Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (4)Документи про Рівненщину (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=брендинг<.>)
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 22
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Тлеубердинова, А.
    Асоціативный образ Казахстана глазами экспертов [Текст] / А. Тлеубердинова // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2017. - №9. - С. 24-32

Рубрики: Туризм--Економіка--Інвестиції

   Казахстан
фывфывфыв:
дестинації -- брендинг
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.
001(062.552)
С-88


    Рафальська, Н. М.
    Сучасні тенденції брендингової діяльності підприємств пивоварної галузі України / Н. М. Рафальська // Студентський вісник Національного університету водного господарства та природокористування / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне, 2017. - Вип. 1(7) . - С. 117-120
УДК

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
БРЕНДИНГ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- РИНОК ПИВУ
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)

Найти похожие

3.


    Багаєва, Т.
    Місце та роль соціології брендингу в розбудові та викладанні комунікаційних дисциплін [Текстььь] / Т. Багаєва // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2018. - №1. - С. 151-178

Рубрики: Соціологія реклами

фывфывфыв:
брендинг -- модель Баунті -- керований хаос
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.
Шифр: М6/2018/6
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текстььь] : професиональный. - К, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2018г. № 6
Содержание:
Неплатежеспособность? Проблема! Но для маркетологов нет нерешаеміх проблем!. - С.10-18
Коршевнюк, Л. Маркетинг позволяет успешно бороться с проблемой низкой платежеспособности / Л. Коршевнюк. - С.20-21
Ромат, Е. Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління / Е. Ромат, Ю. Гаврилечко. - С.22-30
Зозульов, О. Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку / О. Зозульов, К. Менькова. - С.32-37
Білявська, Ю. Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя? / Ю. Білявська. - С.38-40
Современные модели поведения покупателя. - С.42-44
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.


    Ромат, Е.
    Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління [Текст] / Е. Ромат, Ю. Гаврилечко // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 22-30

Рубрики: Бренд

   Маркетинг--Стратегія


фывфывфыв:
фірмові ідентифікаційні маркетингові комунікації -- бренд туристичний -- реклама
Доп.точки доступа:
Гаврилечко, Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
Шифр: М6/2018/5
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текстььь] : професиональный. - К, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2018г. № 5
Содержание:
Ромат, Е. Реклама в системе территориального маркетинга / Е. Ромат. - С.9-19
Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано. - С.20-27
Васильева, О. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории / О. Васильева. - С.28-20
Калиниченко, Л. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва / Л. Калиниченко. - С.30-31
Бондарев, Н. Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать / Н. Бондарев. - С.32-33
Ігнатьєва, В. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) / В. Ігнатьєва. - С.34-40
Білявська, Л. PLACE BRANDING.або нвіщо містам бренд / Л. Білявська. - С.43-45
Бернович, П. Высокопробный маркетинг территорий / П. Бернович. - С.46-49
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.


   
    Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 5. - С. 20-27

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
брендинг -- бренд території
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Калиниченко, Л.
    Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва [Текст] / Л. Калиниченко // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 5. - С. 30-31

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
брендинг
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Ігнатьєва, В.
    Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) [Текст] / В. Ігнатьєва // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 5. - С. 34-40

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
маркетинг територіальний
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Білявська, Л.
    PLACE BRANDING.або навіщо містам бренд [Текст] / Л. Білявська // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 5. - С. 43-45

Рубрики: Бренд

фывфывфыв:
брендинг міста
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Мельник, Т.
    Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [Текст] / Т. Мельник // Зовнішня торгівля : економіка, фінанси, право : науковий. - 2018. - № 5. - С. 32-54

Рубрики: Бренд--країни

фывфывфыв:
брендинг національний -- міжнародний іміжд країни
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Хареба, О. В.
    Підвищення економічної ефективності виробництва малопоширених овочевих культур [Текст] / О. В. Хареба // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2018. - № 12. - С. 31-41

Рубрики: Ринок аграрний

   Овочівництво


фывфывфыв:
агрологістика -- брендинг
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.
338(062.552)
В-535


    Міщук, Г.
    Можливості оцінки ефективності регіонального брендингу [Текстььь] / Г. Міщук // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2018. - Вип. 2(82) : Економічні науки . - С. 287-294
УДК

Рубрики: Бренд

фывфывфыв:
експортні оцінки -- ефективність -- регіональний брендинг
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)

