Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (3)Історична Волинь (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Кристопчук, Т.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Н14/2018/1
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2018г. № 1
Содержание:
Бхіндер, Н. Вплив глобалізаційних процесів на професійну підготовку прикордонників у республіці Індії / Н. Бхіндер. - С.3-8
Полоцька, О. Засоби запобігання і боротьби з проявами академічної та наукової недоброчесності в університетах Австралії: вивчення позитивного досвіду / О. Полоцька. - С.8-13
Черній, А. Управління освітою в ОТГ Рівненщини: технологічні аспекти / А. Черній. - С.14-18
Лютко, О. Активізація професійного потенціалу педагогів засобами мотиваційного менеджменту / О. Лютко. - С.18-22
Тригубець, Г. Стратегічні орієнтири професійного розвитку педагогічних працівників в умовах закладу освіти / Г. Тригубець. - С.22-26
Гузенко, О. Виробниче навчання студентів вищих педагогічних навчальних закладів в умовах сучасних освітніх реформ / О. Гузенко, С. Марчук. - С.27-30
Черкашина, Т. Діяльність навчально-практичного центру самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення педагогічних працівників у контексті реалізації ідей Концепції Нової української школи / Т. Черкашина. - С.30-33
Шадий, С. Сучасний педагог : шляхи розв’язання проблеми адекватного оцінювання рівня професійної діяльності педагогів / С. Шадий. - С.34-36
Власюк, О. Електронні засоби навчання як чинник підвищення ефективності дизайн-освіти / О. Власюк. - С.37-39
Гузій, І. Інтерактивний підхід до формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи / І. Гузій. - С.40-42
Живюк, І. Вікіпедія як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності учня в умовах української школи / І. Живюк. - С.43-45
Козловський, Ю. Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю: інтерактивний підхід / Ю. Козловський. - С.46-49
Кристопчук, Т. Медіаосвітні технології як засіб підвищення якості освітньої діяльності коледжу / Т. Кристопчук, І. Якимчук. - С.50-53
Остапчук, Н. Електронні навчальні видання як засіб освітньої діяльності студентів / Н. Остапчук, Л. Матвійчук. - С.59-62
Петренко, О. Педагогічний коучинг у діяльності вчителя в контексті реалізації Концепції "Нова українська школа" / О. Петренко. - С.62-66
Позднякова, Т. Використання сервісу Learningapps для створення інтерактивних дидактичних вправ до уроків біології / Т. Позднякова, В. Тимчина. - С.67-75
Поплавська, Г. Web 2.0 У формуванні досвіду застосування інформаційно-комунікаційних технологій студентами педагогічних спеціальностей / Г. Поплавська. - С.76-78
Сидорчук, Н. Теоретичний аналіз феномена "рефлексія" / Н. Сидорчук, І. Огорнійчук. - С.79-82
Сушик, Н. Соціальна профілактика девіантної поведінки підлітків / Н. Сушик. - С.83-86
Тарадюк, Д. Професійна підготовка тьюторів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі як педагогічна проблема / Д. Тарадюк. - С.87-89
Антончук, О. Комунікативна компетентність у структурі соціального інтелекту вчителя-словесника / О. Антончук. - С.90-92
Вєтрова, І. Методична підготовка майбутнього вчителя англійської мови / І. Вєтрова. - С.92-95
