Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (8)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Реклама -- Маркетинг<.>)
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17
Сигли бібліотек за посиланням
1.


   
    Как отслеживать эффективность рекламы [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №9. - С. 28-29

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
інвестиції (їх повернення) -- результат -- відображення повідомлень
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Ромат, Є.
    Реклама в комунікаціях суб'єктів публічного управління [Текст] / Є. Ромат // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 42-51

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
реклама публічна
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Ромат, Е.
    Глобальные тенденции развития современной рекламы [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 26-35

Рубрики: Реклама--Маркетинг

   Реклама--Компанії


фывфывфыв:
2018 р.
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Ромат, Е.
    Реклама в системе территориального маркетинга [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 5. - С. 9-19

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
територіальний маркетинг -- маркетинг (в середині) території
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Пасхавер, А.
    Рождение Гулливера [Текст] / А. Пасхавер // Новое время. - 2018. - № 47

Рубрики: Реклама--Маркетинг

   Інтернет--Реклама


фывфывфыв:
медійний ринок -- рекламні лідери
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Лазебник, М.
    Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об'ємів ринку 2019 [Текст] / М. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 4-11

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
РЕКЛАМНИЙ МЕДІА-РИНОК -- ТБ-РИНОК -- РЕКЛАМА В ПРЕСІ
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Спикери 12 Remarketing рассказали как сделать бренд видимым [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 11-16

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
МІЖНАРОДНИЙ РЕКЛАМНО-МАРКЕТИНГОВИЙ ФЕСТИВАЛЬ
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Боде, Л.
    Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи [Текст] / Л. Боде, Ж. Райжите // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 37-47

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
РЕКЛАМНІ СТАНДАРТИ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ
Доп.точки доступа:
Райжите, Ж.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Бучинська, О.
    Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 47-65

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
ІМІДЖЕВА СКЛАДОВА В РЕКЛАМІ -- СУЧАСНА РЕКЛАМА
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Яцишина, Л.
    Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку [Текст] / Л. Яцишина, Шевченко І. // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 4-10

Рубрики: Засоби масової інформації--Україна

   Реклама--Маркетинг


фывфывфыв:
МЕДІАРИНОК -- ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Доп.точки доступа:
Шевченко І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Сєвонькаєва, О.
    Сучасні технології маркетигових комунікацій [Текст] / О. Сєвонькаєва // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 45-50

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
тренди маркетинга -- 2019 р. -- інтернет-маркетинг -- інтернет-простір
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


   
    Ukrainian Creative Awards 2019: креативність - це українська національна ідея [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 65-68

Рубрики: Реклама--Маркетинг

   Україна
фывфывфыв:
Київський міжнароднийй фестиваль реклами -- проект Rреативність кожному (UCA) -- проекти міжнародного конкурсу
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Носач, Л.
    Вплив виставкової діяльності на розвиток бізнесу [Текст] / Л. Носач // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 38-45

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
МІЖНАРОДНА ВИСТАВКА -- реклама REX
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Лазебник, М.
    Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об’ємів ринку 2020 [Текст] / М. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 12-18

Рубрики: Реклама--Маркетинг

   Комунікація


фывфывфыв:
рекламний Медіа ринок -- Digital реклама -- ринок маркетингових сервісів -- оцінка об’ємів ринку PR послуг
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Лилик, І.
    2019: звіт про діяльність індустріального гендерного комітету з реклами [Текст] / І. Лилик, О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 52-58

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
дискримінаційні рекламні кампанії -- тема сексизму -- аналіз скарг на рекламу
Доп.точки доступа:
Бучинська, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Савицька, Н.
    Звіт про діяльність Харківського регіонального представництва індустріального гендерного комітету з реклами [Текст] / Н. Савицька, М. Михайлова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 59-62

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
Стандарт недискримінаційної реклами -- гендерна культура -- зовнішня реклама -- ознаки дискримінації
Доп.точки доступа:
Михайлова, М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Сенченко, О.
    Псевдонаукові дослідження на службі піар-компаній [Текстььь] / О. Сенченко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - № 5. - С. 26-33

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
пропоганда -- фальсифікація -- псевдонаукові дослідження -- рекламування товарів
Свободных экз. нет

Найти похожие