Поисковый запрос: (<.>K=бренд<.>) |
Общее количество найденных документов : 101
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Открой рыбный мир в новых гранях: "Дон Маре" - эксперт рыбного бизнеса [Текст]> // Мир продуктов : информационно-аналитическое издание. - 2017. - №7. - С. 36-38
Рубрики: Промисловість харчова--Рибопродукти
фывфывфыв: бренд "Дон Маре" -- фірмові магазини -- франчайзинг
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Тонкий утеплювач Slimtex: коротко фактами [Текст]> // Швейное дело. - 2017. - №12. - С. 8
Рубрики: Промисловість швейна
фывфывфыв: матеріали -- бренд -- новинка ринку
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Красовська, О. Ю. Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства [Текст] / О. Ю. Красовська> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. - №12. - С. 89-92
Рубрики: Управління підприємством
фывфывфыв: бренд -- марочний капітал -- види
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Дорош, Є. Киянка, що одягала Голівуд [Текст] / Є. Дорош> // Пенсійний кур'єр : тижневик пенсійного фонду України. - 2018. - № 9/2 бер./. - С. 12
Рубрики: Мода--Історія
США фывфывфыв: бренд Valentina
Доп.точки доступа: Саніна-Шлеє, В. \о ней\
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| > (Нет сведений об экземплярах) Шифр: Б615258/2018/1 Журнал Бібліотечна планета [Текстььь] : щоквартальний науково-виробничий журнал. - К., 1998 - . - Выходит ежеквартально 2018г. № 1
Содержание: Вилегжагіна, Т. Трансформація функцій публічних бібліотек у реаліях сьогодення / Т. Вилегжагіна. - С.4-7 Бояринова, О. Внесок українських фахівців у глобальне бачення майбутнього бібліотек / О. Бояринова. - С.7-9 Розколупа, Н. Питання оплати праці працівників публічних біліотек / Н. Розколупа. - С.9-11 Капустіна, Н. Міжнародний проект "Бібліотекознавець Л. Б. Хавкіна поза часом і кордоном" / Н. Капустіна. - С.11-15 Серебріян, О. "Букфест" - присвята - присвята письменнику М. Івасюку / О. Серебріян. - С.15-16 Амельченко, Ю. Новий простір бібліотеки : популярність, репутація, бренд / Ю. Амельченко. - С.17-19 Талалаєвська, М. Нові бачення просторових рішень бібліотек : за матеріалами зарубіжних і українських інтернет-джерел / М. Талалаєвська. - С.20-22 Федорченко, Н. Соціокультурна діяльність Богуславської ЦРБ / Н. Федорченко. - С.23-25 Скаченко, О. Бібліотрансформер - сучасна форма бібліографічної діяльності бібліотек / О. Скаченко. - С.25-27 Приймак, С. Відображення історії корифеїв у документах із фонду ОУНБ ім. Д. І. Чижевського / С. Приймак. - С.27-29 Здановська, В. Стратегії розвитку бібліотек: від ідеї до втілення : науково-практичний семінар / В. Здановська. - С.33-35 Майдак, Т. Славний шлях бібліотеки : до 125-річчя Центральної міської бібліотеки ім. М. Горького м. Кременчука / Т. Майдак. - С.36-38 Нет сведений об экземплярах Найти похожие Перейти к описаниям статей
|
>6. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Амельченко, Ю. Новий простір бібліотеки : популярність, репутація, бренд [Текстььь] / Ю. Амельченко> // Бібліотечна планета : щоквартальний науково-виробничий журнал. - 2018. - №1. - С. 17-19
Рубрики: Бібліотеки обласні
Бібліотечна справа--Маркетинг
фывфывфыв: Одеська ОУНБ
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>7. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| > (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І212511/2017/23 Журнал Інвестиції: практика та досвід [Текстььь]. - Київ, 2017 - . - Выходит дважды в месяц 2017г. № 23
Содержание: Стирський, М. Макроекономічні чинники інвесстиційної діяльності в країнах Центральної та Східної Європи / М. Стирський. - С.5-10 Дюжев, В. Организацилнно-экономические проблемы инновационно-инвестиционной деятельности в сфере нетрадиционной возобновляемой энергетики Укрины / В. Дюжев. - С.11-15 Босовська, М. Вплив виставкового бізнесу на економіку міста / М. Босовська. - С.16-22 Фурдичко, Л. Фінансова децентралізація: формування і використання місцевих бюджетів України, їх вплив на розвиток країни / Л. Фурдичко. - С.23-30 Тульчинська, С. Загрози економічної безпеки малого підприємства / С. Тульчинська. - С.31-33 Мелещенко, А. Міжнародні особливості світового руху капіталуу докризовий (2007-2009 рр.) та посткризовий періоди в умовах глобалізації / А. Мелещенко. - С.34-38 Харченко, Н. Порівняльний аналіз стандартів бухгалтерського обліку нематеріальних активів в Україні та зарубіжних країнах / Н. Харченко. - С.39-42 Демчишак, Н. Фінансове регулювання іннвацінного розвитку аграрного сектору України в умовах інтеграціних процесів / Н. Демчишак. - С.43-48 Дзюбенко, О. Формування інвестиційно-інноваційної стратегії розвитку лісового господарства в контксті підвищення ефективності використання лісоресурсного потенціалу / О. Дзюбенко. - С.49-58 Жук, І. Глобальні орієнтири розвитку конкурентоспроможності робочої сили / І. Жук. - С.59-64 Олійник, Т. Оптитмізація виробничих систем - перехід до бережливого виробництва: теоретичний аспект становлення та розвитку вітчизняних підприємств / Т. Олійник. - С.65-68 Прокопенко, Ю. Податкове стимулювання - запорука активізації інноваційної діяльності підприємств та ефективності управління інноваційними проектами / Ю. Прокопенко. - С.69-75 Бублик, Л. Тенденції розвику процесу рефінансування банківської системи як ключового інструменту державного регулювання кредитних послуг в Україні / Л. Бублик. - С.76-81 Кульбач, Ю. Механізм управління вартстю підприємства / Ю. Кульбач. - С.82-86 Жовнірчик, Я. Щодо дієвості та ефективності організації національної системи державного контролю / Я. Жовнірчик. - С.87-92 Тихончук, Л. Ідентифікація глобальних корпорацій в системі державного регулювання міжнародних економічних відносин / Л. Тихончук. - С.93-97 Гбур, З. Структура забезпечення економічної бехпеки України в контексті європейської інтеграції / З. Гбур. - С.98-102 Єфремов, Д. Нова мораль китайського зростання: концепт та перспективи сучасної державної економічної політики / Д. Єфремов. - С.103-108 Мешковський, К. Доброчесність як нормоутворюючий принцип державного управління: уроки Платона і Аристотеля / К. Мешковський. - С.109-112 Миколаєць, І. Становлення та розвиток державного регулювання надання медичних послуг / І. Миколаєць. - С.113-116 Чаплай, І. Система побудови індивіддуального маркетингу для формування бренд-стратегії розвитку державно-громадської комунікації в автоматичному режимі / І. Чаплай. - С.117-119 Козак, Т. Досвід провідних країн світу в побудові дієвої пенсійної системи / Т. Козак. - С.120-125 Курганевич, В. Комплексний механізм реалізації політики державного регулювання суспільно-масових явищ у контексті забезпечення національної безпеки / В. Курганевич. - С.126-131 Вичалківська, Ю. Залучення інституцій громадського суспільства до здійснення ефективного громадського контролю за діяльністю складових сектору безпеки та оборони України / Ю. Вичалківська. - С.132-138 Нет сведений об экземплярах Найти похожие Перейти к описаниям статей
|
>8. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Чаплай, І. Система побудови індивідуального маркетингу для формування бренд-стратегії розвитку державно-громадської комунікації в автоматичному режимі [Текст] / І. Чаплай> // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - №23. - С. 117-119
Рубрики: Управління державне
фывфывфыв: бренд-менеджери державно-громадянської комунікації
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>9. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Тодорова, О. Тренды в корпоративном контенте [Текст] / О. Тодорова> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 20-21
Рубрики: Корпорації
фывфывфыв: бренд
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>10. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Пустотин, В. Идентичность бренда: что это и как ее создать? [Текст] / В. Пустотин> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 40-46
Рубрики: Реклама торгова
фывфывфыв: бренд
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>11. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 001(062.552) С-88
Рафальська, Н. М. Сучасні тенденції брендингової діяльності підприємств пивоварної галузі України / Н. М. Рафальська> // Студентський вісник Національного університету водного господарства та природокористування / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне, 2017. - Вип. 1(7) . - С. 117-120
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
фывфывфыв: БРЕНДИНГ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- РИНОК ПИВУ
Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) Найти похожие
|
>12. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Колод, И. В омниканальность стремится весь украинский ритейл! [Текст] / И. Колод> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 24-26
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
фывфывфыв: бренд -- комунікації