Костолович, Т. Експерементальна методика формування професійної комунікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення фонетики й орфоепії української мови / Т. Костолович. - С.95-99
Лавренчук, В. Реалізація ціннісних концептів мовно-літературної освіти в аспекті Нової української школи / В. Лавренчук. - С.100-105
Магрламова, К. Іншомовна освіта майбутнього лікаря у Великій Британії / К. Магрламова. - С.106-109
Мандрик, Н. Передумови виникнення слов’янської писемності / Н. Мандрик. - С.110-113
Мушировська, Н. Побудова моделі фахівця в галузі іноземної філології в межах курсу української мови за професійним спрямуванням / Н. Мушировська. - С.113-118
Крівцов, В. Деякі аспекти алгоритмізації навчального процесу / В. Крівцов, В. Крівцов, Г. Приймачук. - С.119-123
Бессараб, Н. Виховання толерантності та міжкультурної комунікації в учнів початкової школи на уроках іноземної мови / Н. Бессараб. - С.124-126
Шутяк, В. Ознайомлення молодших школярів зі згинанням і складанням паперу, технікою орігамі / В. Шутяк. - С.127-129
Лисиця, Д. Методичні рекомендації щодо організації підготовки майбутніх зубних гігієністів до професійної діяльності / Д. Лисиця. - С.130-133
Пайкуш, М. Формування інтегрованої системи природничо-наукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря / М. Пайкуш. - С.133-136
Шегеда, А. Кваліметричний підхід до оцінювання якості процесів в освітніх системах / А. Шегеда, О. Стефанович. - С.136-141
Пустовіт, Г. Формування компетентностей міжкультурної комунікації дітей та учнівської молоді у закладах позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.142-146
Жулковський, Б. Ігор Стравінський і православна церква / Б. Жулковський. - С.147-150
Калустьян, О. Деякі аспекти комплексної систематизації навчального процесу в ході підготовки фахівців спеціальності "Музичне мистецтво" / О. Калустьян, М. Ковлева. - С.151-153
Крижановська, Т. Емоційний розвиток підлітків у процесі сприймання творів барокової музики / Т. Крижановська, М. Данилюк. - С.153-157
Музиченко, Л. Володимир Музиченко: викладач, композитор, письменник, громадський діяч / Л. Музиченко. - С.157-161
Нарожна, Н. Основні напрями фахового навчання в хоровій педагогіці / Н. Нарожна. - С.162-166
Радковська, Л. Роль викладача-інструменталіста у подоланні сценічного хвилювання учнів-піаністів дитячої музичної школи / Л. Радковська, О. Єсіпова. - С.166-168
Столярчук, Б. Петро Степанюк: збирач і виконавець народних пісень / Б. Столярчук. - С.169-170
Ганжа, М. Мистецтво дизайну в освітньому середовищі як засфб виховання особистості / М. Ганжа. - С.171-174
Гатеж, Н. Емпіричне дослідження готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів / Н. Гатеж. - С.175-177
Денисенко, Н. Крос-функціональна мобільність як складова формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури / Н. Денисенко. - С.178-180
Северіна, Л. Формування компетентностей здоров’язбереження в студентів педагогічного коледжу / Л. Северіна. - С.180-183
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Кристопчук, Т.
    Медіаосвітні технології як засіб підвищення якості освітньої діяльності коледжу [Текст] / Т. Кристопчук, І. Якимчук // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - №1. - С. 50-53

