березівська. - С.130-133
Бухальська, С. Формування толерантності студентів у виховному просторі медичних закладів вищої освіти / С. Бухальська. - С.134-137
Ворон, О. педaгoгікa пapтнеpcтвa в cпaдщині В. O. Cухoмлинcькoгo / О. Ворон. - С.138-141
Галатюк, Т. Творча пізнавальна ситуація як чинник формування методологічної культури учня / Т. Галатюк, Ю. Галатюк. - С.142-145
Гладун, В. Партисипація учнівської молоді як складова формування громадянської компетентності / В. Гладун. - С.145-149
Ковбасюк, Т. Моральні цінності сучасного виховання / Т. Ковбасюк. - С.149-153
Кропочева, Н. Бібліографічна складова системи інформаційного супроводу наукових досліджень із національно патріотичного виховання / Н. Кропочева. - С.153-158
Лавренчук, В. Ціннісні концепти Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / В. Лавренчук. - С.158-161
Павлова, О. Аспекти партнерського підходу в педагогічній системі В. О. Сухомлинського / О. Павлова. - С.161-163
Харченко, Н. Василь Сухомлинський про педагогічну майстерність учителя / Н. Харченко. - С.164-166
Гнепа, О. Музикотерапія в освітньому процесі педагогічного коледжу / О. Гнепа. - С.167-170
Даюк, Ж. Дитяча фортепіанна музика на теренах України / Ж. Даюк. - С.170-173
Димченко, С. Музична орнаментика та її роль у формуванні виконавської майстерності студентів класу баяна / С. Димченко. - С.173-177
Муайяд, А. Особливості формування естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва / А. Муайяд. - С.178-181
Прокопчук, В. Законодавче забезпечення розвитку мистецького краєзнавства в Україні / В. Прокопчук. - С.181-185
Фіськов, Г. Особливості формування морально-естетичних якостей студентів кафедри народних інструментів у процесі занять в оркестровому колективі / Г. Фіськов. - С.189-191
Галатюк, М. Соціально-педагогічний аспект розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання / М. Галатюк. - С.192-195
Федорець, В. Концептуалізація інтелектуально-ціннісного компонента здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури / В. Федорець. - С.195-199
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Лавренчук, В.
    Ціннісні концепти Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи [Текст] / В. Лавренчук // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 158-161

Рубрики: Освіта України--Нова українська школа

фывфывфыв:
емпатія -- кордоцентризм
Доп.точки доступа:
Сухомлинський, В. О. \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: Н14/2020/1
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2020г. № 1
Содержание:
Білавич, Г. Пастирська діяльність зі здоров’язбереження дітей у західній україні (кінець ХІХ – 40-ві роки ХХ ст.) / Г. Білавич. - С.3-7
Нагрибельний, Я. Осмислення ідей Я. А. Коменського в контексті сучасних реалій / Я. Нагрибельний. - С.8-11
Вознюк, Л. Особливості управління інноваційними процесами в умовах реформування шкільної освіти / Л. Вознюк. - С.12-16
Лютко, О. Теоретико-методологічні засади мотиваційного менеджменту в освіті / О. Лютко. - С.16-20
Нижник, О. Підвищення кваліфікації вчителів у сфері інтелектуальної власності в умовах диверсифікації освітніх послуг / О. Нижник. - С.21-26
Остапчук, Н. Використання GOOGLE CLASSROOM для організації уроків інформатики: структура віртуального класу / Н. Остапчук, Н. Полюхович. - С.27-32
Крутова, Н. Формування мотивації професійного розвитку вчителів у сфері ІКТ / Н. Крутова. - С.32-36
Позднякова, Т. QR-коди: їх створення та використання на уроках біології / Т. Позднякова. - С.36-42
Тимчина, В. Нові перспективи освітнього процесу: віртуальна та доповнена реальність / В. Тимчина, Н. Тимчина. - С.42-46
Колодич, О. Розвиток мовленнєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами як засіб комунікативної активності / О. Колодич. - С.47-50
Смольська, Л. Мотивація здоров’ятворчості педагогів в реаліях сучасності / Л. Смольська. - С.50-54
Лавренчук, В. Сучасні моделі літературної комунікації в умовах Нової української школи / В. Лавренчук, М. Лавренчук. - С.55-58
Мандрик, Н. Писемність як засіб проникнення в історію українства / Н. Мандрик. - С.59-62
Романишина, Н. Методика аналізу художніх творів у зіставленні з кінематографічними адаптаціями / Н. Романишина, Л. Гресик. - С.63-66
Саприкіна, О. Молодіжний сленг у сучасній англійській лексикології / О. Саприкіна. - С.66-69
Сидоренко, Ю. Вивчення взаємозв’язків між персонажами у творах із міфологічною образністю на уроках української літератури / Ю. Сидоренко. - С.70-73
Джаман, Т. Неперервна освіта вчителів початкової школи в умовах сьогодення / Т. Джаман. - С.74-77
Белешко, Д. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики / Д. Белешко. - С.78-81
Коваль, В. Екологічне виховання учнів старшої школи на уроках математики / В. Коваль, А. Несен. - С.81-84
Чачіна, Г. Реалізація ідей педагогіки співробітництва в освітньому процесі / Г. Чачіна. - С.94-98
Глінчук, Ю. Здоров’язберігаючий урок в освітньому просторі сьогодення / Ю. Глінчук. - С.98-101
Юзик, О. Мотивація вибору професії як важливий чинник розвитку та становлення вчителя інформатики / О. Юзик. - С.102-105
Михасюк, Т. Розвиток образного мовлення молодших школярів у процесі поглиблення їхніх знань про українську народну символіку / Т. Михасюк. - С.110-114
Омельчук, В. Проблема взаємовідносин та спілкування в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / В. Омельчук, Н. Мартолог. - С.114-117
Паніна, Л. Національно-патріотичне виховання учнівської молоді в умовах Нової української школи / Л. Паніна. - С.118-120
Димченко, С. Український концерт для баяна: передумови виникнення та шляхи розвитку жанру / С. Димченко, Т. Петренко. - С.121-125
Никон, О. Формування професійних компетенцій студентів-магістрантів музичного мистецтва засобами інтерактивного навчання / О. Никон, М. Ковлева. - С.129-132
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Лавренчук, В.
    Сучасні моделі літературної комунікації в умовах Нової української школи [Текст] / В. Лавренчук, М. Лавренчук // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 1. - С. 55-58