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>13. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Фокин, В. Интегрированность - основа омниканальности! [Текст] / В. Фокин> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 30-31
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
фывфывфыв: бренд -- банківська сфера
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>14. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Макаров, Т. Омниканальность - это мировой тренд, и Украина имеет все возможности не отставать [Текст] / Т. Макаров> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 38-39
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
фывфывфыв: споживча аудиторія -- бренд
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>15. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Романченко, Т. Омниканальность не является панацеей для всех ритейлеров [Текст] / Т. Романченко> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 48-49
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
фывфывфыв: повідомлення персонализовані -- бренд
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>16. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Есмаханова, А. У. Сущность і тенденции развития брендинга [Текст] / А. У. Есмаханова> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - №1. - С. 59-63
Рубрики: Бренд
фывфывфыв: брендбук
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>17. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Коваленко, А. Энергии хватит на все [Электронный ресурс] / А. Коваленко> // Новое время. - 2018. - № 19. - С. 34-35
Рубрики: Харчування
фывфывфыв: здорове харчування -- бренд Епікур -- зелена продукція
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>18. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Єжижанська, Т. Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України [Текстььь] / Т. Єжижанська> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - №4. - С. 5-12
Рубрики: Видавнича справа--Робота редакції
фывфывфыв: медіапростір -- бренд -- репутація
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>19. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Локшин, В. Формування професійної компетентності майбутніх харизматичних лідерів з менеджменту соціокультурної сфери [Текст] / В. Локшин> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 4. - С. 80-88
Рубрики: Менеджмент комунікаційний
Соціологія культури
фывфывфыв: методологія формування -- бренд персональний
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>20. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| > Шифр: Д1/2018/120 Газета День [Текстььь]. - Київ, 2017 - . - Выходит ежедневно 2018г. № 120
Содержание: Пушкарук, І. Вирішальний час для компромісів / І. Пушкарук. - С.3 Ніколаєвис, С. Чого чекати від самміту НАТО? / С. Ніколаєвис. - С.4-5 Найдюк, О. Дуже ціную нашу систему музичної освіти / О. Найдюк. - С.6 Малімон, І. Шацький бренд : майстер-клас / І. Малімон. - С.8 Козирєва, Т. Енергія для миру та демократії / Т. Козирєва. - С.9 Прокопенко, М. Польоти "космічних козаків" / М. Прокопенко. - С.10 Шевченко, В. Три золота і одно срібло / В. Шевченко. - С.12 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 Свободны: 1
Найти похожие Перейти к описаниям статей
|
>21. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Малімон, І. Шацький бренд : майстер-клас [Текст] / І. Малімон> // День. - 2018. - № 120. - С. 8
Рубрики: Туризм сільський зелений
Шацькі, озера (Волинська область) фывфывфыв: пончист
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>22. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Маркетологи информируют... [Электронный ресурс] > // Упаковка : журнал для виробників та споживачів тари і упаковки. - 2018. - № 3. - С. 17-19
Рубрики: Упаковка
фывфывфыв: ринок упаковки -- імідж -- бренд
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>23. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| > Шифр: М6/2018/6 Журнал Маркетинг и реклама [Текстььь] : професиональный. - К, 1996 - . - Выходит ежемесячно 2018г. № 6
Содержание: Неплатежеспособность? Проблема! Но для маркетологов нет нерешаеміх проблем!. - С.10-18 Коршевнюк, Л. Маркетинг позволяет успешно бороться с проблемой низкой платежеспособности / Л. Коршевнюк. - С.20-21 Ромат, Е. Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління / Е. Ромат, Ю. Гаврилечко. - С.22-30 Зозульов, О. Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку / О. Зозульов, К. Менькова. - С.32-37 Білявська, Ю. Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя? / Ю. Білявська. - С.38-40 Современные модели поведения покупателя. - С.42-44 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 Свободны: 1