Рубрики: Освіта середня--Типи шкіл--Коледжі

   Інформаційні технології--Освіта


фывфывфыв:
медіакомпетентність -- технології хмарні
Доп.точки доступа:
Якимчук, І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: Н14/2018/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2018г. № 3
Содержание:
Андрощук, І. Умови забезпечення професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту польських університетів / І. Андрощук. - С.3-7
Толмачова, І. Благодійництво в педагогіці: напрямок чи парадигма? / І. Толмачова. - С.10-16
Кіян, О. Творча компетентність педагога в рамках реалізації концепції "Нова українська школа" / О. Кіян. - С.17-20
Мельник, Н. Сучасні тенденції щодо ролі методичних служб в удосконаленні професійної компетентності педагогічних працівників / Н. Мельник. - С.21-25
Москалець, М. Розвиток професійних компетентностей учителів в умовах реформування української школи в системі післядипломної педагогічної освіти / М. Москалець, В. Швидун. - С.25-29
Толочко, С. Модернізація компетентнісного підходу в системі післядипломної педагогічної освіти України для сталого розвитку / С. Толочко. - С.29-36
Дем’янюк, В. Професійно-ціннісна підготовка майбутніх фахівців у контексті модернізації вищої освіти в Україні / В. Дем’янюк. - С.36-39
Кристопчук, Т. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти / Т. Кристопчук. - С.40-43
Носенко, Ю. Технологія підтримки персоніфікованого навчального середовища / Ю. Носенко, М. Шишкіна. - С.44-50
Павлова, Н. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі професійної підготовки / Н. Павлова. - С.50-55
Савченко, В. Модернізація процесу навчання завдяки застосуванню інтерактивних освітніх технологій / В. Савченко. - С.55-57
Кожушкіна, Т. Встановлення взаємозв’язків культури міжособистісної взаємодії із сучасними галузями знань / Т. Кожушкіна. - С.58-61
Воробйова, Л. Мовна особистість школярів: формування в системі Малої академії наук / Л. Воробйова, Т. Сергіюк. - С.62-65
Бондар, І. Креативні завдання як засіб формування компетентностей старшокласників на уроках всесвітньої історії / І. Бондар. - С.66-69
Белешко, Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Друге та інші формулювання теореми косинусів / Д. Белешко. - С.70-73
Ковтонюк, Г. До питання вивчення структур даних у курсі інформатики майбутніми вчителями фізико-математичних дисциплін / Г. Ковтонюк. - С.74-77
Шутяк, В. Особливості підготовки вчителя початкових класів до уроків трудового навчання / В. Шутяк. - С.78-82
Поплавська, Г. Особливості вивчення інформатики в початковій школі / Г. Поплавська. - С.82-84
Литвиненко, С. Соціально-педагогічні аспекти діяльності вихователя закладу дошкільної освіти / С. Литвиненко. - С.85-87
Юрчук, О. Сформованість готовності майбутніх вихователів до здійснення рухового режиму в закладі дошкільної освіти / О. Юрчук. - С.88-92
Бухальська, С. Здоров’язбережувальні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього медичного фахівця та особистості в освітньому середовищі / С. Бухальська. - С.93-96
Удовиченко, І. Педагогічні умови навчання географії в старшій школі на профільному рівні на прикладі вивчення процесів глобалізації / І. Удовиченко. - С.96-110
Крусь, О. Національне виховання як педагогічна домінанта / О. Крусь. - С.128-131
Мазурок, І. Роль куратора в контексті особистісно орієнтованої технології виховання студентів / І. Мазурок, Л. Столярчук. - С.131-134
Войтович, О. Студійна робота аранжувальника на прикладі запису вокалу із застосуванням інноваційної мікрофонної звукотехніки / О. Войтович. - С.135-139
Левчук, Я. Молодіжні субкультури в контексті суспільно-історичного розвитку / Я. Левчук. - С.139-142
Семенюк, Н. Педагогічна спадщина Феофана Щегельського / Н. Семенюк. - С.143-147
Сінельников, І. Самостійна робота як складова формування професійної майстерності студента-вокаліста / І. Сінельников, Л. Остапенко. - С.148-151
Гаоян, С. Методи, форми та алгоритми поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін / С. Гаоян. - С.151-154
Тарчинська, Ю. Сутність сучасних принципів формування виконавської техніки піаніста / Ю. Тарчинська, Ю. Дубан. - С.155-159
Берека, В. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для навчання та розвитку обдарованих дітей / В. Берека. - С.160-163
Гавлітіна, Т. Мистецтво родинного виховання за В. О. Сухомлинським / Т. Гавлітіна. - С.163-166
Городецька, О. Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку / О. Городецька. - С.166-169
Демченко, В. Виявлення і розвиток креативних можливостей учнів: від педагогічної спадщини В. Сухомлинського до сучасних поглядів К. Робінсона / В. Демченко. - С.169-171
Гринькова, Н. Використання ідей В. О. Сухомлинського у моральному вихованні учнів молодшого шкільного віку / Н. Гринькова. - С.172-174
Екологічне виховання студента-медика Рівненської медичної академії на засадах викладання біології. - С.175-179
Ковбасюк, Т. Виховання особистості в аспекті педагогічного виміру Василя Сухомлинського / Т. Ковбасюк. - С.179-182
Лютко, О. Інтеграція ідей М. Ліпмана та В. Сухомлинського в освітньому процесі нової української школи / О. Лютко. - С.182-187
Михасюк, Т. Система етичних бесід Василя Сухомлинського як джерело розвитку мовленнєво-творчих здібностей молодшого школяра / Т. Михасюк. - С.188-192
Павлюк, В. Безпека освітнього процесу як важливе завдання нової української школи / В. Павлюк. - С.193-195
Пустовіт, Г. Проблеми освіти дітей з особливими потребами в педагогічній системі Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.196-199
Шпичак, І. Духовно-ціннісний розвиток особистості у спадщині В. Сухомлинського / І. Шпичак. - С.204-206
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Кристопчук, Т.
    Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти [Текст] / Т. Кристопчук // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 40-43

Рубрики: Освіта середня--Типи шкіл--Коледжі

фывфывфыв:
самореалізація особистості -- навички професійні
Свободных экз. нет

Найти похожие