Рубрики: Освіта України--Нова українська школа

фывфывфыв:
соціальні комунікації -- компаративний аналіз -- інтертекстуальний аналіз
Доп.точки доступа:
Лавренчук, М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
Шифр: Н14/2021/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2021г. № 2
Содержание:
Сухомлинська, О. Праці сучасних українських науковців у вимірі сухомлиністики / О. Сухомлинська. - С.3-11
Сорочинська, Т. Ідеал учителя: порівняння освітніх ідей радянського періоду та сучасності / Т. Сорочинська. - С.12-15
Пустовіт, Г. Теоретичні концепти формування професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти / Г. Пустовіт. - С.12-15
Ткачук, Н. Професійний стандарт як вектор модернізації післядипломної педагогічної освіти / Н. Ткачук, Н. Кінах. - С.21-28
Удовиченко, І. Актуальність процесу інтеграції філологічних і природничих знань у суб'єктів профільних закладів освіти (на прикладі України) / І. Удовиченко. - С.29-32
Бурак, В. Специфіка формування компетентності майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти / В. Бурак. - С.32-38
Шурин, О. Актуальні питання професійної підготовки майбутніх учителів технологічного профілю в умовах дистанційного навчання / О. Шурин. - С.43-47
Остапчук, Н. Структура сучасного компетентнісного уроку «Я досліджую світ» інформатичної освітньої галузі / Н. Остапчук, Л. Мельничук. - С.48-54
Зварич, І. Недоліки дистанційної системи навчання у закладах вищої освіти України / І. Зварич. - С.55-58
Марченко, О. Профорієнтаційний потенціал STEM-проєкту «Геометрія духовності української вишивки» як складова нової філософії природничо-математичної освіти / О. Марченко. - С.59-63
Тимчина, Н. Колективна робота учнів закладів загальної середньої освіти із застосуванням віртуальної дошки в умовах дистанційного навчання / Н. Тимчина, В. Тимчина, Н. Крутова. - С.64-70
Черній, А. Комунікативно-орієнтоване вивчення іноземних мов дітьми із затримкою психічного розвитку / А. Черній, О. Колодич. - С.72-76
Пелех, Ю. Ціннісний інтелект людини в осмисленні і вирішенні сучасних соціальних проблем / Ю. Пелех, А. Матвійчук, Т. Білоус. - С.77-83
Абрамович, Т. Психологічна компетентність у професійному розвитку педагога Нової української школи / Т. Абрамович. - С.83-88
Коваль, К. Становлення дитячого будинку сімейного типу як освітнього феномену / К. Коваль. - С.88-93
Ситченко, А. Про формальну мовно-літературну освіту учнів закладів загальної середньої освіти в умовах компетентнісного навчання / А. Ситченко, І. Корнієнко, М. Грищеня. - С.94-99
Кралюк, П. Анна Київська та Реймське Євангеліє / П. Кралюк, В. Лавренчук, Ф. Баландін. - С.100-105
Вакалюк, І. Вивчення теми «Наш будинок. Наша квартира. Наша кімната» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладачів закладів вищої освіти / І. Вакалюк. - С.105-112
Долід, В. Демократичні цінності й толерантність: методологія антидискримінаційної експертизи підручників з історії / В. Долід, П. Долганов. - С.113-119
Кононко, О. Чуйність та її виховання в дошкільному дитинстві / О. Кононко. - С.120-126
Омельчук, В. Психолого-дидактичні особливості уроку в сучасній початковій школі в контексті педагогічних ідей Василя Сухомлинського / В. Омельчук. - С.127-131
Корицька, Г. Використання можливостей технології змішаного навчання на уроках предмета «Захист України» / Г. Корицька, В. Корицький. - С.132-136
Білавич, Г. Розвиток патріотичних почуттів дітей та юнацтва засобами життєтворчості педагога і письменника, громадського діяча Івана Филипчака / Г. Білавич, М. Багрій, Я. Мазур. - С.137-142
Гавлітіна, Т. Виховання компетентної особистості в Новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.143-147
Гринчук, І. Інструментальна музика українських композиторів: стильовий та репертуарний аспекти / І. Гринчук, А. Баньковський. - С.148-152
