Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг -- Ринок продукції<.>) |
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
|
Стєкольщиков, В. В. Тенденції розвитку кон'юнктури у сфері інфокомунікацій [Текст] / В. В. Стєкольщиков, Р. А. Дименко> // Економіка менеджмент бізнес. - 2017. - №4. - С. 126-131
Рубрики: Ринок товарів--Засоби зв'язку
Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: МЕРЕЖЕВІ ПІДПРИЄМСТВА -- ТРАДИЦІЙНІ МЕРЕЖЕВІ ФІРМИ -- БІЗНЕС-ПЛАТФОРМИ
Доп.точки доступа: Дименко, Р. А.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2.
|
Шендерівська, Л. П. Комплекс маркетингу сучасного видавництва [Текст] / Л. П. Шендерівська, М. В. Ужвій> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - №1. - С. 61-65
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
Видавнича справа--Книги
фывфывфыв: товарна політика -- баланс виживання -- цінова політика -- дистрибуція -- комунікаційна політика
Доп.точки доступа: Ужвій, М. В.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3.
|
Шевченко, А. Грамотный PR - это диалог компании с вашей целевой аудиторией [Текст] / А. Шевченко> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 34-35
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
Аннотация: засоби масової комунікації
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4.
|
Левченко, К. А. Маркетингова стратегія підприємства на ринку промислових товарів України: порядок формування та стратегічні ризики [Текст] / К. А. Левченко> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 113-117
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: конкурентоспроможність -- конкурентна перевага -- промислова продукція
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5.
|
Сотник, В. На нашем рынке много компаний с крутыми маркетинг службами. Но не у всех есть шанс реализовать свои планы [Текст] / В. Сотник> // Маркетинг и реклама. - 2018. - 7/8. - С. 25-27
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: відділ маркетинга -- відділ продаж -- протиріччя
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>6.
|
Споживчі настрої в Україні. грудень 2018: індекс склав 62, 2 [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 33-34
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: ІНДЕКС СПОЖИВАНИХ НАСТРОЇВ
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>7.
|
Голованова, М. Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання [Текст] / М. Голованова> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 43-45
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: вартість довірча -- коефіцієнт повернення
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>8.
|
Лазаренко, Л. Маркетинговий аналіз органічного ринку агропродовольчої продукції в країнах ЄС та України [Текст] / Л. Лазаренко> // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2019. - № 5. - С. 106-114
Рубрики: Ринок аграрний
Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: безпека екологічна -- потреби соціальні
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>9.
|
Новикова, З. PR на ринку сучасного образотворчого мистецтва [Текст] / З. Новикова> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 26-33
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: ринок мистецтва -- брендинг в мистецтві -- паблік рілейшнз
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>10.
|
Крижко, О. В. Особливості стимулювання збуту на підприємстві залежно від суб'єктів стимулювання [Текст] / О. В. Крижко> // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 141-148
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: дистриб’ютор -- здешевлення продукції
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>11.
|
Коул, Т. Як виробникам і ритейлерам підготуватися до стабілізації після COVID-19 [Текст] / Т. Коул> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 2. - С. 7-9
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: криза -- антикризове управління -- доступність товару
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>12.
|
Киш, Л. Маркетинг аграрної продукції в умовах виходу на зовнішні ринки [Текст] / Л. Киш> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 2. - С. 89-77
Рубрики: Ринок товарів--Сільськогосподарські товари
Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: плоди -- картопля -- ягоди -- овочі
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>13.
|
Ларіна, Я. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [Текст] / Я. Ларіна> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 27-35
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: обсяги продажу -- безпека продовольча
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>14.
|
Ковальчук, С. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [Текст] / С. Ковальчук> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 36-50
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: товарообіг -- органічний ринок -- рентабельність
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>15.
|
Оцінка обсягу ринку маркетингових сервісів. Стриманий оптимізм: Висновки 2021. Прогноз на 2022. [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 6. - С. 47-51
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: позитивна динаміка -- статистика
Свободных экз. нет Найти похожие
|
|