Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (5)Документи про Рівненщину (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Маркетингові дослідження<.>)
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 25
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Дадо, Я.
    Маркетинг управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі [Текст] / Я. Дадо, В. Віктор Ян // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 47-55

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
зауваження -- методологія -- інтерпретація -- результати -- випробування
Доп.точки доступа:
Ян, В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Решетилова, Т.
    Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара [Текст] / Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 56-63

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
підприємства -- випуск товарів -- товари інноваційні
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Ландар, Р.
    Основные тренды маркетинга 2018 года [Текст] / Р. Ландар // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 24-25

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
тренд -- 2018 р.
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Лилик, І.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 4-26

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
ринок інформації -- обсяг ринку -- компанії дослідницькі
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Зозульов, О.
    Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / О. Зозульов, О. Москаленко // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 29-36

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
прийняття рішень -- нейрофізіологія -- психологія когнітивна
Доп.точки доступа:
Москаленко, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Факти про веб сайти в 2018 році (і чому токенізація є гарною ідеєю для цієї галузі) [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 37-41

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
веб мережа -- веб сайт -- використання -- діяльність маркетингова
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Ткаченко, В. В.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні [Текст] / В. В. Ткаченко, А. М. Громова // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 84-87

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
компанії маркетингових досліджень -- обсяг ринку маркетингових досліджень -- вартість -- проблеми ринку -- тенденції ринку
Доп.точки доступа:
Громова, А. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Ангелова, С.
    Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство [Текст] / С. Ангелова // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 26-31

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
реклама -- послуги -- медіа
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Щирін, Ю.
    Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії) [Текст] / Ю. Щирін // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 28-30

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
методики -- компанії
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Как преодолеть крупнейшие SMM-вызовы [Текст] // Маркетинг и реклама. - 2018. - 7/8. - С. 62-69

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
стратегія
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Чайка, Є.
    Ринок кіберспорту: стан та структура [Текст] / Є. Чайка // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 64-71

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
електроніка -- комунікація -- ринок кіберспорту
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Красовська, О.
    Алгоритм процесу маркетингового дослідження [Текст] / О. Красовська // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2018. - № 21. - С. 34-39

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
моніторинг -- методи -- етапи
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


   
    Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 16-27

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧИХ НАСТРОЇВ -- КЛІЄНТСЬКИЙ ДОСВІД
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Ромат, Є.
    Сучасні тенденції конвергенції публічного управління та маркетингу [Текст] / Є. Ромат // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 11/12. - С. 50-52

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
управління -- маркетинг публічний -- послуги публічні
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


   
    Маркетинг в искусстве или как измерить творчество? [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 11-21

Рубрики: Театр

   Маркетингові дослідження


фывфывфыв:
СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ТЕАТРУ -- ТЕАТРАЛЬНИЙ РИНОК
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Бернович, П.
    Маркетинговые исследования без затрат денег [Текст] / П. Бернович // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 46-51

Рубрики: Маркетингові дослідження

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Лилик, І.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 4-23

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
ринок інформації -- методи і типи досліджень
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


   
    Дослідження до дня маркетолога: що пропонують сьогодні та що чекає завтра [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 63-65

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
професія маркетолога -- послуги для бізнесу
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Ільїна, С.
    Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи ProZorro [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 4-10

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
система ProZorro -- електронна система держзакупівель
Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Лилик, І.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 1. - С. 4-29

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
методи -- прогнози
Свободных экз. нет

Найти похожие

21.


    Дигун, О.
    Управління лояльністю споживачів на прикладі програм лояльності [Текст] / О. Дигун // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 5. - С. 32-36

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
виробництво -- типи програм лояльності
Свободных экз. нет

Найти похожие

22.


    Дембіцький, С.
    Обмеження використання онлайн панелей в сучасних опитуваннях [Текст] / С. Дембіцький // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 5. - С. 37-39

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
ринок послуг -- пошукові дослідження
Свободных экз. нет

Найти похожие

23.


    Лилик, І.
    Українська асоціація маркетингу під час війни [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 5-7

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
РОБОТА ПІД ЧАС ВІЙНИ -- українська асоціація маркетингу
Свободных экз. нет

Найти похожие

24.


    Овчар, О.
    Дослідження психічного стану українців, що звертаються під час війни за психологічною допомогою [Текст] / О. Овчар, С. Больман // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 29-31

Рубрики: Маркетингові дослідження

   Психотерапія


фывфывфыв:
психодидукція -- психотерапевтична робота -- емоційні ресурси
Доп.точки доступа:
Больман, С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

25.


   
    Світ наклав санкції на півтори тисячі осіб з РФ. А що Україна? : [Центр R&D YouControl] [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 32-34

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
обмежувальні заходи -- санкції проти російських олігархів
Свободных экз. нет

Найти похожие