Власюк, О. Специфіка використання комп’ютерних технологій у професійній підготовці фахівців мистецького напряму / О. Власюк. - С.153-159
Никон, О. Педагогічні аспекти формування фахових компетентностей здобувачів вищої освіти у концертмейстерському класі / О. Никон, М. Остапчук. - С.160-164
Крет, М. Музикотерапія як чинник впливу на психоемоційний стан особистості / М. Крет, Н. Левчук. - С.164-168
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
Шифр: Н14/2021/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2021г. № 4
Содержание:
Пустовіт, Г. Володимир Вернадський і сучасність / Г. Пустовіт. - С.3-10
Мельник, Н. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до реалізації нових державних освітніх стандартів / Н. Мельник. - С.11-15
Ілійчук, Л. Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації / Л. Ілійчук. - С.16-19
Віролайнен, О. Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти / О. Віролайнен. - С.20-23
Іванюк, І. Використання інструментів і ресурсів цифрового освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти: результати досліджень / І. Іванюк. - С.24-30
Кінах, Н. Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва / Н. Кінах. - С.30-36
Рисинець, Н. Формування готовності фахівців з міжнародного права до професійної діяльності / Н. Рисинець. - С.37-43
Сологуб, О. Результати науково-дослідної роботи з розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності методистів регіональних служб / О. Сологуб. - С.44-49
Вернидуб, О. Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах на прикладі проведення учнівських онлайн-олімпіад / О. Вернидуб. - С.50-54
Дубровіна, І. Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика / І. Дубровіна. - С.55-62
Ковбасюк, Т. Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності / Т. Ковбасюк. - С.62-68
Ковригіна, Л. Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти / Л. Ковригіна. - С.69-74
Третяк, О. Особливості виховання толерантності в учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі / О. Третяк. - С.75-80
Барабаш, С. Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мов / С. Барабаш. - С.81-86
Лавренчук, В. Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі / В. Лавренчук. - С.87-91
Мушировська, Н. Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія» / Н. Мушировська. - С.91-98
Гон, М. Полпотівське «Взірцеве суспільство» у дискурсі історії повсякдення / М. Гон. - С.99-104
Давидюк, Р. Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення теми «Голодомор 1932–1933 років в Україні» / Р. Давидюк, В. Данильчук. - С.105-109
Генсіцька-Антонюк, Н. Формування умінь старшокласників розв’язувати тригонометричні рівняння / Н. Генсіцька-Антонюк. - С.110-113
Гнепа, О. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах Нової української школи / О. Гнепа. - С.114-118
Демченко, В. Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів / В. Демченко. - С.119-123
Гребінь, С. Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти / С. Гребінь. - С.124-128
Черній, А. Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі / А. Черній. - С.129-134
Кіян, О. Теоретико-практичні аспекти формування ціннісних орієнтацій та ставлень особистості підлітка в закладах загальної середньої освіти / О. Кіян. - С.134-140
Мосякова, І. Менеджмент у багатопрофільних закладах позашкільної освіти: питання системності управлінської діяльності керівника / І. Мосякова. - С.141-145
Щербина, В. Формування емоційного світу дитини в педагогічній творчості Василя Сухомлинського / В. Щербина, О. Чабан. - С.146-151
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.


    Кралюк, П.
    Анна Київська та Реймське Євангеліє [Текст] / П. Кралюк, В. Лавренчук, Ф. Баландін // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 2. - С. 100-105

Рубрики: Пам’ятки історії та культури

   Історія України, 11ст.