Найти похожие

14.
33(062.552)
В-535


   
    Вісник Національного університету водного господарства та природокористування [Текстььь] : зб. наук. пр. Вип. 2 (78) / голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2017. - 176 с. - 100.00 р.
    Содержание:
Вовк, В. Аналітичне забезпечення планування грошових потоків підприємств / В. Вовк. - С .3-10
Дума, В. Оцінка податкової складової бюджетного потенціалу місцевих фінансів / В. Дума. - С .11-21
Мельник, Л. Фінансова рівновага - як складова системи фінансово-економічної безпеки підприємств / Л. Мельник. - С .22-29
Миськовець, Н. Шляхи удосконалення механізму регулювання екосистеми корпоративного підприємства / Н. Миськовець. - С .30-41
Нікіфорович, О. Ексергоекономічний аналіз централізованої системи теплозабезпечення міського району / О. Нікіфорович. - С .42-52
Меліхова, Т. Роль органів управління у формуванні інвестиційного клімату великих міст / Т. Меліхова. - С .53-62
Петренко, О. Стан вітчизняного морського середовища: проблеми та можливі шляхи їх подолання / О. Петренко. - С .63-72
Пивоварчук, Л. Аналіз розвитку фінансової науки в Україні / Л. Пивоварчук. - С .73-79
Самолюк, Н. Фінансове забезпечення енергозбереження житлових будинків / Н. Самолюк. - С .80-90
Солодкий, В. О. Сучасні соціано-економічні тенденції у контексті рівноважного розвитку / В. О. Солодкий. - С .91-99
Стахів, О. Оцінка ефективності торгівельної діяльності споживчого товариства за узагальюючими показниками / О. Стахів. - С .100-111
Судук, О. Особливості формування соціальної нефінансової звітності сільськогосподарськими підприємствами / О. Судук. - С .112-121
Федина, К. Перспективи розвитку фондового ринку в Україні в сучасних умовах / К. Федина. - С .122-127
Шило, Ж. Проблеми оподаткування прибутку Національного банку України / Ж. Шило. - С .128-136
Ширко, Б. Організація лісогосподарського виробництва та покращання використання лісових ресурсів / Б. Ширко. - С .137-142
Кондрацька, Н. Фінансова безпека сільськогосподарського підприємства: оцінка та шляхи її підвищення / Н. Кондрацька. - С .143-152
Якимчук, А. Діагностика економічного потенціалу сонячної енергії регіонів України / А. Якимчук. - С .153-159
Міщук, Г. Ефективність регіонального брендінгу як індикатор конкурентоспроможності регіону / Г. Міщук. - С .160-168
УДК

Рубрики: Економіка

фывфывфыв:
енергозбереження -- брендинг регіональний -- рівновага фінансова
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)

Найти похожие

15.


    Новикова, З.
    PR на ринку сучасного образотворчого мистецтва [Текст] / З. Новикова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 26-33

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
ринок мистецтва -- брендинг в мистецтві -- паблік рілейшнз
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.
338(062.552)
Н-34


