Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг<.>) |
Общее количество найденных документов : 57
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
|
Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №9. - С. 36-37
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: закупівлі
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2.
|
Нестерчук, Ю. В. Концептуальні підходи до визначення ефективності маркетингового комунікаційного забезпечення інноваційних процесів підприємств [Текст] / Ю. В. Нестерчук, М. В. Аршевська> // Економіка менеджмент бізнес. - 2017. - №4. - С. 41-49
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: МАРКЕТИНГОВЕ КОМУНІКАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ -- ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ПІДПРИЄМСТВ
Доп.точки доступа: Аршевська, М. В.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3.
|
Новая эра маркетинговых технологий: что нас ожидает? [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 62-67
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Маркетинг
фывфывфыв: ІТ технології
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4.
|
Лилик, І. Першочергові завдання ГО "Українська асоціація маркетингу": пріоритети 2018 року [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 4-15
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: розвиток -- пропозиції -- обговорення -- засідання
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5.
|
Четыре тренда нового маркетинга [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 52-57
Рубрики: Реклама торгова
Маркетинг
фывфывфыв: тренди
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>6.
|
Деревянко, Е. Репутация: реальность и спекуляции [Текст] / Е. Деревянко> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 24-26
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: соціологічні аспекти
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>7.
|
Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 4-7
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: комунікації -- реклама -- промоутери -- спецперсонал -- мерчендайзери
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>8.
|
Мельник, Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах [Текст] / Т. Мельник> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 8-25
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: комунікації -- реклама -- відеореклама -- дослідження
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>9.
|
Лилик, І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 32-35
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: технології -- ринок -- кава -- закупівля -- продаж
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>10.
|
Зозульов, О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 46-54
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: технології нові -- дослідження -- стратегія
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>11.
|
Яцишина, Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння [Текст] / Л. Яцишина> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 55-62
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: технології -- пивоваріння -- формування -- розвиток
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>12.
|
Зубковський, Ю. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України [Текст] / Ю. Зубковський> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 63-68
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: технології маркетингові -- бізнес автомобільний -- ринок автомобілів
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>13.
|
Споживчі настрої в Україні, червень 2018: індекс склав 65,6 [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 26-27
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: дослідження маркетингові -- настрої споживчі
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>14.
|
Головні тенденції ринку праці України І півріччя 2018 року [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 32-35
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: технології -- ринок праці -- дослідження
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>15.
|
На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 41-45
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: технології -- комунікації -- компанії
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>16.
|
Зозульов, О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії [Текст] / О. Зозульов> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 47-54
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: технології -- бізнес-моделі -- конкурентоспроможність товару
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>17.
|
Діяльність сертифікаційного центру при Одеському Національному політехнічному університеті [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 55
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: економіка знань -- фахівці сертифіковані
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>18.
|
Максименко, О. Вимоги часу до оцінювання кваліфікаційного рівня фахівців в житловій сфері. Історії питання [Текст] / О. Максименко> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 56-59
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: економіка знань -- управителі -- фахівці -- рівень професійний
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>19.
|
Стариков, С. Тренінги Української асоціації маркетингу [Текст] / С. Стариков> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 60-62
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: економіка знань -- програмування -- мова JAVA
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>20.
|
Діяльність ІГКР у ЗНУ відбувся семінар із попередження проявів сексистської реклами [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 66-69
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: семінар -- реклама секстиська
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>21.
|
Носова, О. Маркетинг - это одновременно и аналитика, и эмоции! И это длительная систематичная работа [Текст] / О. Носова> // Маркетинг и реклама. - 2018. - 7/8. - С. 20-21
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: маркетингові відділи
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>22.
|
Венгер, Е. Работа отдела маркетинга - незаметная работа [Текст] / Е. Венгер> // Маркетинг и реклама. - 2018. - 7/8. - С. 24-25
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: стратегія иаркетинга
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>23.
|
Ромат, Є. Галузевий та інші підходи до розуміння зв'язків із громадськістю [Текст] / Є. Ромат> // Маркетинг и реклама. - 2018. - 7/8. - С. 42-50
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: паблік рилейшнз
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>24.
|
Поташ, А. Продавайте меблі за допомогою доповненої реальності [Текст] / А. Поташ> // Меблеві технології . - 2018. - № 5. - С. 10-12
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: меблеве виробництво -- бізнес
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>25.
|
Двуліт, З. П. Контент-маркетинг як інструмент успішного функціонування вітчизняних компаній [Текст] / З. П. Двуліт, С. І. Наумчук> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 10. - С. 10-13
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: інтернет-маркетинг -- маркетингові технології -- реклама
Доп.точки доступа: Наумчук, С. І.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>26.
|
Лабурцева, О. І. Система маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / О. І. Лабурцева, Г. В. Алданькова> // Економіка України : політико-економічний журнал. - 2018. - № 9
Рубрики: Торгівля роздрібна
Маркетинг
фывфывфыв: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Доп.точки доступа: Алданькова, Г. В.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>27.
|
Халіна, В. Ю. Клієнтоорієнтованість як нова парадигма ведення бізнесу [Текст] / В. Ю. Халіна, Т. С. Васильєва> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 9. - С. 75-78
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: задоволення потреб -- досвід споживача -- споживча цінність
Доп.точки доступа: Васильєва, Т. С.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>28.
|
Трансформация в новые реалии: что ожидает дистрибуцию в будущем? [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 10. - С. 6-11
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: реклама -- конференція -- семінари
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>29.
|
Воздействуем на чувства, получаем эффект! (материалы блиц-опрос а экспертов) [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 10. - С. 14-21
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: маркетинг клуб -- бліц-опитування
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>30.
|
Ильченко, К. Мультисенсорный маркетинг - особая парадигма бизнес-мышления [Текст] / К. Ильченко> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 10. - С. 22-26
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: практика -- реклама
Свободных экз. нет Найти похожие
|
|
|