   Історія всесвітня


фывфывфыв:
кирилиця -- глаголиця -- монастир -- коронація -- Франція -- Русь -- Чехія
Доп.точки доступа:
Лавренчук, В.
Баландін, Ф.

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.
Шифр: Н14/2022/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2022г. № 2
Содержание:
Cавчук, Б. Використання коучингових технік подолання опору та налагодження зворотного зв’язку у підготовці майбутнього менеджера / Б. Cавчук, Р. Котенко, Л. Прокопів. - С.3-7
Лютко, О. Розвиток оцінювально-аналітичної компетентності педагога як умова дотримання професійного стандарту / О. Лютко, В. Зиль. - С.8-13
Наумчук, Т. Сучасні підходи щодо підготовки керівників закладів дошкільної освіти до інноваційної діяльності в Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти / Т. Наумчук. - С.13-19
Пугач, В. Закордонний досвід професійної підготовки майбутніх фахівців засобами дистанційного навчання / В. Пугач. - С.20-27
Філіпчук, В. Використання онлайн-сервісу Google forms в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти / В. Філіпчук, Н. Харченко. - С.27-37
Абрамович, Т. Конститутивні аспекти підвищення фахового рівня педагогів у закладах післядипломної педагогічної освіти щодо створення інклюзивного освітнього середовища / Т. Абрамович. - С.38-42
Голубюк, Ю. Розвиток емоційного інтелекту осіб з особливими освітніми потребами / Ю. Голубюк. - С.43-47
Демченко, В. Діагностика творчих можливостей дітей молодшого шкільного віку / В. Демченко. - С.47-51
Папуша, В. Генеза уявлень про ігрову терапію емоційно-вольової та комунікативної сфер дитини / В. Папуша. - С.52-56
Заводна, Л. Новітні фемінітиви як відображення суспільних викликів сьогодення / Л. Заводна, М. Мазурок. - С.57-62
Кралюк, П. Шлях королеви: реконструкція маршруту Анни руської з Києва до Франції / П. Кралюк, В. Лавренчук, Ф. Баландін. - С.62-67
Лелюх, С. Персоніфікація як основа біографічного методу в історико-педагогічній регіоналістиці: дихотомія проблеми / С. Лелюх. - С.68-73
Андрійчук, В. Особливості застосування технології кооперативного навчання в освітньому процесі сучасної початкової школи / В. Андрійчук. - С.74-78
Лунячек, В. Трансформація географічної освіти у процесі реалізації концепції Нової української школи / В. Лунячек, К. Борисенко, Ю. Ієвлєва. - С.79-87
Пустовіт, Г. Аксіологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі культури в закладах вищої освіти: від теорії до практики / Г. Пустовіт. - С.88-95
Білавич, Г. Концепція духовно-морального виховання особистості у вимірі творчої спадщини Василя Сухомлинського крізь погляд сьогодення / Г. Білавич, Н. Салига, М. Копчук-Кашецька. - С.96-100
Ситченко, А. Проблема патріотичного виховання в науковому дискурсі / А. Ситченко, І. Корнієнко. - С.101-104
Журба, К. Війна як чинник впливу на смисложиттєву сферу сучасних підлітків / К. Журба. - С.105-109
Христенко, О. Виховний потенціал історичних джерел у формуванні громадянських цінностей майбутніх лікарів / О. Христенко. - С.110-114
Яремович, М. Ціннісні орієнтири й змістове наповнення категорій громадянської солідарності та солідаризму у професійному становленні майбутніх учителів / М. Яремович. - С.114-118
Шетеля, Н. Засоби практичної реалізації аксіологічного підходу у сфері професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтв / Н. Шетеля. - С.119-123
Сверлюк, Я. Актуалізація художніх цінностей музичного мистецтва / Я. Сверлюк. - С.124-128
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.


    Лавренчук, В.
    Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі [Текст] / В. Лавренчук // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 4. - С. 87-91

Рубрики: Освіта України--Нова українська школа

фывфывфыв:
читацькі емоції -- оцінні судження -- емоційний інтелект
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Кралюк, П.
    Шлях королеви: реконструкція маршруту Анни руської з Києва до Франції [Текст] / П. Кралюк, В. Лавренчук, Ф. Баландін // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 62-67

Рубрики: Історія України--Київська Русь

   Історія--Жінки в історії


фывфывфыв:
княжна Анна Ярославна -- французький король Генріх І -- дипломатична місія
Доп.точки доступа:
Лавренчук, В.
Баландін, Ф.
Анна, Ярославна (княгиня) \о ней\

Свободных экз. нет

Найти похожие