   
    Наукові записки Національного університету "Острозька академія" / голов. ред. Л. В. Козак. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2017. - 140 с. - (Економіка ; №7(35)). - 1-25. - 120.00 р.
    Содержание:
Андрейченко, А. В. Агропромислове виробництво та охорона навколишнього природного середовища: пошук балансу / А. В. Андрейченко. - С .4-7
фывфыв: поводження з відходами, відходи АПК, безвідходне виробництво
Онишко, С. В. До питання теоретико-методологічного забезпечення розбудови державно-приватного партнерства / С. В. Онишко. - С .8-11
фывфыв: сутність поняття, реалізація можливостей
Берест, М. М. Визначення факторів впливу зовнішнього середовища на фінансове забезпечення розвитку суб’єктів АПК / М. М. Берест, М. О. Дудка. - С .13-16
фывфыв: факторний аналіз, агропромисловий комплекс, монетарно-інфляційний фактор, пільгове кредитування
Боровик, М. В. Маркетингове забезпечення управління сталим розвитком закладів вищої освіти на засадах економіки знань / М. В. Боровик
Гринько, Т. В. Науково-методичні підходи до оцінки кадрового потенціалу медичного закладу / Т. В. Гринько, К. С. Савченко. - С .23-27
фывфыв: оцінювання якості, робоча сила, медичні працівники
Кустріч, Л. О. Економічна ефективність використання трудових ресурсів у сільському господарстві : [на прикладі Черкаської області] / Л. О. Кустріч. - С .28--32
фывфыв: продуктивність праці, використання праці
Дем'янчук, О. І. Особливості формування та використання коштів об’єднаних територіальних громад в Україні / О. І. Дем'янчук, М. В. Сипата. - С .34-39
фывфыв: ОТГ, 2015-2017 рр., динаміка доходів, децентралізація, витрати, проблемні питання
Іонін, М. Є. Детермінанти розвитку конкурентного потенціалу компаній зі страхування життя / М. Є. Іонін. - С .40-44
фывфыв: детермінанти, нестабільність, низькі соціальні стандарти, брак коштів
Калита, Т. А. Фінансове забезпечення інвестиційної діяльності в контексті сучасних викликів інноваційного розвитку економіки України / Т. А. Калита. - С .45-49
фывфыв: безпека фінансова, тлумачення сутності, індекс капітальних інвестицій, 2010-2017 рр.
Кривицька, О. Р. Пенсійна реформа як каталізатор розвитку страхування життя в Україні / О. Р. Кривицька. - С .50-53
фывфыв: кількість страхових компаній, 2001-2008 рр., non-life
Момот, О. М. Наукова полеміка функціонального наповнення транснаціонального банківського капіталу / О. М. Момот. - С .54-59
фывфыв: власний капітал, компенсаційна функція, страховий резерв, рентабельність банківського бізнесу, захисна фукція
Онишко, С. В. Інноваційна спрямованість як орієнтир нарощування фінансового потенціалу соціально-економічного розвитку / С. В. Онишко. - С .60-64
фывфыв: ресурсні потенціали, маркетинговий потенціал
Парасій-Вергуненко, І. М. Аналіз публічних закупівель: методичні та практичні аспекти / І. М. Парасій-Вергуненко. - С .65-71
фывфыв: публічні закупівлі, бюджетні кошти, тендер, система "Прозоро", 2016-2017 рр.
Ревак, І. О. Стратегічні напрями зміцнення фінансової безпеки України : [стаття англійською мовою] / І. О. Ревак. - С .72-76
фывфыв: державний борг, банківська система, валютно-курсова політика
Антонюк, О. Р. Внутрішньофірмовий контроль якості надання аудиторських послуг / О. Р. Антонюк. - С .78-83
фывфыв: внутрішньофірмовий стандарт, стандарти аудиту
Герасимович, І. А. Концепція обліково-аналітичного забезпечення фінансового інжинірингу положень концепції стійкого розвитку / І. А. Герасимович. - С .84-90
фывфыв: ліквідні кошти, виробничі бізнес-проекти
Єфіменко, Т. Визнання доходів за ідентифікацією обов’язків до виконання / Т. Єфіменко, В. М. Орлова, Є. О. Самилкін. - С .91-95
фывфыв: облік виручки, ідентифікація договору, фінансова звітність, сукупний дохід
Замула, І. В. Розвиток методології бухгалтерського обліку природної ренти в контексті реалізації положень концепції стійкого розвитку / І. В. Замула, Т. С. Осадча. - С .96-99
фывфыв: природні ресурси
Кіндрацька, Л. М. Система бухгалтерського обліку не повинна бути піддослідною інституцією / Л. М. Кіндрацька. - С .100-103
фывфыв: облікові механізми, трансформація
Ляхович, Г. І. Методика оцінки та способи управління ризиками діяльності аутсорсингових компаній / Г. І. Ляхович. - С .104-109
фывфыв: аутсорсингова діяльність, SWOT-аналіз, невизначеність
Скрипник, М. І. Показники бухгалтерської управлінської звітності: системна характеристика / М. І. Скрипник. - С .110-114
фывфыв: внутрішня звітність, інформаційні запити
Харчук, Ю. Ю. Побудова бренду ВНЗ України шляхом позиціювання та створення позитивного іміджу : [стаття англійською мовою] / Ю. Ю. Харчук, А. Ф. Новак. - С .115-119
фывфыв: імідж вищого навчального закладу, освітні послуги, позиціювання, брендинг
Чижевська, Л. В. Розрахункові операції на підприємствах електронної комерції: обліковий аспект / Л. В. Чижевська. - С .120-124
фывфыв: електронні гроші, інтернет-магазин
Дзюбановська, Н. В. Використання нейронних мереж для прогнозування імпорту товарів країн Європейського Союзу / Н. В. Дзюбановська. - С .126-131
фывфыв: 2017-2018 рр., імпорт товарів
Микитенко, Н. В. Можливості використання автоматизованих інформаційних систем в операційній діяльності / Н. В. Микитенко. - С .132-136
фывфыв: CAD-система, системи автоматизованого проектування
УДК

