Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг -- Ринок продукції<.>)
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Стєкольщиков, В. В.
    Тенденції розвитку кон'юнктури у сфері інфокомунікацій [Текст] / В. В. Стєкольщиков, Р. А. Дименко // Економіка менеджмент бізнес. - 2017. - №4. - С. 126-131

Рубрики: Ринок товарів--Засоби зв'язку

   Маркетинг--Ринок продукції


фывфывфыв:
МЕРЕЖЕВІ ПІДПРИЄМСТВА -- ТРАДИЦІЙНІ МЕРЕЖЕВІ ФІРМИ -- БІЗНЕС-ПЛАТФОРМИ
Доп.точки доступа:
Дименко, Р. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Шендерівська, Л. П.
    Комплекс маркетингу сучасного видавництва [Текст] / Л. П. Шендерівська, М. В. Ужвій // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - №1. - С. 61-65

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

   Видавнича справа--Книги


фывфывфыв:
товарна політика -- баланс виживання -- цінова політика -- дистрибуція -- комунікаційна політика
Доп.точки доступа:
Ужвій, М. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Шевченко, А.
    Грамотный PR - это диалог компании с вашей целевой аудиторией [Текст] / А. Шевченко // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 34-35

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

Аннотация: засоби масової комунікації
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Левченко, К. А.
    Маркетингова стратегія підприємства на ринку промислових товарів України: порядок формування та стратегічні ризики [Текст] / К. А. Левченко // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 113-117

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
конкурентоспроможність -- конкурентна перевага -- промислова продукція
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Сотник, В.
    На нашем рынке много компаний с крутыми маркетинг службами. Но не у всех есть шанс реализовать свои планы [Текст] / В. Сотник // Маркетинг и реклама. - 2018. - 7/8. - С. 25-27

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
відділ маркетинга -- відділ продаж -- протиріччя
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Споживчі настрої в Україні. грудень 2018: індекс склав 62, 2 [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 33-34

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
ІНДЕКС СПОЖИВАНИХ НАСТРОЇВ
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Голованова, М.
    Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання [Текст] / М. Голованова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 43-45

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
вартість довірча -- коефіцієнт повернення
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Лазаренко, Л.
    Маркетинговий аналіз органічного ринку агропродовольчої продукції в країнах ЄС та України [Текст] / Л. Лазаренко // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2019. - № 5. - С. 106-114

Рубрики: Ринок аграрний

   Маркетинг--Ринок продукції


фывфывфыв:
безпека екологічна -- потреби соціальні
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Новикова, З.
    PR на ринку сучасного образотворчого мистецтва [Текст] / З. Новикова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 26-33

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
ринок мистецтва -- брендинг в мистецтві -- паблік рілейшнз
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Крижко, О. В.
    Особливості стимулювання збуту на підприємстві залежно від суб'єктів стимулювання [Текст] / О. В. Крижко // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 141-148

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
дистриб’ютор -- здешевлення продукції
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Коул, Т.
    Як виробникам і ритейлерам підготуватися до стабілізації після COVID-19 [Текст] / Т. Коул // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 2. - С. 7-9

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
криза -- антикризове управління -- доступність товару
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Киш, Л.
    Маркетинг аграрної продукції в умовах виходу на зовнішні ринки [Текст] / Л. Киш // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 2. - С. 89-77

Рубрики: Ринок товарів--Сільськогосподарські товари

   Маркетинг--Ринок продукції


фывфывфыв:
плоди -- картопля -- ягоди -- овочі
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Ларіна, Я.
    Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [Текст] / Я. Ларіна // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 27-35

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
обсяги продажу -- безпека продовольча
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Ковальчук, С.
    Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [Текст] / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 36-50

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
товарообіг -- органічний ринок -- рентабельність
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


   
    Оцінка обсягу ринку маркетингових сервісів. Стриманий оптимізм: Висновки 2021. Прогноз на 2022. [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 6. - С. 47-51

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
позитивна динаміка -- статистика
Свободных экз. нет

Найти похожие