Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг послуг<.>) |
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
|
Красивый и совершенный мир от Sealed AIR: феномен большого объма данных в пищевой отрасли [Текст]> // Мир продуктов : информационно-аналитическое издание. - 2017. - №7. - С. 50-51
Рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв: послуги CogniPRO Core Services
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2.
|
Омниканальный потребитель как новое явление [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 18-19
Рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв: інфраструктура цифрова
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3.
|
Огиенко, Е. Чтобы сформировать желаемую репутацию, ее нужно формировать [Текст] / Е. Огиенко> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 42-43
Рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв: PR-діяльність -- клієнт -- PR-інструменти
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4.
|
Бучинська, О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 5-12
Рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв: комунікації -- реклама -- PR
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5.
|
Романчук, Л. Д. Методичний базис оцінки ефективності маркетингової комунікаційної стратегії курортно-рекреаційного підприємства [Текст] / Л. Д. Романчук> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 8. - С. 119-122
Рубрики: Маркетинг послуг
Курортологія
фывфывфыв: внутрішнє середовище -- зовнішнє середовище -- бренд -- конкурентоспроможність
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>6.
| 338(477) В-535
Ханін, І. Г. Теоретико-методичні підходи до формування комплексної організаційної та інформаційної моделі маркетингової агенції / І. Г. Ханін, Б. Г. Рашман> // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2016. - Вип. 4(76) : Економічні науки . - С. 144-152
Рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв: суб’єкти господарювання -- маркетингові послуги -- інформація про ринок -- управлінські рішення -- обсяг прибутків -- норми прибутковості
Доп.точки доступа: Рашман, Б. Г.
Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) Найти похожие
|
>7.
|
Виноградов, Д. Не всякое раздражение вызывает ощущение [Текст] / Д. Виноградов> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 10. - С. 32-34
Рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв: відчуття -- роздратування
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>8.
|
Главные тенденции бренд коммуникаций: покупатели становятся Smart, а бренды становятся человечней [Текст] : (материалы блиц-опроса экспертов)> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 8-16
Рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв: івент-маркетинг -- маркетингові комунікації
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>9.
|
Блощинский, Д. Формируется основа бренд-коммуникаций нового поколения [Текст] / Д. Блощинский> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 17-19
Рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв: директ-маркетинг -- використання івент-маркетингу
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>10.
|
Васильєва, О. Основной современный тренд в бренд-коммуникациях - диджитализация [Текст] / О. Васильєва> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 28-30
Рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- формування іміджу бренду
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>11.
|
Обсяг ринку маркетингових сервісів 2020: важливе коригування [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 3. - С. 18-21
Рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв: рейтинг агенств -- еволюція ринку
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>12.
|
Параска, М. Що в імені тобі моєму, або в чому сила бренду [Текст] / М. Параска> // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 2. - С. 36-39
Рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв: бренд-маркетинг -- раціональна стратегія
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>13.
|
14 Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 3. - С. 17-26
Рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв: рейтинг агентств
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>14.
|
Ковальчук, С. Вся надія на фактчекінг чи як товаришувати з ботом [Текст] / С. Ковальчук, О. Мороз> // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 4. - С. 35-42
Рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв: маркетингові технології
Доп.точки доступа: Мороз, О.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>15.
|
Янковець, Т. Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст] / Т. Янковець> // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 61-80
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Маркетинг послуг
фывфывфыв: економіка вражень -- мережі кінотеатрів -- бренд -- цифрові точки контакту -- конкурентоспроможність
Свободных экз. нет Найти похожие
|
|