Рубрики: Економіка

   Україна
фывфывфыв:
облік та аудит -- економіка праці -- регіональна економіка -- математичне моделювання -- кредит
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)

Найти похожие

17.
338(062.552)
Н-34


    Харчук, Ю. Ю.
    Побудова бренду ВНЗ України шляхом позиціювання та створення позитивого іміджу : [стаття англійською мовою] / Ю. Ю. Харчук, А. Ф. Новак // Наукові записки Національного університету "Острозька академія" / голов. ред. Л. В. Козак. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2017. - С. 115-119. - (Економіка ; №7(35))
УДК

Рубрики: Бренд

   Вищі навчальні заклади


фывфывфыв:
імідж вищого навчального закладу -- освітні послуги -- позиціювання -- брендинг
Доп.точки доступа:
Новак, А. Ф.

Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)

Найти похожие

18.
338(062.552)
Н-34


    Ковальчук, О. А.
    Управління брендом як складова бренд-менеджменту [Текстььь] / О. А. Ковальчук // Наукові записки Національного університету "Острозька академія" . - (Економіка ; № 11 (39)) : наук. журн. / Нац. ун-т "Острозька академія" ; гол. ред. Ю. В. Шулик. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2018. - С. 52-55
УДК

Рубрики: Бренд

   Управління проектами


фывфывфыв:
торгова марка -- брендинг
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)

Найти похожие

19.
Шифр: М3/2020/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2020г. № 5
Содержание:
Сокол, М. Классификация рынка грузовых автомобилей / М. Сокол. - С.14-20
Шапоренко, О. Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку / О. Шапоренко. - С.25-26
Ларіна, Я. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення / Я. Ларіна. - С.27-35
Ковальчук, С. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції / С. Ковальчук. - С.36-50
Баша, І. Засоби он-лайн комунікації у вищій школі: переваги, недоліки та перспективи розвитку / І. Баша, О. Плачковська. - С.57-62
Серпухов, М. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств / М. Серпухов, А. Нестеренко. - С.63-69
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.


    Ковальчук, С.
    Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [Текст] / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 36-50

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
товарообіг -- органічний ринок -- рентабельність
Свободных экз. нет

Найти похожие

21.
Шифр: в15/2021/4
   Журнал

Вісник Київського національного торговельно-економічного університету [Текстььь] : науково- практичний журнал. - Київ, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2021г. № 4
Содержание:
Кондратюк, О. Економічні ризики підприємства: постковідна трансформація / О. Кондратюк, І. Стояненко. - С.4-18
Макарчук, І. Ймовірнісний підхід до вимірювання цінового ризику підприємства / І. Макарчук, І. Федулова. - С.19-38
Гуляєва, Н. Інвестиційна активність підприємств: джерела відновлення / Н. Гуляєва, І. Вавдійчик. - С.36-55
Харсун, Л. Корпоративна соціальна відповідальність логістичного бізнесу / Л. Харсун. - С.56-67
Попик, О. Інноваційні технології управління якістю послуг / О. Попик. - С.68-80
Ткаченко, Т. Рекреаційний туризм: диверсифікація продуктового портфеля / Т. Ткаченко, О. Гладкий, В. Жученко. - С.81-90
Ведмідь, Н. Маркетингові технології сегментації споживачів курортно-рекреаційної послуги / Н. Ведмідь, М. Бойко, Л. Романчук. - С.91-100
Кулик, М. Управління поведінкою споживачів послуг гостинності / М. Кулик, К. Компанець, О. Авдан. - С.101-109
Притульська, Н. E-learning в умовах пандемії: практичний аспект / Н. Притульська, Т. Божко, С. Камінський. - С.110-117
П’ятницька, Г. Брендинг вищої освіти / Г. П’ятницька. - С.118-136
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

22.


    П’ятницька, Г.
    Брендинг вищої освіти [Текст] / Г. П’ятницька // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2021. - № 4. - С. 118-136

Рубрики: Вища освіта--Організація, управління, економіка

   Ринок послуг освітніх


фывфывфыв:
бренд-менеджмент -- бренд закладу вищої освіти -- стратегії брендингу вищої освіти -- ризики -- цифровізація -- ринок освітніх послуг
Свободных экз. нет

Найти похожие