Найти похожие Перейти к описаниям статей
|
>24. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ромат, Е. Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління [Текст] / Е. Ромат, Ю. Гаврилечко> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 22-30
Рубрики: Бренд
Маркетинг--Стратегія
фывфывфыв: фірмові ідентифікаційні маркетингові комунікації -- бренд туристичний -- реклама
Доп.точки доступа: Гаврилечко, Ю.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>25. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Зозульов, О. Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов, К. Менькова> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 32-37
Рубрики: Бренд
фывфывфыв: ринок споживчий -- позиціонування
Доп.точки доступа: Менькова, К.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>26. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Білявська, Ю. Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя? [Текст] / Ю. Білявська> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 38-40
Рубрики: Бренд
фывфывфыв: інструменти для формування персонального бренду
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>27. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Бусарєва, Т. Г. Конкурентоспроможність брендів у парадигмі економіки знань [Текст] / Т. Г. Бусарєва> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 6. - С. 64-67
Рубрики: Маркетинг міжнародний
фывфывфыв: глобальний бренд -- рейтингові агенства -- найдорожчі бренди
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>28. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| > Шифр: Н407829/2018/34 Журнал Новое время [Текстььь]. - К., 2016 - . - Выходит еженедельно 2018г. № 34
Содержание: Грицак, Я. Самый большой страх / Я. Грицак. - С.6 Реформами в медицине не довольны?. - С.8-9 Шеремета, П. 5 вопросов Наталье Яресько / П. Шеремета. - С.12-13 Бердинских, К. Допремьерный показ / К. Бердинских. - С.18-21 Бердинских, К. Зажгли зал / К. Бердинских. - С.22-24 Путин, Трамп, Брексит. - С.26-27 Сантони, Дж. Бренд Santoni: синергия традиций и технологий / Дж. Сантони. - С.29 Шаповал, Е. Золотые мили / Е. Шаповал. - С.30-31 Шаповал, Е. Кто владеет Крещатиком / Е. Шаповал. - С.32-37 Коваль, А. Пятилетнее путешествие "Пояса и Пути" / А. Коваль. - С.38-41 Угнива, С. Арабская Мрия / С. Угнива. - С.42-43 Ресурс на обочине. - С.44-45 Павленко, А. Большое яблоко Азии / А. Павленко. - С.46-49 Верстюк, И. О чем говорят в Вашингтоне / И. Верстюк. - С.50-53 Духнич, О. Вкус Востока / О. Духнич. - С.54-57 Хрущева, Н. Власть в немилость / Н. Хрущева. - С.60 Шама, О. Два цвета Зеленого Клина / О. Шама. - С.62-65 Моя страна Норвегия. - С.66 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 Свободны: 1
Найти похожие Перейти к описаниям статей
|
>29. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Сантони, Дж. Бренд Santoni: синергия традиций и технологий [Текст] / Дж. Сантони> // Новое время. - 2018. - № 34. - С. 29
Рубрики: Промисловість взуттєва
Італія фывфывфыв: ІТАЛЬЯНСЬКА КОМПАНІЯ -- ОБУВ РУЧНОЇ РОБОТИ -- УНІКАЛЬНА ОБУВ HANDMADE
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>30. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| > Шифр: М6/2018/5 Журнал Маркетинг и реклама [Текстььь] : професиональный. - К, 1996 - . - Выходит ежемесячно 2018г. № 5
Содержание: Ромат, Е. Реклама в системе территориального маркетинга / Е. Ромат. - С.9-19 Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано. - С.20-27 Васильева, О. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории / О. Васильева. - С.28-20 Калиниченко, Л. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва / Л. Калиниченко. - С.30-31 Бондарев, Н. Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать / Н. Бондарев. - С.32-33 Ігнатьєва, В. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) / В. Ігнатьєва. - С.34-40 Білявська, Л. PLACE BRANDING.або нвіщо містам бренд / Л. Білявська. - С.43-45 Бернович, П. Высокопробный маркетинг территорий / П. Бернович. - С.46-49 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 Свободны: 1
Найти похожие Перейти к описаниям статей
|
|
|